Peugeot 206 vs. proud vody o tlaku 3000 barů. Tomu se říká vysokotlaké čistění!

S touto „wapkou“ se zbavíte nejen hmyzu na přední masce. Velice efektivně se zbavíte celého svého vozu.

Přehlédněte fakt, že starý Peugeot 206 na videu je už připraven do šrotu a umýt zrovna nepotřebuje, a možná oceníte čistící schopnosti vysokotlakého systému dánské firmy Sihm Højtryk. Ta se rozhodla svůj produkt prezentovat velice kreativním způsobem, ačkoliv o klasické „wapce“ z vaší myčky zde nemůže být řeč.

Francouzský hatchback tak okusí sílu vysokotlaké techniky, která pracuje s tlakem 3000 barů (43.511 psi). Jelikož se dnes proud vody používá i k řezání různých materiálů včetně dřeva nebo kamene (u něj je zapotřebí tlaku již okolo 2000 barů/29.000 psi), můžete si být jisti, že starý Peugeot neměl proti tlaku vody žádnou šanci.

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Rozřezáním pneumatik a probitím oken se začíná, pokračuje se zničením palubní desky, volantu a dalších plastových dílů vozu. Proud vody proniká měkčími částmi jako nůž máslem a ani karoserie neunikne hněvu profesionálního řezače – všude jsou do laku vyryty čáry. Zakončeno jest prohlášením, že Sihm Højtryk nabízí profesionální vysokotlaké systémy pro jakékoliv využití. Jakékoliv je podtrženo.

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků