Peugeot 207: francouzská supernovinka oficiálně

Veleúspěšný model 206 franckouzské automobilky Peugeot se konečně dočkal svého nástupce. Ten je větší, prostornější a jeho design vychází ze současných modelů značky. Naváže dvěstěsedma na úspěchy svého předchůdce? (nové informace a foto)
Peugeot 207: francouzská supernovinka oficiálně

Peugeot oficiálně představil nástupce velmi úspěšného modelu 206. Výstavní premiéru si odbude až v březnu na ženevském autosalonu, aby se již v dubnu objevil na trzích v Evropě. Nový, malý Peugeot 207 dostal v duchu posledních modelů typický francouzský úsměv, narostl se o dvacet centimetrů na délku a měří tak 4 030 mm. Na šířku měří 1 720 mm a na výšku 1 472 mm. Rozvor se zvětšil o 80 mm a má hodnotu 2 540 mm. Zavazadlový prostor bude disponovat základním objemem 270 až 310 litrů s možností rozšíření až na 923 l (měřeno metodou VDA).

Dle očekávání se neodehrála žádná revoluce pod kapotou. I nadále bude k dispozici benzínový motor o objemu 1,4 litru 8V o výkonu 54 kW (75 k) s a motor o objemu 1,4 16V o výkonu 65 kW (90 k). Nejsilnějším benzínovým motorem bude v počátku čtyřválcová šestnáctistovka o výkonu 80 kW (110 k). Naftu bude zastupovat dvojice motorů. 1.4 HDI o výkonu 50 kW (70 k) a 1.6 HDI o výkonu 66 kW (90 k) a 80 kW (110 k), které budou vybaveny filtry pevných částic FAP. Vrchol pak bude tvořit šestnáctistovka přeplňovaná turbodmychadlem o výkonu okolo 125 kW (170 k), která se představí ve verzi RC.

Přehled motorů:

 

Benzínové motory

Naftové motory

Motor

1.4 8V

1.4 16V

1.6 16V

1.4 HDI

1.6 HDI

1.6 HDI

Obsah (ccm)

1 360

1 360

1 587

1 398

1 560

1 560

Výkon (kW/k)

54 (75)/5 400

65 (90)/5 250

80 (110)/5 750

50 (70)/4 000

66 (90)/4 000

80 (110)/4 000

Točivý moment (Nm)

118/3 300 ot

133/3 250

147/4 000

160/2 000

215/1 750

240/1 750

Komb. spotřeba l/100km

6,3

6,4/*6,2

7

4,5

4,5

4,8


*Spotřeba 6,2 je udávána v kombinaci s robotizovanou převodovkou 2-Tronic

Stejně jako ostatní modely bude na výběr z pěti až šestistupňových manuálních převodovek, k dispozici bude též klasický automat a robotizovaná převodovka 2-Tronic. Výkon bude standardně přenášen na dvojici předních kol. Základní rozměr bude 15" s pneu o rozměru 185/65, větší, 16" kola pak dostanou pneu 195/55 a největší, 17" kola pneu 205/45.

Výbava pak nabídne vše, co je standardem špičky dané třídy. Zákazník si tak bude moci dovybavit model až šesti airbagy, stabilizačním systémem, speciální adaptivní světlomety s xenony, parkovacím asistentem, dvouzónovou klimatizací, satelitní navigací a další. Standardem bude také velký display na středovém panelu, který bude v základní výbavě pouze monochromatický s možností příplatku za barevný, ke kterému bude možno dokoupit navigaci a další. V počátku se Peugeot objeví ve 3dveřové a 5dveřové verzi a později přibudou i Coupe-Cabrio a kombi SW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků