Peugeot 207 R CUP, závodní speciál je na světě

Po velkých úspěších minulé generace malého modelu 206 přichází novinka v podobě závodní verze nového Peugeotu 207.
Peugeot 207 R CUP, závodní speciál je na světě

Vozy automobilky Peugeot patří v dnešní době neodmyslitelně k závodům rally. Peugeot 207 R CUP, jak se speciál jmenuje, je homologován pro kategorii S2000. Jedná se tedy o čtyřkolku s pasivními diferenciály a atmosféricky plněným motorem o objemu 2 litry. O úpravu a vývoj se opět postarala mistrovská divize Peugeot Sport a níže si můžete prohlédnout jeho detailní specifikace a první foto.

Technické parametry

Motor

  • typ motoru: EW 10 J4S
  • objem motoru: 1 998 ccm
  • počet válců/ventilů: 4/4
  • maximální výkon: 206 kW (280 k)
  • maximální točivý moment: 250 Nm
  • maximální otáčky motoru: 8 500
  • vstřikování: Magneti Marelli

Pohon

  • náhon na všechna kola
  • 3 pasivní diferenciály
  • 6stupňová sekvenční převodovka

Podvozek

  • přední náprava typu pseudo Mc Pherson
  • zadní náprava typu pseudo Mc Pherson

Brzdy a kola

  • přední kotouče 300 mm Brebo pro šotolinu a 355 mm Brembo pro asfalt, větrané
  • přední 4 pístkové brzdiče
  • zadní kotouče 300 mm Brembo pro šotolinu i asfalt, větrané
  • 18" lehká slitinová kola pro asfalt
  • 15" lehká slitinová kola pro šotolinu

Rozměry a váhy

  • délka - 4 030 mm
  • šířka - 1 800 mm
  • rozvor - 2 560 mm
  • váha - 1 100 kg pro asfalt, 1 150 kg pro šotolinu
  • nádrž - 80 l

 Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků