Peugeot 207 dostane nový motor 1,4 VTi 16V

Peugeot 207 dostane nový motor 1,4 VTi 16V

V nabídce Peugeotu 207 se objeví další nový motor, který vznikl ze spolupráce s automobilkou BMW. Nový agregát s označením 1,4 VTi 16V tak nemá nic společného s Hodnou, která toto značení v minulosti hojně používala.

Motor, který v současnosti používá BMW v modelu Mini, bude disponovat výkonem 70 kW (95 k), což je o 5 koní více, než stejně velký motor, který model 207 používá nyní.

Maximální rychlost Peugeotu 207 s tímto agregátem bude 185 km/h a sprint na stovku zvládne za 11,5 s (1,4 16V za 12,7 s). Kombinovaná spotřeba by se pak měla pohybovat okolo 6,1 l na 100 km, což je o 0,4 l méně, než doposud.

Cena novinky prozatím nebyla stanovena, ale dle ceníků z jiných zemí to vypadá, že cena bude zhruba stejná, jako u motoru 1,4 16V.

bazar

Peugeot 3008 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 114 891 km
Cena: 260 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 85 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2003
Stav: 232 827 km
Cena: 36 000 Kč
Peugeot 407 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 158 271 km
Cena: 104 000 Kč
Peugeot 207 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 179 368 km
Cena: 65 000 Kč
Peugeot Partner 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 125 106 km
Cena: 140 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků