Peugeot 206 SW: Další v řadě není o nic méně působivější

Stejně jako třistasedmička s přídomkem SW i dvěstěšestka SW bude představena na ženevském autosalonu a pozornosti návštěvníků jistě také neunikne.
Peugeot 206 SW: Další v řadě není o nic méně působivější
Přední partie 206 SW jsou shodné s hatchbackem nebo kabrioletem. Zadní partie jsou však již znatelně odlišné. Při pohledu na hodnoty číselné zjistíme, že SW je o 19 centimerů delší a při Klepněte pro větší obrázekpohledu na auto samé, pak jsou jasně patrné linie větší 307 SW. I 206 SW má originální design, umocněný neobvyklým tvarováním koncových světel nebo umístěním klik zadních dveří až do jejich sloupků (podobné řešení jako využívá Alfa Romeo 156 a 156 Sportwagon).

Peugeot 206 SW si ve své třídě připíše i řadu prvenství. Kromě nesporně zajímavého designu jsou i prvky ve skrze praktické. Příkladem za všechny je možnost samostatného otevírání Klepněte pro větší obrázekokna pátých dveří a to i za pomocí dálkového ovládání. Přínos kombíku v interiéru ocení zejména cestující na zadních sedadlech, kterým přibylo prostoru „kolem“ hlav.

Pod kapotou 206 SW bude možné zvolit benzínové čtyřválce o objemu 1.1, 1.4 a 1.6 litru. Na Klepněte pro větší obrázekpříznivce vznětových motorů je pomatováno také, a to s čtyřválci o objemu 1.4 a 2.0 litru.

Rozšíření úspěšné řady 206 o verzi Station Wagon (SW) doplní současnou nabídku Peugeotu Klepněte pro větší obrázekve třídě malých automobilů na téměř sto procent možných variant. Dvěstěšestka se vyrábí jako tří a pětidvéřový hatchack, kabriolet (provedení CC s pevnou skládací střechou) a pokud Klepněte pro větší obrázekzapočteme i kombi představované verzí SW, tak v nabídce chybí již klasický sedan. O klasický sedan, však není v této třídě velký zájem, takže se s výrobou tohoto modelu nepočítá.

Světovou premiéru si Peugeot 206 SW odbude na blížícím se ženevském autosalonu a na českém trhu by se měl objevit v létě letošního roku.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků