Peugeot 206 vs. proud vody o tlaku 3000 barů. Tomu se říká vysokotlaké čistění!

S touto „wapkou“ se zbavíte nejen hmyzu na přední masce. Velice efektivně se zbavíte celého svého vozu.

Přehlédněte fakt, že starý Peugeot 206 na videu je už připraven do šrotu a umýt zrovna nepotřebuje, a možná oceníte čistící schopnosti vysokotlakého systému dánské firmy Sihm Højtryk. Ta se rozhodla svůj produkt prezentovat velice kreativním způsobem, ačkoliv o klasické „wapce“ z vaší myčky zde nemůže být řeč.

Francouzský hatchback tak okusí sílu vysokotlaké techniky, která pracuje s tlakem 3000 barů (43.511 psi). Jelikož se dnes proud vody používá i k řezání různých materiálů včetně dřeva nebo kamene (u něj je zapotřebí tlaku již okolo 2000 barů/29.000 psi), můžete si být jisti, že starý Peugeot neměl proti tlaku vody žádnou šanci.

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Rozřezáním pneumatik a probitím oken se začíná, pokračuje se zničením palubní desky, volantu a dalších plastových dílů vozu. Proud vody proniká měkčími částmi jako nůž máslem a ani karoserie neunikne hněvu profesionálního řezače – všude jsou do laku vyryty čáry. Zakončeno jest prohlášením, že Sihm Højtryk nabízí profesionální vysokotlaké systémy pro jakékoliv využití. Jakékoliv je podtrženo.

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků