Peugeot 207 1,6 HDi: komfortní maximini

joj  |  30. 10. 2006 00:54

"Bohužel tento subjektivní vjem není doprovázen skutečným zrychlením, jež je s ohledem na segment vozu a výkon průměrné. Na druhou stranu slušný zátah a také faktické zrychlení..."

Tak kua zrychluje to auto nebo ne?

"Jednoduše řečeno, motor nabízí průměrný, za špičkou však nepříliš zaostávající charakter."

Takze nadprumerny?

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  30. 10. 2006 07:16

voci porovnatelnym konkurentom pežot nastavil vysoku cenu. prve kusy vyrobene v Trnave predavaju na SK pod nazvom 207Slovakia za jedyne 359.990,-SKK... trochu mizeria ked Fiestu mam za 299.990,-

Odpovědět  |   | 
xsarahdi  |  30. 10. 2006 22:39

ale ani jedni tu menovane nema zakladny motor 1.4 16V 66kw......bud zastaraly 8V alebo 3valec ...takze ta cena sa da...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  30. 10. 2006 08:39

Ta cena je šílená! Zejména ve srovnání s novou Corsou nebo Grande Puntem. Pokud Peugeot nezapracoval na spolehlivosti tak za ty prachy to bude fatk kauf! Navíc mi přijde, že designérům Peugeota dochází v posledních letech invence. 307 + facelift, 207, plánovaná 308 = tak nějak pořád to samé

Odpovědět  |   | 
nal  |  30. 10. 2006 10:09

uprimne, hneva ma cenova politika Francuzov. hlavne PSA. vid cena C4 v case vydania a dnes. rovnako 307 pred par rokmi a dnes. beriem, vyvoj treba zaplatit, ale napr. zmieneny opel, fiat vsadzaju na optimalnu cenu uz od zaciatku. preto je sice pekne, ze existuje aj tato moznost, ale ludia sa stale budu riadit nizsou cenou.

Odpovědět  |   | 
mates  |  30. 10. 2006 09:38

cena je teda vic nez lidova, a jestli kvalita provedeni a zejmena chovani auta po najetych 30 tisicich bude stejna jako u 206 kterou jsem mel moznost poradne vyzkouset, tj. vevnitr vsechno vrze, skripe, prevodovka hrozna atd... tak i kdyz velmi nerad budu muset trvat na nazoru za francouz jaxi jeste stale ne.... ale videli jsme prodejni cisla a ani tady to nebude jiny, proste auto je moc koukavy a to mnohdy staci k uspechu, vlastne proc ne?

Odpovědět  |   | 
XxX  |  30. 10. 2006 10:15

Pane Ondrašíku,ESP Vám určitě nezabrání vyjetí ze závje,to slouží k tomu aby jste nedostal smyk.To co Vám "brání" vyjet ze sněhu je ASR,které je nedílnou součástí ESP a jde vždy vypnout,na rozdíl třeba od ESP.Navíc třeba právě ASR Vám z toho sněhu naopak vyjet pomůže,protože jeho úkolem je najít a udržet tu křehkou rovnováhu mezi prokluzem kol a neprokluzem,což spousta řidičů sama nedokáže,nebo jen stěží.A tím Vás ze sněhu snadněj vyvede.Už x krát mě takto pomohlo vyjet výjezd z garáže,ketrý mám pod značným sklonem.Kdyby jste ASR v autě neměl a pořád jen na plno šlapal na plyn,tak by jste maximálně tak dosáhl zledovatění podkladu.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 10. 2006 10:38

V článku je to napsáno "zapínající ESP a hlavně jeho protikluzová"

Navíc ASR je součástí ESP a pokud to nelze vypnout tak nelze vypnout ani ASR. Tedy některé vozy umožní ponechat ESP a nemít zaplé ASR, ale takových je opravdu málo.

Co se týká protikluzového systému, ano pomůže, ale i nepomůže. Pokud se potřebujete pod plynem vyhrabat ze sněhu, tak systém udělá to, že tlumí motor a jeho točivý moment. Pokud tedy jedete ve sněhu a potřebujete záběr kol, aby se vůz pomalu vyhrabal ven, tak potřebujete, aby se kolá protáčela. Pokud se ovšem tlumí toč. moment motoru a kola se přestávají točit dojde k tomu, že zůstanete stát a již se nerozjedete.

Něco jiného je třeba rozjezd na dobrém, ale kluzkém povrchu, tam jistě protikluz pomůže, ale je to spíše taková pomůcka.

Protože bydlím v horách, kde je sněhu přes zimu opravdu mraky, mám právě s nevypinatelným ESP/ASR jen špatné zkušenosti. Takže fakt, že by to šlo vypnout by byl určitě lepší.

Navíc, ještě lepší, než automatická aktivace ESP po překročení 50 km/h u Peugeotu (30 km/h u Citroenu) by bylo, kdyby nešlo vypnout vůbec. Velmi často se pak stává, že ESP vypnete, zanečete hrabat koly a ty prostě, díky tomu, že prokluzují vykazují že auto jede třebah 30-50 km/h, přitom reálně jedete krokem. ESP se pak samozřejmě vypne a opět - konec.

Odpovědět  |   | 
XxX  |  30. 10. 2006 10:44

Nevím jak jiné auta,moje umožňuje vypnutí ASR,vypnout ESP přitom nejde vůbec.Ano,ASR utlumí motor,ale právě o to jde - utlumit ho aby se kola zbytečně neprotáčely.Právě na hraně prokluzu/neprokluzu je nejlepší trakce.Nikdy se mi nestalo,že by ASR zastavilo kola.Vždy jenom kola přibrzdí na nejvyšší možné otáčky bez jejich prokluzu - pak můžete šlapat na plyn jak chcete a kola se netočí víc než dosud.Ale pořád točí.Jinak samozřejmě,lepší je vždy,pokud jde vše vypnout,to je bez debat.

Odpovědět  |   | 
LK  |  30. 10. 2006 11:16

Já nemám ASR, ale TCS a taky je vypnutelné (narozdíl od ESP, to běží pořád).

Odpovědět  |   | 
Sranki  |  30. 10. 2006 12:40

Zavislost maxima adhezie od preklzu je trosku zlozitejsia vec. Pre kazdy povrch je iny navyhodnejsi preklz - napr. asfalt 15-20%. Uroven adhezie sa zo stupajucim preklzom zvysuje az po tuto uroven maxima a potom klesne na mesiu hodnotu kde sa meni podstatne menej. Ale to plati len pre tzv. trecie podlozky - pevny podklad. Pre povrch, ktory je poddajny a adhezne sily na nom vznikaju vplyvom strihania podkladu dezenom pneu (plus klasickym smykovym trenim) je to zase inac. Napr. pre pohyb v piesku je najvhodnejsi co najvacsi preklz kedy sa dosiahne aj najlepsi prenos hnacich sil. Zial ASR nedokaze rozoznat aky povrch prave vozidlo prekonava, preto moze byt problem pri jazde v snehu.
XxX ma ale pravdu v tom, ze pri jazde v hlbokom snehu je lepsie udrziavat co najmensi preklz kvoli vzniku tepla, ktory sneh pod kolesom topi a tak vznika povrch, ktory ma este mesi sucinitel prilnavosti ako sneh.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 10. 2006 14:50

Jednoduše řečeno, jízda v hlubokém sněhu, bahně, vodě atd. je vždy jízda pod plnyne, kola se protáčí a protáčí a ono to pomalu jede. Vše ovšem s mírou. Doporučuji návštěvu např. truck trialu, off roadových závodů apod.

Jistě, ASR má své výhody, ale platí jedna věc - to co nevyjedete jako řidič vy sám, to nezvládnete ani s ASR. To jen ten rozjezd a jízdu usnadňuje.

Odpovědět  |   | 
a  |  30. 10. 2006 19:29

u nepevnych povrchoch su pretacajuce sa kolesa vhodne z dovodu vznikajucej reaktivnej sily z odhadzovaneho materialu

Odpovědět  |   | 
Sranki  |  30. 10. 2006 19:33

Fuuu, tak to som sa pobavil.

Odpovědět  |   | 
a-c  |  31. 10. 2006 08:59

ja jsem teda rad, ze jde ASR vypnout. pri rozjedu na kluzkem (rovnem) povrchu nebo pri jizde na castecne zledovatelem (rovnem) povrchu - mlcim a jsem rad, ze odvadi svou praci. ale pokud potrebuji vyjet v horach do zasnezeneho kopce (a pod snehem je namrzlo), tak ASR vypinam. nemam ctyrkolku a pokud nepouziju retezy, tak jediny ucinny zpusob, ktery znam, je pod plynem to rozjet a treba i s mirnymi prokluzy a smyky udrzovat rychlost (a smer :). a prave skvele ASR (do te doby jsem s nim nemel zkusenosti) me posledni zimu pekne vypeklo. hasim si to takhle do kopce a pri kazdem prokluzu se zacina motor dusit a i kdyz pridavam plyn, rychlost klesa. a klesala do te doby, nez jsem se zastavil na miste a prohrabl na led. pak uz nebylo mozne se rozjet nijak (a bud nasadit retezy nebo couvat). od te doby se snazim na to myslet a pred kazdym vyjezdem kopce (kopecku) pod plynem ho vypnout.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 10:27

Ja uz fakt z tehle evropskych cen nemuzu. Kdyz si vezmu na porovnani o tridu vetsi Kiu Cerato 1.6 CRDI LX+, ktera ma taky velmi slusnou vybavu a stoji o 90 000 min, tak se nemuzu nesmat kupcum tohoto bonbonu. To si koupi jen clovek, kterej do aut vubec nevidi a poradi mu to nejakej znamej, nebo soused. Kdyz mu pak poradi nejakej jinej znamej, ze mohl mit Cerato ve velikosti 307o kilo levneji, tak si pak trha vlasy a breci kudy chodi. Znam osobne takovy pripad.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 10. 2006 10:39

To máte jistě pravdu, ale někdo prostě chce malé auto, ať Rio, Fabii, Punto, Clio, Corsu nebo P207. Ne každý jde o auto výše jen proto, že je levnější.

Odpovědět  |   | 
H.K.  |  30. 10. 2006 11:01

KOrejci jsou levní to ano, ale to je tak všechno čím mohou konkurovat. Design vesměs šílenej, kvalita interiérů v nižších třídách děsivá (tvrdé nekvalitně pospojované plasty), o vzhledu interiérů už vůbec nemluvím, chybějící možnost dovýbavy - nelze doobjednávat jednotlivé prvky výbavy, celou řadu moderních prvků korejci doposud vůbec nemají (vestavěným rádiem počínaje, automat. klima natož dvouzonová v Riu a spol. naprostá utopie). Navíc po letech jin neuvěřitelně rychle klesá cena (myšleno procentuálně), a tak by se dalo pokračovat. Levní jsou to ano, ale každá sleva něco stojí!

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 11:15

Ty jsi v korejcovi nikdy nesedel, nebo alespon ne v modelu vyrobenem v poslednich 2 letech. Na co si budu davat do maleho auta na popojizdeni dvouzonovou klimu, kdyz mi to zvedne cenu auta do nesmyslnych castek. To je jako vsadit briliant do hlinikoveho prstenu. Proste male auto v segmentu B aby stalo pres pul milionu je pro me jako spatnej vtip.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  30. 10. 2006 16:21

"Na co si budu davat do maleho auta na popojizdeni dvouzonovou klimu,"

No a proč ne? Někdo prostě chce menší auto, ale zároveň výbavu výšších tříd (u Peugeotu už to taky pochopili). Že se to tobě nezdá, není bůbec rozhodující!

Odpovědět  |   | 
Standa  |  30. 10. 2006 16:29

Jo mimochodem, kolik hvězdiček má Cerato v EuroNCAP?

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 11:36

Ted jsem si udelal male srovnani 207 a noveho Ria, a dospel jsem k tomu samemu co predtim. 207 je realne (pri stejne vybave) o minimalne 60 000 drazsi, a to ze ma 207 hezci interier ji nezachrani. Rio 1.4 EX, cena 309 980 kc, vybava hlinikove disky, okna(4x) a zrcatka v elektrice, bezfreon.elektr.klima, palubni pc, central dalka, ABS+EBD, 6x Airbag, kotoucove brzdy i vzadu..a dalsi vybava za kterou se u predrazenych evropanu doplaci. P207 za 332 900 (o 8hp slabsi motor) nema: hliniky, klimu (lze doplatit manualni za 30 000), zadni okna v el., palupni pc, hlavove airbagy a dalsi. Jestli sedis na netu, tak si nejdriv udelej srovnani a pak pis. Mozna z toho nevzejde takovy nesmysl.

Odpovědět  |   | 
XxX  |  30. 10. 2006 11:58

To co uštříš při koupi ztratíš při prodeji.. nula od nuly pojde.. A navíc,spousta lidí,včetně mě,má předsudky ke korejcům,číňanům,rumunům apd (rozuměj autom z těch končin) a i kdyby nakrásně byly o tolik,co píšeš,výhodnější (jako že v reálu nejsou) tak si jich stejně nikdy nekoupím a sáhnu radši po fordu,opelu,peugeotu,renaultu,setau,vw,škodě apd...

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 12:23

Ja pri koupi noveho auta nemyslim na to co bude za 5 let. V novem aute budu jezdit min. 5 let a za tu dobu si budu vychutnavat komfort, ktery bych za stejnou cenu u evropskeho auta nemel. Cenu ztraci korejec procentualne priblizne stejne jako evropan (jednou jsem si delal takovou statistiku). Ale kdyby se lidi rozhodovali pri koupi auta podle toho, jak rychle ztraci hodnotu, tak by si nikdo nekupoval napr. AUDI A8, protoze tam je ztrata hodnoty velmi vyrazna, ale koupili by radeji Fabku 1.2HTP. A s tema predsudkama, tam nic nenadelas. Sice mas lepsi vnitrni pocit, ale jezdis ve sračce.

Odpovědět  |   | 
H.K.  |  30. 10. 2006 12:38

Tohle hovoří naprosto za vše. Pokud nekoukáš na to co bude za 5let tak sice můžeš tvrdit, že je Kia levná, ale realita je někde jinde. Stejně tak tvoje statistika o poklesu cen ojetin je jistě úžasná, předpokládám že je vyvedená barevně i s grafem a tabulkama, jen se nějak propastně liší od reality KOnkrétně Peugeot 206 až neuvěřitelně držel svou cenu (narozdíl od Clia, Punta), nemluvě o takové Fabii anebo Polu. Cena ojetiny neříká samozřejmě nic o kvalitě auta, je to dáno čistě poptávkou na trhu. MOtat sem A8 je pitomost, to porovnáváš jabka s hruškama. Taky by mě velmi zajímalo, který komfort máš na mysli??? Dále jezdit ve sračce? Kterou sračku jsi myslel?

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 12:41

"Taky by mě velmi zajímalo, který komfort máš na mysli??? Dále jezdit ve sračce? Kterou sračku jsi myslel?" Precti si me prispevky vyse, urcite tam odpovedi na sve dotazy najdes.

Odpovědět  |   | 
H.K.  |  30. 10. 2006 12:50

Bohužel, který komfort máš na mysli, se nedá pochopit, protože nic komfortního Korejci nenabízí. Za komfort v nižší třídě bych považoval kvalitní interiér+sedadla, právě onu dovouzonovou klimu anebo kvalitní audiosystém, co z toho má Rio??? BUď konkrétní, co je podle tebe onou sračkou?

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 13:41

No, ja povazuju za komfort automatickou klimu oproti zadne klime ve stejne velkem, lec slabsim, mene vybavenem a drazsim aute. (Rio vs. P207).

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  31. 10. 2006 09:39

Ty ses dobrej vtipalek. Muzes mi rict, kde je ta dvouzonova klima v P207, kdyz se da za celkem drsnych 30k poridit MANUALNI? Jestli ji pazout dava do verze za 500k+ je irelevantni, protoze to uz je pak auto za dvojnasobek toho Ria a srovnavas jabka s hruskama. Z tvych prispevku mam celkove pocit, ze ke korejskym autum mas jen ty predsudky a zadne prakticke zkusenosti, takze tady ze sebe delas akorat blbce.

Odpovědět  |   | 
XxX  |  30. 10. 2006 12:44

Ok,nemysli na to co bude za 5 let,je to tvůj problém,já ale na to myslet budu :) A bavíme se o stejné kategorii aut,což A8 opravdu není,tak vysoko ještě žádný korejský apd výrobce pro jistotu ani nezamířil :) Ve sračce jezdíš spíš ty a jak už to tak bývá,když někdo tu v česku udělá špatný obchod - nezačne ostatní před ním varovat ale naopak,začne ho vychvalovat jaká že to byla výborná koupě a jak ten druhý je hlupák a jak že prodělal :)

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 13:08

, dobry...bodujes...

Odpovědět  |   | 
xsarahdi  |  01. 11. 2006 13:27

ale zamieril ....a dostal poza usi a poucenie...VW........nehrab sa tam kde na to nemas.....

Odpovědět  |   | 
H.K.  |  30. 10. 2006 12:02

Já přece o ceně nepolemizuji. Ano Rio je levné o tom se nikdo nepře. Já jen dodávám za jako cenu. Riem a i jeho sourozence Accentem jsem se za poslední dobu něco najezdil, takže nevařím z vody. Pro mě je interiér vozu důležitý, trávím v něm až příliš mnoho hodin. Pro tebe je třeba automatická klima blbost, pro mě je to důležité. Předchozí Accent neměl 6airbagů, ale jen 4, další nešly objednat, neměl ESp, které nešlo objednat, neměl vestavěné radio (šíleně vypadají radio navíc dodané, navíc rziko zbytečné krádeže...), pokud vím současný Accent stále nemá automa klimu ani ono blbé radio. Korejce je potřeba vzít tak jak ho výrobce nabízí, malá idividualizace auta atd atd. Prostě je levné, ale něco za něco!

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 12:30

"Předchozí Accent neměl 6airbagů, ale jen 4, další nešly objednat"...no dobre, nesli objednat. ale za stejnou cenu bys mel u evropana airbagy 2, tak co je lepsi? U evropana si priobjednas dalsi 4 airbagy a auto bude tak drahe, ze si za stejne prachy koupim o tridu vetsiho korejce, ktery bude mit i tech 6 airbagu. "Já přece o ceně nepolemizuji."... ja ano. vsechno prece zalezi od ceny, nebo ne? jestli se nechces bavit o cene, tak ti reknu bez do riti s peugeotem 207, ja znam lepsi auto - Mercedes S600. Citis asi sam, ze cena se do srovnani zahrnovat musi.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 12:38

On je trosku problem v tom, ze za male penize prodavaji Korejci jen levna a osizena auta. Napriklad takova Sonata, ktera uz je pomerne kvalitni neni zrovna levnym vozidlem a v kombinaci s dieselovym pohonem vyjde draze nez podobne vybavene Mondeo. Navic debilni Korejci nebyli schopni udelat pro Evropu radio, takze ten interier vypada jak z minuleho stoleti a je k dodani pouze jako sedan. Takze pak se neni co divit, ze je tady skoro neprodejna.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 13:06

No tak ale Dusane, ted jsi tezce prestrelil. Sedis na netu, proc si nejdriv nezjistis fakta nez neco napises? Tys chtel jenom rejpat, ze jo? Sonata v te lepsi (jejich plne) vybave stoji 640 000 a mondeo v podobne vybave s 2litrovym dizlem (o 10k slabsim) stoji 736 000. Vybava je priblizne stejna (krome hlinikovych kol, ty ma sonata i v zakladu a mondeo nema v prvnich dvou vybavach). Tak jestli 640 000>736 000, tak mas pravdu. Anebo me napada jeste jedna vec. Ke kazdemu korejcovi se musi imaginarne pripocitat 150 000 kc za predsudky a posramocene sebevedomi.

Odpovědět  |   | 
H.K.  |  30. 10. 2006 13:22

Dušan má pravdu, ona je jedna věc katalogová cena a druhá věc je cena na prodejně. Mondeo se již dlouho (minimálně druhým rokem) nabízí s 20% slevou!

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 13:33

I v hyundai ti sleví, neboj. Byl jsem toho svedkem v prodejne u (uz dost tak levneho) Tucsonu, ktery se jeste k tomu nadherne prodava.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 14:22

Protoze nemam samozrejme nic chut obehavat kvuli jedne hadce na netu, tak jsem si jenom prosel Auto Modul a zatimco na nove Mondeo je tam nabidnuta sleva 23%, tak na dieselovou Sonatu je par nabidek se slevou uzasnych 3 - 4 procent. Jestli je to takhle i v realu tak to potes.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 13:26

To Dusan: K tomu interieru sonaty. najdi si nejake stranky kde je fotka interieru s radiem Rádio Kenwood DDX 7025 s dotykovým displejem, přehrávačem DVD/CD/MP3 za 41 900. Opravdu to vypada jako z minuleho stoleti? Jsou jen 2 moznosti: Bud jezdis v nemecke vyssi stredni nebo luxusni, anebo jezdis felicii, ktere si vytunil interier tak, ze si v tuningshopu koupil hlinikove pedaly za 3 stofky, na volant sis nasadil kozesinu a mas pocit, ze zadny korejec ti nesaha ani po ventilky (z tuningshopu).

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 13:39

Jo radio za 42.000Kc opravdu vylepsi business case na koupi levneho korejskeho vozu. Co jsem koukal tak prodejce dava do Sonat bud normalni jednodinove barevne radio, ktere tam vypada naprosto desive a jeste je pod nim mezera, nebo jedna a pul dinovy tusim Philips, ktery rovnez nevypada nic moc a do palubky taktez nepasuje. Vsichni ostatni uz dnes nabizi i do aut o dve tridy nize vestavena radia sladena s palubkou. Hyundai ma takove vcelku povedene radio rovnez, ale neni schopen ho dodat do Evropy. Proste packalove.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 13:46

U auta za 700 tycek neni cena za takove radio zas tak moc, navic napr. Ford nabizi podobne radio za 100 000. Na vw jsem se radeji ani nedival.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 14:19

Ono je problem, ze v dnesni dobe stredni trida za "700 tycek" + radio za skoro dalsich padesat uz je docela solidni naloz i na evropske vyrobce natoz na nejakeho Korejce. Za 750.000Kc dostanu dneska Peugeot 407 2.0HDI ve skoro plne vybave (mimochodem vyrazne vyssi nez Sonata), s petihvezdickovou bezpecnosti (zatimco Sonata nebyla EuroNCAP vubec testovana) a imagem evropskeho vyrobce. U Fordu diky vyprodeji mam za nejakych 660.000Kc Mondeo 2.0TDCI ve vybave Ghia Plus.
Nic proti Hyndai, ale s cenou Sonaty v dieselu hodne ostre prestrelili.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 14:40

407, jak se tak divam nema spatnou vybavu. porad je ale o 100 000 drazsi (a nema hliniky). Jinak nesouhlasim s tim, ze s cenou Sonaty v dieselu hodne ostre prestrelili. Zaklad stoji 579 000, to je proste krasna cena. Dost lidi tady argumentuje, ze zakaznici chteji male a vybavene (taky slusne predrazene) auto. A co kdyz chteji zakaznici velke, usporne auto se slusnou (avsak nektere luxusni prvky postradajici) vybavou za malo penez? Peugeot jim to nenabidne, ani jiny evropan.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 15:16

Zaklad je brutalne oholeny vcetne toho, ze v CR nema dokonce ani manualni klimatizaci! Nemci davaji do vsech Sonat alespon tu automatickou klimu, nasi ani to ne. Kdyz si vezmu alespon trochu vybavenou Eleganci 2.0CRDI tak uz jsem tomu evropskemu v zakladu lepe vybavenemu Peugeotu neprijemne nadohled.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 15:58

Kde si vzal to, ze sonata nema v zakladu manualni klimu? Prosim te nestrapnuj se porad, sedis na netu,tak napis do kolonky adresa: www.hyundai.cz a tam se dovis vse potrebne.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 16:17

Sorry spletli se mi dohromady dve veci. Sdeleni melo znit: Nema v zakladu ani AUTOMATICKOU klimatizaci, nebot ma v Dynamicu pouze manual.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 16:34

no ale zas za 580 000 tak velke auto s dieslem a tak vybavene...to bychom chteli moc. zase zadarmo to auto davat nemuzou.

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  30. 10. 2006 17:39

Zatím jsem to dočetl až sem tu vaši přestřelku a obávám se,že Dušan má asi trošičku pravdu. Např. na Mondeo nebo Peugeot 407 dostala žena před 2 týdny během dvou dnů profesní slevy 20%,nové,nejeté,pro každý model.Podobně kupovat O2 v plné výbavě za katalogovou cenu(někde kolem 700 tis) je sci-fi.100t běžně dolů minimálně. Vyplatí se to jim i jí. Nicméně,nechápu,co je za problém s touto cenou.Jako že je to moc?Kamarádka je lékařka,jednak jí dají prof.slevu,jednak si bude kupovat za 7 let 3.ho Peugeota(2 krát 206),teď 207, manžel má 607,předtím 406,teď bude brát další 607,neb ta 3 roky stará už má přes 200tis a nějak to stále jenom jezdí...jo,kdo koupí auto jednou za 10 let,tak asi kupuje za jiných podmínek,než ten,kdo kupuje častěji a víc. Takže cena je vysoce individuální.BTW:pokud je auto nákladem,tak se zase až tak moc neřeší,jestli o 50 tis víc nebo míň,seč se na to musí vydělat.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 18:05

Silne pochybuju, ze je to tak bezna vec davat slevu 100 000 u 700tisicoveho auta. Mozna za rok stary model, nebo vybehovy model, ale neni to urcite pravidlem. Rodina meho kamarada kupuje Nissany, kuupili jich uz 6 a pri sedmem (murano ) dostali opravdu peknou slevu. Neni duvod se domnivat, ze by u korejske automobilky sleva nebyla pri nakupu tolika aut. Nenafukujme to az tak s tema slevama. Od ceho jsou tedy platne ceniky?

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  30. 10. 2006 18:46

Proč? Lékařům dávají slevy 20% naprosto normálně. Máme nabídky na profesní slevu dokonce i od Hyundai a pokud nevěříš, jdi na jejich oficiální stránky. Tam najdeš,komu slevu nabízejí.Jasně že se tam nepíše kolik procent,proboha...to je interní věc obou stran,takže 20% není nic mimořádného.Nic jetého,na to máme přece www.automodul.com,ne?To neznáš?Dávali nám u naprosté novinky S-Max před asi 2,5 roky 15%, na funglovku Mazdu 6 před 3 lety 15%. Před asi 3,5 lety byla akce pro taxikáře na Superba-s nějakým 103kV TDI za 550t vč.DPH. Zkus se zamyslet,proč to některým profesím dávají...no schválně,už víš? Tak přemýšlej.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 10. 2006 19:04

Určitě myslíte S-MAX? Dodnes jsem měl za to, že to je letošní novinka...

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  30. 10. 2006 20:19

Ale nééé, S je blízko C. Správně C-MAX.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Radek Ondrášík  |  30. 10. 2006 20:23

Nevíte zda existují na webech informace o profesních slevách, nebo je nutno kontaktovat přímo prodejce?

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  30. 10. 2006 20:40

Oficiálně bez specifikace výše slevy má Hyundai na svých stránkách. Jinak chodí od prodejců z místa bydliště. Netuším,kde vzali databázi, asi z ČLK v případě ženy, ale nabídky posílají všichni. Jo, Renault dává pro zdravotnictví hodně velké slevy jsem si teď uvědomil a výše je ovdislá od modelu,takže malé a levné 8-10%,velké a drahé úměrně výš. Z 900t na 735t+60tis výbava zdarma. Zcela konkr.nabídka konkr. prodejce.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 19:21

20% ze 736 000 je zhruba 147 000. To opravdu staci prijit do prodejny ford a jen protoze ma nekdo tu ci onou profesi mu daji slevu 147 000 (i vic)? Ford je asi jezisek.

Odpovědět  |   | 
Ostravak  |  30. 10. 2006 20:29

Tak nedávají. Asi ty nabídky ženě poslali Marťani.

Bože,pro ně je to reklama,když mohou zákazníkovi říct,že ten a ten primář,gynekolog,obvoďák(konkr. jména) atd. má Mondeo nebo P407 z aktuálních nabídek. Co s tím uděláme? Zblázníme se z toho? My zrovna ne,neb nic nehodláme kupovat.

Mrkni se,prosím a pan R.O. promine na www.automodul.com a podívej se,za kolik se nabízejí nejeté vozy stř.třídy.Jaké jsou slevy.A to se nabavím o nezajeté předváděčce... Žijeme v tržním prostředí,takže cena je smluvní vztah dvou stran a každé se to musí vyplatit. Kapito? Jestli ne,tak to neřeš.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Brouk  |  30. 10. 2006 21:54

"Bože,pro ně je to reklama,když mohou zákazníkovi říct,že ten a ten primář,gynekolog,obvoďák(konkr. jména) atd. má Mondeo nebo P407 z aktuálních nabídek." Ze by lakali zakazniky na to, ze Mudr. blablabla ma auto to a to? Sdeli zakaznikovi i jeho adresu? nebo snad i rodne cislo? Neporusili by tim nahodou nejaky zakon? Ach jo, jsi smesny. Automodul je vec jina. Vyuzivaji rozdilnych cen v rozdilnych regionech. To neni o cene auta od oficialniho prodejce v Cechach.
Ale kdyz uz jsme u tech slev, pujdu to zitra vyzkouset. Prijdu do prodejny Ford a reknu: Vybral jsem su tady to krasne mondeo za 750 tisic, ale prodejte mi ho za 600 tisic. Vsude se rika, ze davate slevy 20%, tak ji chci. Tohle je ten spravny scenar?

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 21:14

Ja prisel pres vice nez rokem do prodejny Ford jen tak na okouknuti Mondea a prodejce mi uz ve dverich rikal, ze sleva 18% je zcela automaticky a o dalsim bysme se dohodli. Neni to dokonce ani o profesich, daji to kazdemu. Ty nabidky profesim jsou spise habadura dle hesla: "specialne pro Vas tu mame slevicku". My v bance take nabizime lekarum produkty za zcela normalnich podminek jako "specialni akci pro zdravotnictvi".

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Ostravak  |  30. 10. 2006 22:01

Ale to se nevylučuje. Ženu celkem srdečně nezajímá,co nabízejí druhým a jak to formulují, seč nabízejí např.právníkům. Řeší sama sebe a podle toho se kupuje nebo ne. Nicméně zase si přiznejme,že všichni, všem a na vše slevu v řádu - 100t běžně nedávají,pokud pominu příklad viz.níže(Citroen).
S Mondeem je to pravda. 18% je běžné.
Nebo stačí na aktuální( do zítra),s přestávkami už téměř rok vždy časově omezenou,ale zase se opakující nabídku Citroenu. Konkr. C4 ve 3D je ze 430 t na 300t. Procento si spočítá každý.
BTW:ta cena 430 je docela v relaci,s ohledem na třídu vozu a konkurenci,takže minus 130t osobně za slevu beru,neb 300t za toto auto je hodně slušná cena.

Tohle aktuální auto(P207) bude časem také levnější,nějká akce,výbava atd.Zítra asi ne,ale někdy v únoru/březnu 2007 určitě.Do léta nejpozději.

Musí se lidé naučit nakupovat,seč je v tom trochu finty z obou stran,ale počítá se,co se nezaplatí,ne?
Mitsubishi Pajero se dá o minus 300 t.Sice je to jiná cenová relace,ale kde člověk najde 300 t jen tak?

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 22:44

C4 ve 3D, kolik takovych se prodava, resp. jak casto je o takove auto zajem? Minimalne. Ja bych tipoval, ze nabizi akci vzdy na auto, ktereho jsou 2 kousky v hlavnim skladu pro celou CR. To je jako kdyz Sky Europe nabizi letenku po evrope za korunu. Kolik je lidi, kteri si reknou ...jeeeee, poletime do parize za korunu...jeee. Zijme v realite. "Zítra asi ne,ale někdy v únoru/březnu 2007 určitě." To jsou modely s rokem narozeni 2006, cili tezko prodejne, protoze az to bude chtit borec za par let prodat, auto bude o rok starsi nez ho koupil. Takovouto slevu dava kazda automobilka na svete. Nic noveho pod sluncem.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  31. 10. 2006 01:24

Jak jsem psal u Mondea je to bezna sleva na uplne normalni vozy do vyroby, dnes je sleva jeste vyssi, protoze stavajicimu Mondeu konci zivotnost. U francouzskych vozu jsou to vetsinou skladovky, ale to neni problem, protoze jich je dost a jsou natriskany vybavou az po strechu. Videl jsem pani co kupovala skladovku P207 a mela na vyber ze vsech barev a motoraci, protoze na centralnim skladu Peugeot v CR meli asi ctyricet kusu! Koneckoncu u te Sonaty jde vlastne take o skladovky, protoze objednat neni moc co. Tri motory, dve vybavy a par barev, dohromady nekolik kombinaci.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 10. 2006 07:46

A jakou mela pani na tu skladovku P207 slevu?

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  31. 10. 2006 11:55

Dostala pouze deset procent. P207cka je zbrusu novy model, vyhodnejsi nabidky na ne budou az tak za pul roku, za rok.

Odpovědět  |   | 
J  |  31. 10. 2006 16:47

Pro info, u zakladnich modelu, ktere se prodavaji +- za 300k je jen pro koncoveho prodejce 50k+. Vyrobni cena (prace, material, stroje... ) takovyho auta je dost pod 100k. Ten rozdil jde na marketing a to je nejen reklama, katalogy, .... ale i prave ty "slevy".

Ver tomu, ze dat slevu 30% neni vubec zadny problem a za katalogovou cenu se prodava minimum vozu (doslova jednotky kusu).

Mimochodem, specialne Peugeot ma pokyn z centraly postupne modely zdrazovat na "Evropskou" uroven. Byl tu jakysi pokus zmenit marketing jinym smerem a slevy zrusit nebo omezit, ale vzhledem ke konkurenci to byl pokus naprosto neuspesny. Tudiz temer kontinualne bezi ruzne akce na to ci ono (v lete klima zdarma, vzime topeni, napodzim sterace .... ;) ) kde se ta "sleva" pohybuje bezne nekde mezi 30 - 100k v zavislosti na modelu. Pak samo nasleduji ruzne specialni akce + muze dat nejakou slevu i samo dealer => kdyz bude nekdo odebirat hodne aut, je klido mozny ze je nakoupi za 1/2 katalogovy ceny.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Michal H  |  01. 11. 2006 15:24

Tak to jsem se pobavil. Pro kontrolu v akcích zbývají dealerům 3-4% z ceny vozu. Množstevní slevy neexistují a když splníš plán tak podle modelu dostaneš 3-6.000,- Kč á prodaný kus. Tvé teorie o maržích 50.000,- a nákupní ceně rovnající se polovině prodejní ceny jsou dost směšné. Vrať se na MARS

Odpovědět  |   | 
martens  |  30. 10. 2006 21:09

Neexistuje 407 koupena v CR, ktera nema hliniky, jsou v zakladu stejne jako ESP, ABS, EBD. atd.

Odpovědět  |   | 
H.K.  |  30. 10. 2006 14:18

Ono to neni jen o tom radiu, ale o celkově děsivé audiosoustavě všech Korejců. Nedokážu pochopit, proč se třeba Hyundai nedohodne s jinou korejskou firmu dodávající na trh poměrně kvalitní elektroniku a nenechá si udělat pořádné audiosystém, který by pak zabudovali přímo do palubky tak jak je dnes obvyklé.... Kvalitní navigaci nemá ani Sonata nebo třeba "luxusní" Santa. Nemluvě o takových vymoženostech u aut za 700tis jako jsou třeba xenony, natož natáčecí, adaptivní tempomat, poměrně kvalitní motor 2,0 CRDi dokážou zmršit 4st automatem, protože nic lepšího v nabídce nemaj atd atd.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 14:20

Audiosystem zabudovany primo do palubky Sonata ma. Netusim jak kvalitni, ale alespon nevypada nejhure. Bohuzel ho ti paka nejsou schopni dodat na evropske trhy.

Odpovědět  |   | 
H.K.  |  30. 10. 2006 12:43

Tím, že nepolemizuji o ceně, jsem myslel jen to, že souhlasím s tím, že cena nového Ria je nižší oproti třeba 207.
Spousta zákazínků chce menší, dobře vybavené auto na příměstský provoz, a jen kvůli tomu, že Accent neměl 6bagů a ESP si přece nekoupí Sonatu, která to nabízí.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  30. 10. 2006 13:13

No, s tou druhou vetou souhlasim, ale s tim rozdilem, ze prvni slovo (spousta) bude nahrazeno par. Jinak by se v cechach neprodalo milion (obrazne) octavii 1.9tdi, ale milion lepe vybavenych peugeotu 1.6hdi.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  30. 10. 2006 10:57

Uvedomte si, ze je to Frantik. Za pul roku na nej bude akce 60.000Kc a za dalsi rok bude o sto tisic levneji. Ted ze zacatku se samozrejme budou snazit udat alespon par kousku za tuhle cenu.
Jinak jako nejvetsi minus modelu vidim, ze je jen o cislicko vyse nez predchozi 206tka, ktera rozhodne neoplyvala velkou kvalitou a Peugeotu dobre jmeno rozhodne neudelala.

Odpovědět  |   | 
nal  |  30. 10. 2006 13:17

pozrite si http://www.peugeot.sk/vyberte_si/modely/207slovakia/

207 - 1.4e - 5 dv. - 386.000 Sk403
cena v CR - 314.900 Kc = 314.900 * 1,28 = 403.072 Sk

rozdiel = 17.072 Sk = 13.337 Kc

a prave ten "rozdiel" je prva akcna ponuka od Peugeotu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Babič  |  30. 10. 2006 13:29

Je to tak, aj sme o tom pisali

http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=158&server=1&article=10093

Ono model je to novy, Peugeot neskor bude davat akcie podstatne lepsie.

Odpovědět  |   | 
puck  |  30. 10. 2006 18:32

to auto nemalo aspon nejake puklice ? ved tie kolesa takto vyzeraju zufao

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 10. 2006 18:48

Myslíte, že kdyby auto mělo puklice, nebo hliníkáče, že bychom to fotili takto Bohužel, navíc nikdo z mého okolí neměl 16" puklice, takže nešly ani půjčit.

Odpovědět  |   | 
Alex  |  30. 10. 2006 20:26

Pán Ondrašík budete robiť aj test Peugeot 207 1,4HDi ?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 10. 2006 20:37

V blízké budoucnosti budou i testy dalších verzí tohoto vozu, ovšem zda to bude zrovna 1,4 HDI nebo to bude jiný motor teď nedokážu odpovědět.

Odpovědět  |   | 
Alex  |  30. 10. 2006 20:44

Ďakujem

Odpovědět  |   | 
Zabozrout  |  31. 10. 2006 05:35

No to bych musel bejt vazne padlej na palici...

Odpovědět  |   | 
Zabozrout  |  31. 10. 2006 05:35

No to bych musel bejt vazne padlej na palici...

Odpovědět  |   | 
jon NO peugeot  |  31. 10. 2006 09:42

Koupit si auto Peugeot, to je jako koupit si notebook Acer.

Nejsem zaujaty, jen jsme meli 106 206 307sw 405 406 607 ...

Odpovědět  |   | 
dzejo JTD  |  31. 10. 2006 11:10

a napriek tym dlhorocnym "skusenostiam" kupejete stale Peugeot, to uz asi bude zavislost

Odpovědět  |   | 
divo  |  27. 10. 2007 14:21

TO maš fakt pravdu.Kupil som od HP Paviliona a bežal 4 mesiace.Nakolko sa nedal opraviť dali mi novši model.Ten vydržal len 3tyždne,odišla mechanika.Teraz mam už rok acera a nemenil by som.Tak je to aj s autami.Vo februari 2007 som kupil Rio sporty,šlape v poriadku bez najmenšej poruchy.Ale už by som do neho nešiel.na vybave auta sa totiž nikto nevozí.A konfort francuzov je super.mam totiž doma aj 207 a to je celkovoine kafe.Rad predvediem a porovnam.

Odpovědět  |   | 
pájaTHC  |  01. 11. 2006 12:24

Takže, včera jsem se krátce (necelých 100 km) svezl téměř zbrusu novým pažoutem 207 4dr jako spolujezdec. Jako skoro dvoumetrového člověka mě překvapilo, že hlavou nedrhnu o strop, ale auto je poměrně vysoké. Takže první plus: místo tam je. Jak se cítila přítelkyně za mnou, to nevím, ale neřvala bolestí, takže asi dobrý. Interiér se středovou informační kapličkou je celkově hodně podobný modelu 307. Neurazí, nenadchne, červenooranžové podsvícení mi přijde večer velmi agresivní na oči.

Motor (jel jsem v benzínové verzi) je solidně odhlučnený, slyšet až od 2800 otáček výše, má klasický hrubý projev moderních čtyřválců, na volnoběh o něm člověk vůbec neví. Jestli jede nebo nejede, to nevím, jednak nebyl motor ještě zajetý a druhák u auta do města je to fuk, předpisových 50 kph to zvládne...

Pokrok v téhle třídě co se týče odhlučnění je znát, ale přesto mám pocit, že všechny novější vozy, s nimiž jsem měl tu čest, se chovají podobně. A sice, že sice nesviští, ale strašně hučí... přemíra hlubokých kmitočtů - takové dunění - je úplně strašná, ale asi se na to dá zvyknout (když člověk ohulí CD).

Co se týče konkrétně 207, v autě se dá bez problémů potichoučku povídat, vysoké kmitočty jsou odhlučněny vskutku precizně, možná líp jak v 307, a ani aerodynamický hluk v necelé stovce není významný, rychleji jsme nejeli :)

Co mne překvapilo velmi nepříjemně, byl strašně krátký a trošku úzký sedák v místě beder. Vím, že mám dlouhé nohy a skoro metrák, ale tohle by mi prostě vadilo. Zase nemám žádné srovnání s jiným podobným autem, třeba je to v téhle třídě úplně normál. Každopádně si s tím nedovedu představit delší cestu, bohužel, protože i 90 kph to jede :(

Dost slabá mi přišla světla, nevím jestli to je z fabriky špatně seštelované (strašně krátká viditelná vzdálenost před autem a hrozně ostrá linie přechodu mezi světlem a tmou), ale i můj Cadillac svítí líp, a to je co říct, kdo zná novější Ameriky, tak ví... konkrétní kus neměl asi ani to přisvětlování do zatáček, bych si snad všimnul.

Celkový dojem je prostě takový že to nějak jede a vůbec nežere (ve srovnání s V8).
Takže do města bez problémů doporučím tomu, komu se to líbí zvenku. Jinak už se dneska auta asi nijak moc neliší.

Peace, Pája

Odpovědět  |   | 
xxx  |  01. 11. 2006 15:11

Tak jsem s nim najel 4000km a musim rict ze me nijak nepresvedcil. Drive jsem mel Citroen Xsara a myslim ze byla nesrovnatelne lepsi. Nekvalini je hlavne interier vozu kteri je dost odflkanuty a pouzite materialy nejsou zadny zazak. preposilovane rizeni je take dost neprijemne ale zase vyhoda pro zeny. Podvozek neni spatny je to takovy kompromis mezi komfortem a sportem. Brzdy jsou hodne ucinne ale moc citlive.

Odpovědět  |   | 
aleško  |  01. 11. 2006 16:55

Cobra se podívejte na www.autotrend.cz jak je krásná

Odpovědět  |   | 
Delphin  |  02. 11. 2006 14:42

Tady mě autor vyloženě potěšil. Konečně někdo, kdo se odhodlal odstranit strašlivý patvar 'LED diody' (tedy light emitting diode dioda)

Odpovědět  |   | 
Strom  |  02. 11. 2006 17:08

No ja nevim, podle mne jepatvar oboji. Nejlepsi je pouzit jen LED.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  02. 11. 2006 17:19

Není, diod je mnoho typů a jedním z typů je dioda LE, takže LE dioda je správný název, případně se může použít LED. LED dioda je sice logický nesmysl, stejně jako LCD displej, ovšem je to jaksi běžně používáné a zdomácnělo to u nás.

Každopádně LED nelze vždy použít. Jak byste napsal "světlo tvoří LEDky" ? to je prostě divné, tak zde je určitě lepší "světlo tvoří LE diody".

Odpovědět  |   | 
pájaTHC  |  02. 11. 2006 23:04

luminiscenční diody

Odpovědět  |   | 
joshFluke  |  02. 11. 2006 15:09

pri prezentácií sa nekašlú (Autrália motor Show)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Odpovědět  |   | 
Zdenka  |  31. 10. 2016 12:34

Dobry den,prosim můžete mi nekdo poradit? Mela jsem Peugeot v opravne. Na vymenu spojky. Spojka je hotová auto jsme dovezla s tím že je v háji vlnovec u motoru. Vlnovec jsem nechala u jednoho pana opravit, vlnovec opravil ale řekl mi ze to ještě někde fouká. Nemůže přijít na to kde. Může být problém že při opravě spojky někde něco je blbě složené?

Odpovědět  |   | 
Peugeot 207 1.6 HDI  |  23. 08. 2019 19:29

Dobrý den, stala se mi taková nepříjemná věc. Nastartoval jsem auto zmáčkl spojku a nešla tam zařadit žádná rychlost poraďte

Předem děkuji za odpověď

Odpovědět  |   | 
Peugeot 207 1.6 HDI  |  23. 08. 2019 19:33

Nevim

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro