Peugeot 207 CC: nový miláček žen

Zakladatel módní třídy malých kabrioletů s pevnou střechou představil nástupce veleúspěšného modelu 206 CC.

Peugeot patří bezesporu k průkopníkům vozů kategorie CC, tedy coupé-cabrio. Jeho model 206 CC se v krátké době stal obrovským trhákem a i další CC modely Peugeotu se u zákazníků setkaly velmi dobrou odezvou. Díky velkému zájmu je tato třída vozů rozšířená téměř u všech automobilek a Peugeot nemůže chybět ani u nových generací.

Model 207 se na trhu objevil v průběhu letošního roku a první koncept CC s názvem Epure před pár týdny. Nyní konečně přišel čas představení produkční verze malého kompaktu, který vám umožní jízdu se sluncem nad hlavou.

207 CC se představí veřejnosti až na jaře na tradičním ženevském autosalonu. Do té doby si tak budete muset vystačit s fotografiemi a psanými specifikacemi.

Stejně jako jeho předchůdce bude malý Peugeot tradiční koncepce 2+2 s pevnou sklápěcí střechou, která vůz promění v kabriolet, nebo coupé. Dvoudílná střecha se standardně sklápí pomocí elektromotorků pod víko zavazadelníku. Tím lze měnit objem kufru od 187 do 449 l. Plně automatický systém by to měl zvládnout za průměrných 25 sekund.

Peugeot však musel sáhnout k vcelku velkým technickým změnám u otevřené verze. Díky absenci pevné střechy došlo na podlahové výztuhy, které mají zvýšit torní tuhost karosérie a zmírnit kroucení vozu na minimum. Také vnější rozměry jsou u CC verze odlišné od klasického hatchbacku, ovšem liší se pouze kosmeticky a to na délku.

Zvýšená hmotnost (zatím přesněji nespecifikovaná) si vynutila použití pouze nejvýkonnějších motorů o objemu 1,6 litru. Špičková verze 1,6 Turbo má 150 koní, zrychlí na stovku pod devět sekund a zvládne uhánět rychlostí až 210 km/h.

Nové generaci to zdá se opět sekne a ani se sklápěcí střechou nebude 207 trpět přehnaně baculatou zádí. Ženy budou nadšeny a muži? Ti si budou muset zrekapitulovat stavy svých bankovních kont...

Motory

 
Benzínové motory
Naftové motory
1,6 16V
1,6 16V
1,6 THP 16V
1,6 HDI 16V
Objem
1 598
1 598
1 598
1 560
Výkon (kW/k)
88 (120)
88 (120)
110 (150)
80 (110)
Točivý moment (Nm)
160
160
240
240
Převodovka
MT5
AT4
MT5
MT5
 
Zrychlení 0-100 km/h (s)
10,7
12,6
8,6
10,9
Maximální rychlost (km/h)
200
195
210
193
 
Komb. spotřeba (l/100 km)
6,5
7,2
7,2
5,2

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207 CC
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků