Peugeot 207 RC Rallye: dostupný závoďák

8 komentářů

Jarda-rs
2. listopadu • 8:06

Tak jestli tohle nebude mít vlastní pohár tak do toho nikdo nepude. S tímhle objemem a turbem je to totiž skupina N4 (1,6l+turbo = 1,6*1,7=2,7l) a jen blázen by s tímhle jezdil proti Evům a Stičků

RS
2. listopadu • 18:30

Blbost 1,6l+turbo neni N4 patri do tridy R3 jako Clio R3 a Civic Type-R R3
coz je soucasna A7.N4 je 2l+turbo ne 1,6+turbo

Jarda-rs
2. listopadu • 21:46

Pravidla hovoří jasně sk. A7 je automobil s objemem válců do 2l přepočet pro turbo je 1,7 a tím se jakékoli auto s objemem přes 1,2l a turbem dostává nad 2l objemu po přepočtu, tudíž automaticky do sk. N4. Např. Fiaty Uno Turbo s 1,3l turbo jezdily jako N4. To že dislové turba jezdí spolu s A7 je čistě věc AČR potažmo FAS mimochodem první sezonu jezdily taky jako A8/N4. Jinak R2 je do 1,6l R3 do 2l včetně přepočtu!

RS
3. listopadu • 14:41

Ale prd 1,7 prepocet je jedna vec a kam to zaradi nakonec FIA je vec druha, staci kdyz dostanou mensi restriktor nez N4 a pudou do R3. Ta trida ma podle navrhu FIA nazev R3T a spada jako R3 do A7.I male dite vi ze 2WD 1,6T nemuze konkurovat 2,0 T AWD. A FASu to vedi take.Navic turbo nafta nema 1,7 ale (SOM x 0,7) x 1,5. Tak proto jezdi A7 ;-)

Sulin
9. ledna • 17:35

Nehádej se, Jarda-Rs má pravdu B-]

abb
2. listopadu • 9:16

N4 alebo A8 ?

Jarda-rs
2. listopadu • 9:25

No vzhleden k tomu že skupina A8 je ve víc jak půlce evropy zrušená nebo zkázaná a sk.N4/PV má už teď rozsah úprav pomalu na úrovni A-čka tak jedine N4 a nebo u nás jen ve sprintech jako tzv. sk. "S2".

abb
2. listopadu • 9:40

Cize s tymto autom nebude mozne jazdit ani JWRC. Mame tu tri auta triedy R3 - Clio R3, Civic R3 (obe zaradene do A7) a teraz 207 R3 pravdepodobne zaradeny do N4. No ale ked cistokrvne specialy Super 2000 mozu byt v eNku, tak uz je mozne vsetko...:-/

Doporučujeme

Články odjinud