Peugeot 207 CC: nový miláček žen

Zakladatel módní třídy malých kabrioletů s pevnou střechou představil nástupce veleúspěšného modelu 206 CC.

Peugeot patří bezesporu k průkopníkům vozů kategorie CC, tedy coupé-cabrio. Jeho model 206 CC se v krátké době stal obrovským trhákem a i další CC modely Peugeotu se u zákazníků setkaly velmi dobrou odezvou. Díky velkému zájmu je tato třída vozů rozšířená téměř u všech automobilek a Peugeot nemůže chybět ani u nových generací.

Model 207 se na trhu objevil v průběhu letošního roku a první koncept CC s názvem Epure před pár týdny. Nyní konečně přišel čas představení produkční verze malého kompaktu, který vám umožní jízdu se sluncem nad hlavou.

207 CC se představí veřejnosti až na jaře na tradičním ženevském autosalonu. Do té doby si tak budete muset vystačit s fotografiemi a psanými specifikacemi.

Stejně jako jeho předchůdce bude malý Peugeot tradiční koncepce 2+2 s pevnou sklápěcí střechou, která vůz promění v kabriolet, nebo coupé. Dvoudílná střecha se standardně sklápí pomocí elektromotorků pod víko zavazadelníku. Tím lze měnit objem kufru od 187 do 449 l. Plně automatický systém by to měl zvládnout za průměrných 25 sekund.

Peugeot však musel sáhnout k vcelku velkým technickým změnám u otevřené verze. Díky absenci pevné střechy došlo na podlahové výztuhy, které mají zvýšit torní tuhost karosérie a zmírnit kroucení vozu na minimum. Také vnější rozměry jsou u CC verze odlišné od klasického hatchbacku, ovšem liší se pouze kosmeticky a to na délku.

Zvýšená hmotnost (zatím přesněji nespecifikovaná) si vynutila použití pouze nejvýkonnějších motorů o objemu 1,6 litru. Špičková verze 1,6 Turbo má 150 koní, zrychlí na stovku pod devět sekund a zvládne uhánět rychlostí až 210 km/h.

Nové generaci to zdá se opět sekne a ani se sklápěcí střechou nebude 207 trpět přehnaně baculatou zádí. Ženy budou nadšeny a muži? Ti si budou muset zrekapitulovat stavy svých bankovních kont...

Motory

 
Benzínové motory
Naftové motory
1,6 16V
1,6 16V
1,6 THP 16V
1,6 HDI 16V
Objem
1 598
1 598
1 598
1 560
Výkon (kW/k)
88 (120)
88 (120)
110 (150)
80 (110)
Točivý moment (Nm)
160
160
240
240
Převodovka
MT5
AT4
MT5
MT5
 
Zrychlení 0-100 km/h (s)
10,7
12,6
8,6
10,9
Maximální rychlost (km/h)
200
195
210
193
 
Komb. spotřeba (l/100 km)
6,5
7,2
7,2
5,2

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207 CC

bazar

Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 83 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 98 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 106 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 360 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 133 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 30 020 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků