Peugeot 207 GT 1,6 Turbo, v prodeji od listopadu

Francouzský Peugeot již končí s přípravami další verze své nové generace malého Peugeotu 207. Po uvedení téměř kompletní řady přichází na řadu sportovněji laděné modely. Prvním z nich bude P 207 s označením GT, který mimo dnešní naftový motor 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) dostane i přeplňovaný motor o objemu 1,6 litru.

Tip: Přečtěte si naše rozsáhlé první dojmy z Peugeotu 207

Čtyřválec o objemu 1 598 ccm, bude dopován turbodmychadlem a zákazníkovi nabídne výkon 110 kW (150 k) a maximální točivý moment 240 Nm. P207 s ním zrychlí na stovku za 8,1 s a dosáhne maximální rychlosti 210 km/h. To vše s kombinovanou spotřebou 7 l na 100 km.

Model Peugeot 207 GT je předzvěstí ostré verze RC a na trhu se objeví v listopadu. Přestože není známá ani předběžná cena, s ohledem na nynější verze 207 GT (s motorem 1,6 HDI 80 kW od 570 tis. Kč) lze očekávat cenu okolo 570-600 tis. Kč v základu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků