Peugeot 206 vs. proud vody o tlaku 3000 barů. Tomu se říká vysokotlaké čistění!

S touto „wapkou“ se zbavíte nejen hmyzu na přední masce. Velice efektivně se zbavíte celého svého vozu.

Přehlédněte fakt, že starý Peugeot 206 na videu je už připraven do šrotu a umýt zrovna nepotřebuje, a možná oceníte čistící schopnosti vysokotlakého systému dánské firmy Sihm Højtryk. Ta se rozhodla svůj produkt prezentovat velice kreativním způsobem, ačkoliv o klasické „wapce“ z vaší myčky zde nemůže být řeč.

Francouzský hatchback tak okusí sílu vysokotlaké techniky, která pracuje s tlakem 3000 barů (43.511 psi). Jelikož se dnes proud vody používá i k řezání různých materiálů včetně dřeva nebo kamene (u něj je zapotřebí tlaku již okolo 2000 barů/29.000 psi), můžete si být jisti, že starý Peugeot neměl proti tlaku vody žádnou šanci.

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Ultimativní víkendovka: Má tři kola a točivý motor z Kawasaki Ninja

Rozřezáním pneumatik a probitím oken se začíná, pokračuje se zničením palubní desky, volantu a dalších plastových dílů vozu. Proud vody proniká měkčími částmi jako nůž máslem a ani karoserie neunikne hněvu profesionálního řezače – všude jsou do laku vyryty čáry. Zakončeno jest prohlášením, že Sihm Højtryk nabízí profesionální vysokotlaké systémy pro jakékoliv využití. Jakékoliv je podtrženo.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 43 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků