Peugeot 207 GTI se stane králem malých sporťáků

Již v listopadu loňského roku jsme vás informovali, že Peugeot zřejmě přichystá opravdu ostrou verzi svého modelu 207 (celá zpráva). Od té doby se stalo mnohé a původní spekulace získaly na váze.

Peugeot totiž přiveze do Ženevy model 207 GTI/RC, který bude naladěn na slíbených 154 kW (210 k). Stejně jako civilnější 207 GTI dostane pod kapotu čtyřválec s přímým vstřikem paliva o objemu 1,6 litru, který vznikl ze spolupráce BMW a PSA.

Tip: Představení Peugeotu 207 GTI naleznete zde.

Motor ovšem dostane větší turbodmychadlo, mezichladič, nové komponenty uvnitř motoru, novou řídící jednotku, nový podvozek a brzdy a další drobnosti.

To vše má prý stačit na to, aby Peugeot předběhl všechny konkurenty, jako je Opel Corsa OPC a Renault Clio RS a stal se tak králem malých hot hatchů.

Stovku by měla tato ostrá verze zvládnout hravě pod 7 s, protože již nynější GTI o výkonu 174 koní ji udělá za 7,3 s.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků