Peugeot 207 GT Turbo, přesně jak slíbili (české ceny)

Francouzská automobilka Peugoet přesně splnila co slíbila. Když v létě oznámila, že prozatím nejsilnější verze malého modelu 207 přijde na český trh na přelomu října a listopadu.

Pokud si tedy chcete koupit malý kompakt s přeplňovaným agregátem o objemu 1,6 l a výkonu 110 kW (150 k), který umí zrychlit na stovku za 8,1 s a dosáhnout maximální rychlosti 210 km/h, bude jedinou překážkou cena.

Ta byla stanovena pro český trh na nemalých 530 900 Kč, což je o 35 tis. více, než kolik stojí Fabia RS a stejně jako Fiesta ST. Proti Fabii i Fiestě však 207 GT nabízí lepší zrychlení a také modernější technologie.

V základní výbavě tohoto vozu mj. naleznete: ABS, ESP, kontrolu tlaku v pneumatikách, automatickou dvouzónovou klimatizaci, 17" kola s pneu 205/45, statické přisvětlování zatáček, panoramatickou střechu a mnoho dalšího.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků