Peugeot 207 dostane nový motor 1,4 VTi 16V

V nabídce Peugeotu 207 se objeví další nový motor, který vznikl ze spolupráce s automobilkou BMW. Nový agregát s označením 1,4 VTi 16V tak nemá nic společného s Hodnou, která toto značení v minulosti hojně používala.

Motor, který v současnosti používá BMW v modelu Mini, bude disponovat výkonem 70 kW (95 k), což je o 5 koní více, než stejně velký motor, který model 207 používá nyní.

Maximální rychlost Peugeotu 207 s tímto agregátem bude 185 km/h a sprint na stovku zvládne za 11,5 s (1,4 16V za 12,7 s). Kombinovaná spotřeba by se pak měla pohybovat okolo 6,1 l na 100 km, což je o 0,4 l méně, než doposud.

Cena novinky prozatím nebyla stanovena, ale dle ceníků z jiných zemí to vypadá, že cena bude zhruba stejná, jako u motoru 1,4 16V.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků