Peugeot 207 S16: opět jen show a opět jen pro Británii

Peugeot si pro Britské ostrovy nachystal na první pohled sportovní verzi modelu 207. Zdání ovšem klame a po bližším zkoumání zjistíme, že hledíme v podstatě na úplně běžnou dvěstěsedmičku akorát s jiným lakováním a pár aerodynamickými prvky navíc ve stylu modelů RC Cup. Jistou symbolikou má být i fakt, že vyrobeno bude pouze 250 kusů, takže každý se k němu jistě nedostane, je to však jedna z mála těch relativně výjimečných vlastností, jimiž se 207 S16 může pochlubit.

Celá edice S16 vychází svým způsobem z verze Sport a to bohužel i včetně agregátu, jimž je 1,6 litrový čtyřválec Vti s výkonem 120 koní, který ovšem méně náročnému řidiči bude určitě postačovat. U někoho, kdo od tohoto vozu bude očekávat výkony, které vás zatlačí do sedadla a vyvolá nefalšované emoce, se mnoho pozitivních emocí zřejmě nedostaví. Peugeot 207 S16 zvládá sprint z nuly na 100 km/h za 10,7 sekund, ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví zhruba na hodnotě 200 km/h, na druhé straně, řidičům vyznávajícím úsporný styl jízdy se tento model odvděčí kombinovanou spotřebou na úrovni 6,0 l/100 km.

Sečteno a podtrženo, oproti běžné verzi Sport dostanete v případě S16 slušivý bodykit a „rally polepy“ navíc. Základní cena tohoto modelu byla stanovena na 14 695 liber (zhruba 440 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207 S16
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků