Peugeot 207: francouzská supernovinka oficiálně

Veleúspěšný model 206 franckouzské automobilky Peugeot se konečně dočkal svého nástupce. Ten je větší, prostornější a jeho design vychází ze současných modelů značky. Naváže dvěstěsedma na úspěchy svého předchůdce? (nové informace a foto)
Peugeot 207: francouzská supernovinka oficiálně

Peugeot oficiálně představil nástupce velmi úspěšného modelu 206. Výstavní premiéru si odbude až v březnu na ženevském autosalonu, aby se již v dubnu objevil na trzích v Evropě. Nový, malý Peugeot 207 dostal v duchu posledních modelů typický francouzský úsměv, narostl se o dvacet centimetrů na délku a měří tak 4 030 mm. Na šířku měří 1 720 mm a na výšku 1 472 mm. Rozvor se zvětšil o 80 mm a má hodnotu 2 540 mm. Zavazadlový prostor bude disponovat základním objemem 270 až 310 litrů s možností rozšíření až na 923 l (měřeno metodou VDA).

Dle očekávání se neodehrála žádná revoluce pod kapotou. I nadále bude k dispozici benzínový motor o objemu 1,4 litru 8V o výkonu 54 kW (75 k) s a motor o objemu 1,4 16V o výkonu 65 kW (90 k). Nejsilnějším benzínovým motorem bude v počátku čtyřválcová šestnáctistovka o výkonu 80 kW (110 k). Naftu bude zastupovat dvojice motorů. 1.4 HDI o výkonu 50 kW (70 k) a 1.6 HDI o výkonu 66 kW (90 k) a 80 kW (110 k), které budou vybaveny filtry pevných částic FAP. Vrchol pak bude tvořit šestnáctistovka přeplňovaná turbodmychadlem o výkonu okolo 125 kW (170 k), která se představí ve verzi RC.

Přehled motorů:

 

Benzínové motory

Naftové motory

Motor

1.4 8V

1.4 16V

1.6 16V

1.4 HDI

1.6 HDI

1.6 HDI

Obsah (ccm)

1 360

1 360

1 587

1 398

1 560

1 560

Výkon (kW/k)

54 (75)/5 400

65 (90)/5 250

80 (110)/5 750

50 (70)/4 000

66 (90)/4 000

80 (110)/4 000

Točivý moment (Nm)

118/3 300 ot

133/3 250

147/4 000

160/2 000

215/1 750

240/1 750

Komb. spotřeba l/100km

6,3

6,4/*6,2

7

4,5

4,5

4,8


*Spotřeba 6,2 je udávána v kombinaci s robotizovanou převodovkou 2-Tronic

Stejně jako ostatní modely bude na výběr z pěti až šestistupňových manuálních převodovek, k dispozici bude též klasický automat a robotizovaná převodovka 2-Tronic. Výkon bude standardně přenášen na dvojici předních kol. Základní rozměr bude 15" s pneu o rozměru 185/65, větší, 16" kola pak dostanou pneu 195/55 a největší, 17" kola pneu 205/45.

Výbava pak nabídne vše, co je standardem špičky dané třídy. Zákazník si tak bude moci dovybavit model až šesti airbagy, stabilizačním systémem, speciální adaptivní světlomety s xenony, parkovacím asistentem, dvouzónovou klimatizací, satelitní navigací a další. Standardem bude také velký display na středovém panelu, který bude v základní výbavě pouze monochromatický s možností příplatku za barevný, ke kterému bude možno dokoupit navigaci a další. V počátku se Peugeot objeví ve 3dveřové a 5dveřové verzi a později přibudou i Coupe-Cabrio a kombi SW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků