Peugeot 206 SW můžete pořídit i bez DPH

Nedávno jsme přinesli test vozu Peugeot 206 SW a teď můžeme informaci rozšířit o skutečnost, že auto lze koupit také s možností odpočtu DPH.

Cena posuvné přepážky u tohoto modelu činí 12 900 Kč včetně montáže a DPH. Cena základní verze modelu 206 SW v montážní verzi po odpočtu DPH je 297 377 Kč. Rozšiřuje se tak dosavadní řada peugeotů s možností odpočtu DPH, jímž zatím byly 307 Break, 307 SW, 406 Break, Partner Combi a Combispace (osobní verze).

Úprava vozidla s možností odpočtu DPH spočívá v přidání posuvné přepážky za druhou řadu sedadel. To umožňuje také posuv do prostoru vzniklého sklopením druhé řady sedadel, takže lze v případě potřeby nákladový prostor zvětšit až k předním sedadlům. Nákladový prostor je vybaven úchyty pro připevnění případné speciální výbavy.

V technickém průkazu budou tyto automobily zapsány jako „osobní automobil M1 montážní“. Plátce DPH může uplatnit nárok na odpočet daně tehdy, pokud pořízené vozidlo zahrne do obchodního majetku a použije při podnikání nebo při činnosti vykazující všechny znaky podnikání, pokud není podnikatelským subjektem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků