Peugeot 207 Street a StreetPro: nové speciální edice (+ české ceny)

Model Peugeot 207 patří v Evropě k nejprodávanějším vozům segmentu B. Rovněž v České republice si udržuje poměrně silnou pozici na trhu a s počtem 3 564 registrovaných vozů v roce 2008 je zde nejprodávanějším modelem značky Peugeot. Podobně jako tomu bylo v případě předchůdce 206, také typ 207 láká především svým vtíravým a přívětivým vzhledem. Pro příznivce tohoto oblíbeného modelu uvádí nyní Peugeot i na český trh dvě nové speciální série 207 Street a 207 Street Pro.

Verze 207 Street v provedení hatchback a SW vycházejí z úrovně výbavy Urban, která je doplněna o klimatizaci a rádio s MP3. Odlišnot vozu od běžných provedení pak podtrhuje specifické červeno-černé provedení interiéru. Zákazníci mohou volit mezi třemi motory (1,4i, 1,4 HDI, 1,6 HDI 90 k) a vozy lze zakoupit za ceny od 269 900 Kč (hatchback 1,4i) po 357 900 Kč (kombi SW 1,6 HDi).

Řada 207 StreetPro pak vznikla obohacením úrovně výbavy Trendy (od března již sériově s klimatizací) o sportovní přední masku s černou mřížkou vzduchu a vestavěnými mlhovkami v chromovaných pouzdrech a o prosklenou střechu Cielo. Speciální série Peugeot 207 StreetPro je nabízena opět s dvojicí karosářských variant a trojicí motorů 1,4i, 1,4 16V VTi a 1,6 HDi. Ceny série 207 StreetPro sahají od 290 900 Kč (hatchback 1,4i) po 378 900 Kč (kombi SW 1,6 HDi). Čtenáře jistě zaujme, že v obou karosářských verzích je k dispozici moderní zážehový motor 1,4 16V VTi a výkonem 95 koní, jenž se dodává za 313 900, resp. 333 900 Kč.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207 Street / 207 StreetPro
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků