Peugeot 207 dostane nový motor 1,4 VTi 16V

V nabídce Peugeotu 207 se objeví další nový motor, který vznikl ze spolupráce s automobilkou BMW. Nový agregát s označením 1,4 VTi 16V tak nemá nic společného s Hodnou, která toto značení v minulosti hojně používala.

Motor, který v současnosti používá BMW v modelu Mini, bude disponovat výkonem 70 kW (95 k), což je o 5 koní více, než stejně velký motor, který model 207 používá nyní.

Maximální rychlost Peugeotu 207 s tímto agregátem bude 185 km/h a sprint na stovku zvládne za 11,5 s (1,4 16V za 12,7 s). Kombinovaná spotřeba by se pak měla pohybovat okolo 6,1 l na 100 km, což je o 0,4 l méně, než doposud.

Cena novinky prozatím nebyla stanovena, ale dle ceníků z jiných zemí to vypadá, že cena bude zhruba stejná, jako u motoru 1,4 16V.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků