Peugeot 206 vs. proud vody o tlaku 3000 barů. Tomu se říká vysokotlaké čistění!

S touto „wapkou“ se zbavíte nejen hmyzu na přední masce. Velice efektivně se zbavíte celého svého vozu.

Přehlédněte fakt, že starý Peugeot 206 na videu je už připraven do šrotu a umýt zrovna nepotřebuje, a možná oceníte čistící schopnosti vysokotlakého systému dánské firmy Sihm Højtryk. Ta se rozhodla svůj produkt prezentovat velice kreativním způsobem, ačkoliv o klasické „wapce“ z vaší myčky zde nemůže být řeč.

Francouzský hatchback tak okusí sílu vysokotlaké techniky, která pracuje s tlakem 3000 barů (43.511 psi). Jelikož se dnes proud vody používá i k řezání různých materiálů včetně dřeva nebo kamene (u něj je zapotřebí tlaku již okolo 2000 barů/29.000 psi), můžete si být jisti, že starý Peugeot neměl proti tlaku vody žádnou šanci.

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Rozřezáním pneumatik a probitím oken se začíná, pokračuje se zničením palubní desky, volantu a dalších plastových dílů vozu. Proud vody proniká měkčími částmi jako nůž máslem a ani karoserie neunikne hněvu profesionálního řezače – všude jsou do laku vyryty čáry. Zakončeno jest prohlášením, že Sihm Højtryk nabízí profesionální vysokotlaké systémy pro jakékoliv využití. Jakékoliv je podtrženo.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků