Peugeot 207 GT 1,6 Turbo, v prodeji od listopadu

Francouzský Peugeot již končí s přípravami další verze své nové generace malého Peugeotu 207. Po uvedení téměř kompletní řady přichází na řadu sportovněji laděné modely. Prvním z nich bude P 207 s označením GT, který mimo dnešní naftový motor 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) dostane i přeplňovaný motor o objemu 1,6 litru.

Tip: Přečtěte si naše rozsáhlé první dojmy z Peugeotu 207

Čtyřválec o objemu 1 598 ccm, bude dopován turbodmychadlem a zákazníkovi nabídne výkon 110 kW (150 k) a maximální točivý moment 240 Nm. P207 s ním zrychlí na stovku za 8,1 s a dosáhne maximální rychlosti 210 km/h. To vše s kombinovanou spotřebou 7 l na 100 km.

Model Peugeot 207 GT je předzvěstí ostré verze RC a na trhu se objeví v listopadu. Přestože není známá ani předběžná cena, s ohledem na nynější verze 207 GT (s motorem 1,6 HDI 80 kW od 570 tis. Kč) lze očekávat cenu okolo 570-600 tis. Kč v základu.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků