Peugeot 207 dostane nový motor 1,4 VTi 16V

V nabídce Peugeotu 207 se objeví další nový motor, který vznikl ze spolupráce s automobilkou BMW. Nový agregát s označením 1,4 VTi 16V tak nemá nic společného s Hodnou, která toto značení v minulosti hojně používala.

Motor, který v současnosti používá BMW v modelu Mini, bude disponovat výkonem 70 kW (95 k), což je o 5 koní více, než stejně velký motor, který model 207 používá nyní.

Maximální rychlost Peugeotu 207 s tímto agregátem bude 185 km/h a sprint na stovku zvládne za 11,5 s (1,4 16V za 12,7 s). Kombinovaná spotřeba by se pak měla pohybovat okolo 6,1 l na 100 km, což je o 0,4 l méně, než doposud.

Cena novinky prozatím nebyla stanovena, ale dle ceníků z jiných zemí to vypadá, že cena bude zhruba stejná, jako u motoru 1,4 16V.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků