Peugeot 207 GTI se stane králem malých sporťáků

Již v listopadu loňského roku jsme vás informovali, že Peugeot zřejmě přichystá opravdu ostrou verzi svého modelu 207 (celá zpráva). Od té doby se stalo mnohé a původní spekulace získaly na váze.

Peugeot totiž přiveze do Ženevy model 207 GTI/RC, který bude naladěn na slíbených 154 kW (210 k). Stejně jako civilnější 207 GTI dostane pod kapotu čtyřválec s přímým vstřikem paliva o objemu 1,6 litru, který vznikl ze spolupráce BMW a PSA.

Tip: Představení Peugeotu 207 GTI naleznete zde.

Motor ovšem dostane větší turbodmychadlo, mezichladič, nové komponenty uvnitř motoru, novou řídící jednotku, nový podvozek a brzdy a další drobnosti.

To vše má prý stačit na to, aby Peugeot předběhl všechny konkurenty, jako je Opel Corsa OPC a Renault Clio RS a stal se tak králem malých hot hatchů.

Stovku by měla tato ostrá verze zvládnout hravě pod 7 s, protože již nynější GTI o výkonu 174 koní ji udělá za 7,3 s.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků