Peugeot 207 R CUP, závodní speciál je na světě

Po velkých úspěších minulé generace malého modelu 206 přichází novinka v podobě závodní verze nového Peugeotu 207.
Peugeot 207 R CUP, závodní speciál je na světě

Vozy automobilky Peugeot patří v dnešní době neodmyslitelně k závodům rally. Peugeot 207 R CUP, jak se speciál jmenuje, je homologován pro kategorii S2000. Jedná se tedy o čtyřkolku s pasivními diferenciály a atmosféricky plněným motorem o objemu 2 litry. O úpravu a vývoj se opět postarala mistrovská divize Peugeot Sport a níže si můžete prohlédnout jeho detailní specifikace a první foto.

Technické parametry

Motor

  • typ motoru: EW 10 J4S
  • objem motoru: 1 998 ccm
  • počet válců/ventilů: 4/4
  • maximální výkon: 206 kW (280 k)
  • maximální točivý moment: 250 Nm
  • maximální otáčky motoru: 8 500
  • vstřikování: Magneti Marelli

Pohon

  • náhon na všechna kola
  • 3 pasivní diferenciály
  • 6stupňová sekvenční převodovka

Podvozek

  • přední náprava typu pseudo Mc Pherson
  • zadní náprava typu pseudo Mc Pherson

Brzdy a kola

  • přední kotouče 300 mm Brebo pro šotolinu a 355 mm Brembo pro asfalt, větrané
  • přední 4 pístkové brzdiče
  • zadní kotouče 300 mm Brembo pro šotolinu i asfalt, větrané
  • 18" lehká slitinová kola pro asfalt
  • 15" lehká slitinová kola pro šotolinu

Rozměry a váhy

  • délka - 4 030 mm
  • šířka - 1 800 mm
  • rozvor - 2 560 mm
  • váha - 1 100 kg pro asfalt, 1 150 kg pro šotolinu
  • nádrž - 80 l

 Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků