Peugeot 207 GT 1,6 Turbo, v prodeji od listopadu

Francouzský Peugeot již končí s přípravami další verze své nové generace malého Peugeotu 207. Po uvedení téměř kompletní řady přichází na řadu sportovněji laděné modely. Prvním z nich bude P 207 s označením GT, který mimo dnešní naftový motor 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) dostane i přeplňovaný motor o objemu 1,6 litru.

Tip: Přečtěte si naše rozsáhlé první dojmy z Peugeotu 207

Čtyřválec o objemu 1 598 ccm, bude dopován turbodmychadlem a zákazníkovi nabídne výkon 110 kW (150 k) a maximální točivý moment 240 Nm. P207 s ním zrychlí na stovku za 8,1 s a dosáhne maximální rychlosti 210 km/h. To vše s kombinovanou spotřebou 7 l na 100 km.

Model Peugeot 207 GT je předzvěstí ostré verze RC a na trhu se objeví v listopadu. Přestože není známá ani předběžná cena, s ohledem na nynější verze 207 GT (s motorem 1,6 HDI 80 kW od 570 tis. Kč) lze očekávat cenu okolo 570-600 tis. Kč v základu.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků