Peugeot 207 s novým benzínovým motorem

Francouzská automobilka Peugeot nasadí do svého nového modelu 207 nový agregát, který se stane nejvýkonnější nepřeplňovanou jednotkou.

Nově se pod kapotou objeví inovovaný čtyřválec o objemu 1,6 l. Ten nabídne nadstandardní výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 160 Nm. Agregát nahradí současnou „šestnácku” o výkonu 80 kW (110 k) a točivém momentu 147 Nm.

S novým výkonem se zlepší i dynamika vozu. Malý Peugeot zvládne stovku za 9,6 s (doposud 10,6 s) a dosáhne maximální rychlosti 200 km/h (doposud 194 km/h). Motor bude v nabídce nejen s manuální převodovkou, ale také s automatem. Kombinovaná spotřeba pro verzi s manuálem se bude pohybovat okolo 6,1 l na 100 km.

Tip: Přečtěte si test Peugeotu 207 s motorem 1,6 HDI.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků