Peugeot 207 GT 1,6 Turbo, v prodeji od listopadu

Francouzský Peugeot již končí s přípravami další verze své nové generace malého Peugeotu 207. Po uvedení téměř kompletní řady přichází na řadu sportovněji laděné modely. Prvním z nich bude P 207 s označením GT, který mimo dnešní naftový motor 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) dostane i přeplňovaný motor o objemu 1,6 litru.

Tip: Přečtěte si naše rozsáhlé první dojmy z Peugeotu 207

Čtyřválec o objemu 1 598 ccm, bude dopován turbodmychadlem a zákazníkovi nabídne výkon 110 kW (150 k) a maximální točivý moment 240 Nm. P207 s ním zrychlí na stovku za 8,1 s a dosáhne maximální rychlosti 210 km/h. To vše s kombinovanou spotřebou 7 l na 100 km.

Model Peugeot 207 GT je předzvěstí ostré verze RC a na trhu se objeví v listopadu. Přestože není známá ani předběžná cena, s ohledem na nynější verze 207 GT (s motorem 1,6 HDI 80 kW od 570 tis. Kč) lze očekávat cenu okolo 570-600 tis. Kč v základu.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků