Peugeot 207 s novým benzínovým motorem

Francouzská automobilka Peugeot nasadí do svého nového modelu 207 nový agregát, který se stane nejvýkonnější nepřeplňovanou jednotkou.

Nově se pod kapotou objeví inovovaný čtyřválec o objemu 1,6 l. Ten nabídne nadstandardní výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 160 Nm. Agregát nahradí současnou „šestnácku” o výkonu 80 kW (110 k) a točivém momentu 147 Nm.

S novým výkonem se zlepší i dynamika vozu. Malý Peugeot zvládne stovku za 9,6 s (doposud 10,6 s) a dosáhne maximální rychlosti 200 km/h (doposud 194 km/h). Motor bude v nabídce nejen s manuální převodovkou, ale také s automatem. Kombinovaná spotřeba pro verzi s manuálem se bude pohybovat okolo 6,1 l na 100 km.

Tip: Přečtěte si test Peugeotu 207 s motorem 1,6 HDI.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků