Peugeot 207 GTI se stane králem malých sporťáků

Již v listopadu loňského roku jsme vás informovali, že Peugeot zřejmě přichystá opravdu ostrou verzi svého modelu 207 (celá zpráva). Od té doby se stalo mnohé a původní spekulace získaly na váze.

Peugeot totiž přiveze do Ženevy model 207 GTI/RC, který bude naladěn na slíbených 154 kW (210 k). Stejně jako civilnější 207 GTI dostane pod kapotu čtyřválec s přímým vstřikem paliva o objemu 1,6 litru, který vznikl ze spolupráce BMW a PSA.

Tip: Představení Peugeotu 207 GTI naleznete zde.

Motor ovšem dostane větší turbodmychadlo, mezichladič, nové komponenty uvnitř motoru, novou řídící jednotku, nový podvozek a brzdy a další drobnosti.

To vše má prý stačit na to, aby Peugeot předběhl všechny konkurenty, jako je Opel Corsa OPC a Renault Clio RS a stal se tak králem malých hot hatchů.

Stovku by měla tato ostrá verze zvládnout hravě pod 7 s, protože již nynější GTI o výkonu 174 koní ji udělá za 7,3 s.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků