Peugeot 207 s novým benzínovým motorem

Francouzská automobilka Peugeot nasadí do svého nového modelu 207 nový agregát, který se stane nejvýkonnější nepřeplňovanou jednotkou.

Nově se pod kapotou objeví inovovaný čtyřválec o objemu 1,6 l. Ten nabídne nadstandardní výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 160 Nm. Agregát nahradí současnou „šestnácku” o výkonu 80 kW (110 k) a točivém momentu 147 Nm.

S novým výkonem se zlepší i dynamika vozu. Malý Peugeot zvládne stovku za 9,6 s (doposud 10,6 s) a dosáhne maximální rychlosti 200 km/h (doposud 194 km/h). Motor bude v nabídce nejen s manuální převodovkou, ale také s automatem. Kombinovaná spotřeba pro verzi s manuálem se bude pohybovat okolo 6,1 l na 100 km.

Tip: Přečtěte si test Peugeotu 207 s motorem 1,6 HDI.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků