Peugeot 207 GTI se stane králem malých sporťáků

Již v listopadu loňského roku jsme vás informovali, že Peugeot zřejmě přichystá opravdu ostrou verzi svého modelu 207 (celá zpráva). Od té doby se stalo mnohé a původní spekulace získaly na váze.

Peugeot totiž přiveze do Ženevy model 207 GTI/RC, který bude naladěn na slíbených 154 kW (210 k). Stejně jako civilnější 207 GTI dostane pod kapotu čtyřválec s přímým vstřikem paliva o objemu 1,6 litru, který vznikl ze spolupráce BMW a PSA.

Tip: Představení Peugeotu 207 GTI naleznete zde.

Motor ovšem dostane větší turbodmychadlo, mezichladič, nové komponenty uvnitř motoru, novou řídící jednotku, nový podvozek a brzdy a další drobnosti.

To vše má prý stačit na to, aby Peugeot předběhl všechny konkurenty, jako je Opel Corsa OPC a Renault Clio RS a stal se tak králem malých hot hatchů.

Stovku by měla tato ostrá verze zvládnout hravě pod 7 s, protože již nynější GTI o výkonu 174 koní ji udělá za 7,3 s.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků