Peugeot 207 CC nejbezpečnějším kabrioletem

Německý klub ADAC, který má více než 16 miliónů členů, provedl nedávno testování kabrioletů segmentu B. Výsledky zveřejnil ve svém časopise ADAC Motor Welt. Tyto zkoušky, založené na testování bezpečnosti v případě převrácení vozu, byly provedeny ve spolupráci s kluby RACC (Španělsko), RACE (Španělsko), Motormannen (Švédsko), ÖAMTC (Rakousko) a TCB (Belgie).

V tomto testu dosáhl Peugeot 207 CC nejlepšího výsledku. Kromě tuhé karosérie nabízí ochranný systém pro případ převrácení vozu, který je založen na bezpečnostních obloucích s pyrotechnickou aktivací výsuvu. Mezi prvky aktivní bezpečnosti patří například ABS, elektronický rozdělovač brzdných sil, podpora brzdění v kritických situacích či systém ESP (podle verze v základní výbavě, nebo na přání).

Peugeot 207 CC se řadí k sedmi vozidlům modelové řady Peugeot, které obdržely plných pět hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP. Tradici karosérií kupé-kabriolet Peugeot zahájil již ve 30. letech minulého století svými modely Peugeot 402 a 602 Eclipse. Dosud značka Peugeot prodala celkem 622 827 vozů verze CC.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků