Peugeot 206 sedan: 607 pro nenáročné trhy

Pro první pololetí roku 2006 si Peugeot pro Evropu přichystal nový karosářský počin, který je odvozen z oblíbeného Peugeotu 206. Bude se jednat o verzi sedan, která má být určena pro nenáročné trhy. Primárně pro asijské, africké a vybrané země Evropy. ČR mezi nimi bohužel nenajdete.

Peugeot 206 sedan bude 4188 mm dlouhý a rozvor bude činit 2442 mm. Bude mít tedy stejný podvozek jako verze hatchback a kombi, ale bude o více než 350 mm delší než hatchback a o více než 160 mm delší než kombi. Do kufru se vejde až 384 l zavazadel. Při pohledu zezadu, popř. z boku jsou patrné linie většího Peugeotu 607, což má vyvolávat dojem, že P206 sedan je vlastně jenom menším sourozencem svého o tři třídy většího originálu. A právě na toto chce Peugeot sázet.

Hned v počátku výroby dostane P206 sedan motor o objemu 1.4 l s výkonem 55 kW (75 k) a motor o objemu 1.6 l s výkonem 80 kW (109 k). O přenos výkonu se postará buď pětistupňový manuál, nebo čtyřstupňový automat.

V základní výbavě sedanu najdete dvojici airbagů, el. ovládaná okna, centrální zamykání a rádio s CD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků