Peugeot 206 SW: Další v řadě není o nic méně působivější

Stejně jako třistasedmička s přídomkem SW i dvěstěšestka SW bude představena na ženevském autosalonu a pozornosti návštěvníků jistě také neunikne.
Peugeot 206 SW: Další v řadě není o nic méně působivější
Přední partie 206 SW jsou shodné s hatchbackem nebo kabrioletem. Zadní partie jsou však již znatelně odlišné. Při pohledu na hodnoty číselné zjistíme, že SW je o 19 centimerů delší a při Klepněte pro větší obrázekpohledu na auto samé, pak jsou jasně patrné linie větší 307 SW. I 206 SW má originální design, umocněný neobvyklým tvarováním koncových světel nebo umístěním klik zadních dveří až do jejich sloupků (podobné řešení jako využívá Alfa Romeo 156 a 156 Sportwagon).

Peugeot 206 SW si ve své třídě připíše i řadu prvenství. Kromě nesporně zajímavého designu jsou i prvky ve skrze praktické. Příkladem za všechny je možnost samostatného otevírání Klepněte pro větší obrázekokna pátých dveří a to i za pomocí dálkového ovládání. Přínos kombíku v interiéru ocení zejména cestující na zadních sedadlech, kterým přibylo prostoru „kolem“ hlav.

Pod kapotou 206 SW bude možné zvolit benzínové čtyřválce o objemu 1.1, 1.4 a 1.6 litru. Na Klepněte pro větší obrázekpříznivce vznětových motorů je pomatováno také, a to s čtyřválci o objemu 1.4 a 2.0 litru.

Rozšíření úspěšné řady 206 o verzi Station Wagon (SW) doplní současnou nabídku Peugeotu Klepněte pro větší obrázekve třídě malých automobilů na téměř sto procent možných variant. Dvěstěšestka se vyrábí jako tří a pětidvéřový hatchack, kabriolet (provedení CC s pevnou skládací střechou) a pokud Klepněte pro větší obrázekzapočteme i kombi představované verzí SW, tak v nabídce chybí již klasický sedan. O klasický sedan, však není v této třídě velký zájem, takže se s výrobou tohoto modelu nepočítá.

Světovou premiéru si Peugeot 206 SW odbude na blížícím se ženevském autosalonu a na českém trhu by se měl objevit v létě letošního roku.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků