Peugeot 207 S16: opět jen show a opět jen pro Británii

Peugeot si pro Britské ostrovy nachystal na první pohled sportovní verzi modelu 207. Zdání ovšem klame a po bližším zkoumání zjistíme, že hledíme v podstatě na úplně běžnou dvěstěsedmičku akorát s jiným lakováním a pár aerodynamickými prvky navíc ve stylu modelů RC Cup. Jistou symbolikou má být i fakt, že vyrobeno bude pouze 250 kusů, takže každý se k němu jistě nedostane, je to však jedna z mála těch relativně výjimečných vlastností, jimiž se 207 S16 může pochlubit.

Celá edice S16 vychází svým způsobem z verze Sport a to bohužel i včetně agregátu, jimž je 1,6 litrový čtyřválec Vti s výkonem 120 koní, který ovšem méně náročnému řidiči bude určitě postačovat. U někoho, kdo od tohoto vozu bude očekávat výkony, které vás zatlačí do sedadla a vyvolá nefalšované emoce, se mnoho pozitivních emocí zřejmě nedostaví. Peugeot 207 S16 zvládá sprint z nuly na 100 km/h za 10,7 sekund, ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví zhruba na hodnotě 200 km/h, na druhé straně, řidičům vyznávajícím úsporný styl jízdy se tento model odvděčí kombinovanou spotřebou na úrovni 6,0 l/100 km.

Sečteno a podtrženo, oproti běžné verzi Sport dostanete v případě S16 slušivý bodykit a „rally polepy“ navíc. Základní cena tohoto modelu byla stanovena na 14 695 liber (zhruba 440 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207 S16
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 46 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků