Peugeot 207 s novým benzínovým motorem

Francouzská automobilka Peugeot nasadí do svého nového modelu 207 nový agregát, který se stane nejvýkonnější nepřeplňovanou jednotkou.

Nově se pod kapotou objeví inovovaný čtyřválec o objemu 1,6 l. Ten nabídne nadstandardní výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 160 Nm. Agregát nahradí současnou „šestnácku” o výkonu 80 kW (110 k) a točivém momentu 147 Nm.

S novým výkonem se zlepší i dynamika vozu. Malý Peugeot zvládne stovku za 9,6 s (doposud 10,6 s) a dosáhne maximální rychlosti 200 km/h (doposud 194 km/h). Motor bude v nabídce nejen s manuální převodovkou, ale také s automatem. Kombinovaná spotřeba pro verzi s manuálem se bude pohybovat okolo 6,1 l na 100 km.

Tip: Přečtěte si test Peugeotu 207 s motorem 1,6 HDI.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků