Peugeot 207 s novým benzínovým motorem

Francouzská automobilka Peugeot nasadí do svého nového modelu 207 nový agregát, který se stane nejvýkonnější nepřeplňovanou jednotkou.

Nově se pod kapotou objeví inovovaný čtyřválec o objemu 1,6 l. Ten nabídne nadstandardní výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 160 Nm. Agregát nahradí současnou „šestnácku” o výkonu 80 kW (110 k) a točivém momentu 147 Nm.

S novým výkonem se zlepší i dynamika vozu. Malý Peugeot zvládne stovku za 9,6 s (doposud 10,6 s) a dosáhne maximální rychlosti 200 km/h (doposud 194 km/h). Motor bude v nabídce nejen s manuální převodovkou, ale také s automatem. Kombinovaná spotřeba pro verzi s manuálem se bude pohybovat okolo 6,1 l na 100 km.

Tip: Přečtěte si test Peugeotu 207 s motorem 1,6 HDI.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků