Po velkých úspěších minulé generace malého modelu 206 přichází novinka v podobě závodní verze nového Peugeotu 207.
Vozy automobilky Peugeot patří v dnešní době neodmyslitelně k závodům rally. Peugeot 207 R CUP, jak se speciál jmenuje, je homologován pro kategorii S2000. Jedná se tedy o čtyřkolku s pasivními diferenciály a atmosféricky plněným motorem o objemu 2 litry. O úpravu a vývoj se opět postarala mistrovská divize Peugeot Sport a níže si můžete prohlédnout jeho detailní specifikace a první foto.
Technické parametry
Motor
- typ motoru: EW 10 J4S
- objem motoru: 1 998 ccm
- počet válců/ventilů: 4/4
- maximální výkon: 206 kW (280 k)
- maximální točivý moment: 250 Nm
- maximální otáčky motoru: 8 500
- vstřikování: Magneti Marelli
Pohon
- náhon na všechna kola
- 3 pasivní diferenciály
- 6stupňová sekvenční převodovka
Podvozek
- přední náprava typu pseudo Mc Pherson
- zadní náprava typu pseudo Mc Pherson
Brzdy a kola
- přední kotouče 300 mm Brebo pro šotolinu a 355 mm Brembo pro asfalt, větrané
- přední 4 pístkové brzdiče
- zadní kotouče 300 mm Brembo pro šotolinu i asfalt, větrané
- 18" lehká slitinová kola pro asfalt
- 15" lehká slitinová kola pro šotolinu
Rozměry a váhy
- délka - 4 030 mm
- šířka - 1 800 mm
- rozvor - 2 560 mm
- váha - 1 100 kg pro asfalt, 1 150 kg pro šotolinu
- nádrž - 80 l