Peugeot 207 GTI se stane králem malých sporťáků

Již v listopadu loňského roku jsme vás informovali, že Peugeot zřejmě přichystá opravdu ostrou verzi svého modelu 207 (celá zpráva). Od té doby se stalo mnohé a původní spekulace získaly na váze.

Peugeot totiž přiveze do Ženevy model 207 GTI/RC, který bude naladěn na slíbených 154 kW (210 k). Stejně jako civilnější 207 GTI dostane pod kapotu čtyřválec s přímým vstřikem paliva o objemu 1,6 litru, který vznikl ze spolupráce BMW a PSA.

Tip: Představení Peugeotu 207 GTI naleznete zde.

Motor ovšem dostane větší turbodmychadlo, mezichladič, nové komponenty uvnitř motoru, novou řídící jednotku, nový podvozek a brzdy a další drobnosti.

To vše má prý stačit na to, aby Peugeot předběhl všechny konkurenty, jako je Opel Corsa OPC a Renault Clio RS a stal se tak králem malých hot hatchů.

Stovku by měla tato ostrá verze zvládnout hravě pod 7 s, protože již nynější GTI o výkonu 174 koní ji udělá za 7,3 s.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků