Peugeot 206 vs. proud vody o tlaku 3000 barů. Tomu se říká vysokotlaké čistění!

S touto „wapkou“ se zbavíte nejen hmyzu na přední masce. Velice efektivně se zbavíte celého svého vozu.

Přehlédněte fakt, že starý Peugeot 206 na videu je už připraven do šrotu a umýt zrovna nepotřebuje, a možná oceníte čistící schopnosti vysokotlakého systému dánské firmy Sihm Højtryk. Ta se rozhodla svůj produkt prezentovat velice kreativním způsobem, ačkoliv o klasické „wapce“ z vaší myčky zde nemůže být řeč.

Francouzský hatchback tak okusí sílu vysokotlaké techniky, která pracuje s tlakem 3000 barů (43.511 psi). Jelikož se dnes proud vody používá i k řezání různých materiálů včetně dřeva nebo kamene (u něj je zapotřebí tlaku již okolo 2000 barů/29.000 psi), můžete si být jisti, že starý Peugeot neměl proti tlaku vody žádnou šanci.

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Rozřezáním pneumatik a probitím oken se začíná, pokračuje se zničením palubní desky, volantu a dalších plastových dílů vozu. Proud vody proniká měkčími částmi jako nůž máslem a ani karoserie neunikne hněvu profesionálního řezače – všude jsou do laku vyryty čáry. Zakončeno jest prohlášením, že Sihm Højtryk nabízí profesionální vysokotlaké systémy pro jakékoliv využití. Jakékoliv je podtrženo.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků