Peugeot 207 SW oficiálně představen

60 komentářů

nal
5. června • 10:07

pokial pezot sa chyti zance, ma moznost prvy rok tazit z absencie fabie combi. nepredpokladam, ze SW bude drahsie od klasickeho o viac nez 10 - 15%. dopyt po kombikoch v B segmente je vo vychodnej europe velky. a radsej toto, ako ta ponorka 206 sw... a navyse, tych konkurentov na trhu vela nema.
jediny, kto moze pokazit plany predaja 207 sw je sam pezooot s vypredajom 307 sw. tam by som uz urcite bral 307...

Dismay.
14. listopadu • 17:29

Peugeot 207 SW je náhodou hezký auto a i dobře jezdí. Tady to zavání jen silnýma řečma a nadávkama. Znova opakuju, zajímalo by mě, čím jezdí ti, kteří ho tu haní. Snad Trabantem, nebo jinejma kočárama. Jinak novou Fabii v kombíku máme jako služební a nejezdí taky špatně. Vždycky záleží na vkusu a volby. Dělá se mi zle, jak tady někteří kydaj hnusy a nemaj možná ani koloběžku. :-P;-)

pitrisek
5. června • 7:40

to je mi ale hnusné auto!!!!!3-[

ambi
29. května • 14:51

jo, jo, nádherný design ;-) ...to není jak nějaký zkur..ný německý krabice!!!

PALO
29. května • 19:08

Pracujem v PSA TRNAVA ak bi ste chceli nieco vediet opitajte sa robi sa tam ale len kratka verzia a pripravuje sa novinka. Dizajn celkom OK ale ta tlama mohla bit mensia.
PS: pouzivam vsade meke i lebo neviem poriadne gramatiku to mi poradili na susednom pokeci ak vam to nevadi pitajte sa . Od negramotneho debila ako ma nazvali tam::

sorry Pali
30. května • 16:02

ale Pali, spat to uz nevazmem tak sorry ;)a to s tym makkym i tak neber ;) pouzivaj radsej obidva oplati sa ti to neskor ;)

Pavel
29. května • 11:07

Už se nemůžu dočkat až přijde na trh. Opravdu úžasný jedinec. Hned si obědnám předváděcí jízdu tady ve Veleslavíně až sem dorazí.

majka
29. května • 9:17

hmm. to som uz niekde videl.. porovnajte si
http://www.kia.sk/_obrazky/full/28/1532.jpg
http://www.autorevue.cz/getfile.aspx?id_file=100923

DjDD
29. května • 11:10

takhle z profilu se mi jednoznačně líbí víc 207SW. Ty dva zuby ala Kia vypadaj strašně (jedinej rozumnej důvod proč má 207 ty dlouhatánský světla)

darth_swer
19. května • 12:57

z francuzka by som si nekupil ani zubnu kefku..ako mohol niekto schvalit tak hnusny dizajn?vsak uz len stat vedla takej ohavy je hanba nie to este jazdit s tym...v jednoduchosti je krasa...

Johny 5
21. května • 14:23

Asi pán,který zastává Němce a nemůže si připustit,že by mohlo být i něco jiného hezkého.

darth_swer
21. května • 14:39

mohlo..ano je to tak..ale nie toto francuzske...toto ma ku krase velmi daleko...myslim ze aj sikmooki su na tom ovela lepsie ako francuzi...

DVD
19. května • 2:08

tak tohle je asi opravdu nejhnusnější pažout za posledních několik let.... :-P

maty
19. května • 1:32

bohuzel\bohudik, ale je to tak...

deerhunter
18. května • 22:11

ty zadni svetla jsou naprosto brutalni :-D
Cekal jsem jak z 207 udelaji kombika a lip to asi v tomhle pojeti designu udelat neslo, kazdopadne to vypada naprosto porad naprosto hrozne :( Jeste ze tam aspon zase neudelali "zmizelou" kliku zadnich dveri jako u 206 SW... hnus3-[ ... nemuzu si pomoct, ale posledni pekne Peugoty byly 306( hatchback, sedan, moc pekne kabrio, break byl bohuzel skaredy) a 406 (sedan i kombi a samozrejme nadherne coupe od Pininfariny) :-/Jsem moc zvedavy na nastupce 607 (608?), nevite o nem nekdo neco ??

DjDD
29. května • 11:01

Jednu výhodu ale tyhle světla maj - necloněj ve výhledu za auto. U 206SW jsou ty zadní tlustý sloupky se světlama dost nepraktický.
Jinak zadek mě nijak extra nešokuje, zato "otevřená huba" to je hnus. Asi si ji budou muset majitelé pomocí slona (pamatujete ještě tu reklamu na "výrobu" 206 v Indii :-) ?) dotvarovat.
Jen nevím jestli bude slon v základní výbavě :-D

Johny 5
21. května • 14:22

Měl by dorazit hned po 308.Viděl jsem různé spekulační fotky a vypadal různě.Jedna verze byla jen lehce upravená 607,druhá podobná 908,to je asi poslední foto co jsem viděl.No uvidíme.Drží to docela pod pokličkou

Lukáš
19. května • 0:11

Koukám, že to tu komentují pouze fandové krabicových tvarů. Jak jsem zhlédl fotky, tak mě kombík nové dvěstěsedmičky naprosto uchvátil. Ale je to věc názoru. Podle mě 206 byla svým designem nadčasové auto, které ve své době nemělo konkurenci. A 207 v jeho stopách pokračuje. Trochu mi připadá, že Opel nebo tatéž britská značka Vauxhall se tento design snaží hodně napodobit svou novou Vectrou a Corsou. Jinak momentálně žiju v Severním Irsku a tady jsou 206 s prosklenou střechou celkem běžné. Kolega z práce jednu vlastní, myslím ročník 2001 v naftě, takže to nemají jen ty poslední modely. Ale je pravda, že jsem v Čechách žádnou 206 s prosklenou střechou asi taky neviděl.

Lukyn
22. května • 12:53

Souhlasím s tebou, že 207 je velice hezké auto, ale jenom jako hatchback... V kombíku je to fakt na zblití:-/
No co, ať tak nebo tak, krásou to na grande punto stejně nemá B-]

mirecek
18. května • 20:25

jen jakej je rozdil mezi SW Break

mirecek
18. května • 20:27

jen jakej je rozdil mezi SW a Break

Johny 5
21. května • 14:19

U 307 to byl rozdíl v prosklené střeše, v posuvných zadních sedačkách,stolečky,stříbrné kliky a střešní hagusy,dál mne teď nic nenapadá,ale samozřejmě SW verze byla lepší.

Skyline
18. května • 13:05

Design je katastrofalni. Z novych pazoutu se mi nelibi vubec nic a tu vytlemenou drzku uz asi uvidime na vsem. Nicmene cekam, ze pristi generace bude mit zadni svetla spojena s prednimi, proboha kdo to navrhoval? 207 SW se muze hrde postavit po bok nove Fobie, des bes.
Loni mel pazout problemy s poklesem prodeju, letos nejak nemam dojem, ze by to vytrhnul s tim, co nabizi. Uvidime, jestli se z toho designu zveda kufr jen me, nebo to tak vidi i (peugeotem ocekavani) zakaznici.

Dismay.
14. listopadu • 17:21

No můj názor, každému se líbí něco jiného. Mě osobně se 207 SW líbí. Zajímalo by mě, čím jezdíš ty a jaký typ auta se líbí tobě.

robert+
19. května • 12:30

oni tu drzku totiz v peugeote tolko otvaraju az im ju v aerodynamickom tunely riadne roztiahlo.. Asi tam maju najrychlejsi vietor na svete :-P

pavel
18. května • 14:50

To bych se docela divil. kdyby se skylineovi něco líbilo. Stále jen kritizuje a kecá takový hovadiny, ale aby se pochlubil jakou nádheru vlastní, to neee!
Typoval bych tak na Uno

Koly
18. května • 16:01

Seš vedle jak tak jedle. Ale aj keď je na tie sedany, myslím že napríklad moje auto sa mu celkom pozdáva ;-)Inak so Skylinom súhlasím, toto je absolútna hrôza, ktorá sa môže rovnať akurát tak s novou Fábiou.

18. května • 15:18

Ynteligentní reakce..

Miso
18. května • 11:04

Tak toto je uz naozaj vela. Peugeot podla mna robi nejaky experiment. S ludmi. Skusaju kam az mozu zajst. Kedysi sme mali 405 ku. To bolo krasne auto. Potom prisla 406, 206, 307, 607....dalej nic. Mrtvo. Katastrofa. Peugeot si kope vlastny hrob.

Johny 5
18. května • 13:08

Dale nic?Co 107,1007,407,dale 4007 a snad i ve vyvoji 3007 a 2007.Dale 308.Stare a nove modely.Myslim si ze maji velkou nabidku a obmenuji docela dost.608 bude.Novy boxer,expert,Partner.405 byla tahoun a stale je.Myslim si ale ze nove vozy maji neco do sebe.Dale opomijis 306 a 106.Ze tarsich modelu 605,lepsi jak 405.Dale ruzne verze.Myslim si ze maji dost velkou nabidku i ted.Ze by zastance Skodovky?:D

pandan
18. května • 11:33

Naštěstí pro ně toto není nijak zásadní model. Ale už by se fakt měli probrat. 405 je i nádherný kombík. Hezký je pak kombi 306 (zvenku) a jde taky 206. Toto už je opačný extrém, kandidát na nejošklivější auto roku.

Johny 5
18. května • 9:09

Omlouvám se,ale Peugeot 206 nikdy nebyl ve verzi break.Byl jen SW.Možná si to pletete s 307,ta v těchto dvou kombi verzích byla a je.Jen abyste si to upravili.Děkuji pravidelný čtenář Johny 5

joe
18. května • 8:53

preco sa v poslednom case kazda automobilka snazi vytvorit co najskaredsie auto? mam pocit, ze sa v tom normalne predbiehaju... :-/

ITTI
5. června • 22:44

přece aby vynikla ta hezká auta majitelů jiných značek,ne?:-D

rejpal
18. května • 8:44

Dal jsem si vedle sebe fotografie zezadu z autosalonu a ze dvora a mimo barvu překrytu zadních světel a plastů kolem kol nevidím žádný rozdíl. Kde je ta umírněnost, o které je řeč v článku? Plechy jsou naprosto identické, právě tak i střešní nosič = na výstavě byla produkční verze.

indif
18. května • 7:54

Kvalita přispěvků je zde žalostná. Jsou dvě varianty. Buď přispěvovatel všechno ví a od všeho má líče. Nebo je to vidlák který, neumí správně napsat ani značku vozu.

Radek Ondrášík
18. května • 8:06

Ono i ten, který neví jaké i/y se píše ve slově "vidět" nebo ten, který neumí poskládat gramaticky správně větu může být špičkový odborník v jakémkoli oboru, snad mimo český jazyk.Takže nechme jazyk stranou, protože právě ve vědeckém světě jsou různé dis... poruchy extrémně časté.A co se týká značky vozu, také z pěti pokusů napíšu 3x špatně Koenigsegg

FPT
18. května • 7:21

206 se dělala s prosklenou střechou? proč to nemám?

jirka
27. května • 16:44

Chytrý jak rádio,ale model Roland garros jsi asi nikdy neviděl,takové chytráci mám rád,kydají a neví o čem.

Johny 5
18. května • 9:10

Kombi se dělal jen SW.To vůbec netuším.Asi trh Peugeotu nesleduješ.

FPT
18. května • 12:44

máš rozhodně pravdu v tom, že trh peugeotu nesleduju. ale vzhledem k tomu, že mám doma 206SW a prosklenou střechu nemá a v době, kdy jsme ho vybírali, rozhodně v nabídce nebyla, tak mě prostě zajímalo, jestli se něco změnilo.ale vzhledem k tomu, že jsem nikdy 206 s prosklenou střechou neviděl, tak si myslím, že si autor prostě trochu popletl modely...

masinka
18. května • 14:50

V podstate 206 byl prvni model peugeotu s prosklenou strechou jmenoval se Roland garros a do standartni vybavy patrilo zelenobile kozene calouneni, automaticka klimatizace, 4xel. okna atd. 206 SW se s prosklenou strechou taky obcas vidi, ale u nas asi ne, vztyd u nas se driv ani nedal do 206 SW objednat 2,0 benzin :-(

Johny 5
18. května • 17:09

Roland Garros jsou speciální výbavy.Dělala se,co tak vím a viděl jsem, 205,405,106,306,407,307 jsem viděl s koženou palubkou,fakt nádhera a většinou to je speciální edice v plné výbavě,kůže,zeleno bílá,či oranžová kombinace.Nádherné edice,bývá tam většinou i lepší motor.Vždy tak 2.0,2.2.Myslím že to dělají snad do všech aut.Jinak tyto edice se dají sehnat,ale nebývá jich zas tolik,takže se jich moc nevidí.Většinou i auto mívá zelenkavou metalízu.

FPT
18. května • 15:13

ona se dá koupit 206 s 2.0 benzínem? jako normální, nemyslím RC.
tu rolland garros jsem taky viděl, ale jenom na fotkách, měl jsem za to, že to nebyl produkční model, ale asi jo (:

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Johny 5
18. května • 17:10

2.0 benzín,buď slabší,myslím 90 koní,pak 16V 140 koní,to jede velmi dobře a pak RC 180 koní.Neměl jsem čest řídit.:(

masinka
18. května • 22:16

jojo na zapade se da koupit 2,0 benzin do 206 sw, jmenuje se to 206 SW Sport, do vybavy patri polokozene calouneni , aut. klima, atd.

Johny 5
18. května • 13:10

Omlouvam se.Tak jsem to nemyslel.Mystifikuje tento clanek.Byla jen verze SW a to bez prosklene strechy.Zadna jina verze nebyla.Jen rozdil modelu starsich a novejsich,ale to bylo jen v designu.307 a 407 SW maji prosklenou strechu.

olo
18. května • 4:37

S pežotem jezdím deně najeto 75tis spokojen co se týče jízdních vlastností jeto 1,1 kontak na rozjezdy škoda nema šanci samozřejmně 12HTP a další v teto třídě.

karel
18. května • 8:18

Už vidím, jak ten tvůj pežot 1,1 ujíždí HTP :-D Zřejmě si v HTP nikdy nejel, nebo asi s tebou nechtějí majitelé HTP závodit. Já měl tu čest se projet v HTP i P206 1.1 a ten pežot byl děs běs.

olo
18. května • 4:43

Prosím vas neopravujte mne vím že je to Peguot doma mu říkam pažout mamto zažitý tak sem to tak napsal omlouvam se!

vito
1. února • 19:01

jj raději to fakt opiš ,protože to je peugeot ....pegota neznám.nebo je to geodet?:-D:-D

Jarda
18. května • 5:53

Příště se raději neopravuj, nebo si to opiš z papírů.:-D

JOE
18. května • 1:37

Co k tomu dodat? Peugeot stojí kvalitou za ho*no (vím z vlastní zkušenosti), tak už konečně srovnali s kvalitou i design! :-D Aby se náhodou za 5 let nepodivovaly evropský automobilky v čele s peugeotem a renaultem nad prodejníma číslama, stejně jako se teď podivujou americký v USA :-)

D.a.
18. května • 10:52

proč jen jsem tady podobný příspěvek čekal ... ?:-D Tady už mě nic nepřekvapí - jak píše někdo v příspěvku pode mnou - ještě tu o té Karkulce prosím.Jinak - sdečně zdravím fandy německých panzervagenů s žehličkózním odpružením a tramvajovými sedadly.
No a samozřejmě s "echt reich kvalitou", páč nad auta co udělal helmut prostě není, že ... ;-)

Koly
18. května • 15:48

No, môžem Ti pošepkať že v prípade JOEa si totálne mimo... ;-)

ITTI
5. června • 22:43

všude se něco najde...B-]

Xighor
18. května • 2:54

A jeste tu o ty Karkulce...

Skypy
18. května • 8:01

je to smutný, ale řekl to i jeden z majitelů showroomu Peugeot... nemají dobrý benziny a pořád jsou všeobecně hodně poruchoví. Ve srovnání s japoncema nebe a dudy. 207 si vedle Yarise ani neškrtne, nehledě, že Yarisu stačí údržba blondýny a 207 servisní linku..

xj
18. května • 10:07

1.4 55 kW a 1.6 72 kW co se montovaly do 306 (a asi i jinam) byly/jsou vyborny motory.

Rasťo
19. května • 12:11

Súhlas, mám 306 sedan s 1.4 55kW motorom a neviem čo je servis, samozrejme ak nepočítam bežné veci ako olej, filtre. Porucha žiadna. Mám ho už 8 rokov

Doporučujeme

Články odjinud