Peugeot 206: nový nafťák 1.6 HDI

Na českém trhu se začal prodávat Peugeot 206 s novým motorem 1.6 HDI s výkonem 81 kW (240-260 Nm), který je vrcholem naftové nabídky. Základem je 1.4 HDI 50 kW, druhým v pořadí je 2.0 HDI 66 kW, který svým výkonem skutečně nepotěší; osobně bych jej z nabídky 206 vyřadil zcela.

Motor 1.6 HDI se nabízí pouze s výbavou Premium s níž stojí v pětidveřovém provedení 496 900 Kč. V kombi SW jej pak najdete jen ve výbavě XS, která stojí nemalých 547 900 Kč. Nejsou to právě nízké ceny, ba naopak, jsou nasazeny hodně vysoko – zejména když si uvědomíte, že za tuto cenu máte bez problému auto nižší střední třídy ve velmi dobré výbavě a srovnatelným motorem, případně auto střední třídy se základním benzínovým motorem (třeba Primera 1.6 Visia).

Poznámka: Nový motor 1.6 HDI najdete také v Peugeotu 407 či Citroenu Xsara Picasso; bude postupně nahrazovat starší a nevýkonný 2.0 HDI 66 kW.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků