Peugeot 207 dostane nový motor 1,4 VTi 16V

V nabídce Peugeotu 207 se objeví další nový motor, který vznikl ze spolupráce s automobilkou BMW. Nový agregát s označením 1,4 VTi 16V tak nemá nic společného s Hodnou, která toto značení v minulosti hojně používala.

Motor, který v současnosti používá BMW v modelu Mini, bude disponovat výkonem 70 kW (95 k), což je o 5 koní více, než stejně velký motor, který model 207 používá nyní.

Maximální rychlost Peugeotu 207 s tímto agregátem bude 185 km/h a sprint na stovku zvládne za 11,5 s (1,4 16V za 12,7 s). Kombinovaná spotřeba by se pak měla pohybovat okolo 6,1 l na 100 km, což je o 0,4 l méně, než doposud.

Cena novinky prozatím nebyla stanovena, ale dle ceníků z jiných zemí to vypadá, že cena bude zhruba stejná, jako u motoru 1,4 16V.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků