Peugeot 207 CC nejbezpečnějším kabrioletem

Německý klub ADAC, který má více než 16 miliónů členů, provedl nedávno testování kabrioletů segmentu B. Výsledky zveřejnil ve svém časopise ADAC Motor Welt. Tyto zkoušky, založené na testování bezpečnosti v případě převrácení vozu, byly provedeny ve spolupráci s kluby RACC (Španělsko), RACE (Španělsko), Motormannen (Švédsko), ÖAMTC (Rakousko) a TCB (Belgie).

V tomto testu dosáhl Peugeot 207 CC nejlepšího výsledku. Kromě tuhé karosérie nabízí ochranný systém pro případ převrácení vozu, který je založen na bezpečnostních obloucích s pyrotechnickou aktivací výsuvu. Mezi prvky aktivní bezpečnosti patří například ABS, elektronický rozdělovač brzdných sil, podpora brzdění v kritických situacích či systém ESP (podle verze v základní výbavě, nebo na přání).

Peugeot 207 CC se řadí k sedmi vozidlům modelové řady Peugeot, které obdržely plných pět hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP. Tradici karosérií kupé-kabriolet Peugeot zahájil již ve 30. letech minulého století svými modely Peugeot 402 a 602 Eclipse. Dosud značka Peugeot prodala celkem 622 827 vozů verze CC.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků