Statistiky hovoří o tom, že i u nás je ve své kategorii Peugeot 206 nejprodávanějším vozem z dovozu. Podobně je tomu i v mnoha jiných zemích celého světa, takže dosud bylo vyrobeno už více než 3 000 000 dvěstěšestek.
Denně vyprodukuje sedm výrobních závodů 3 600 peugeotů ve tří- a pětidveřové verzi, jako kupé–kabriolet a kombi se zážehovými i vznětovými motory. Příští rok se očekává zahájení prodeje sportovní verze 206 RC, která byla veřejnosti představena v září na autosalonu v Paříži.
Značka Peugeot silně sází na sportovní image, proto je typ 206 jejím reprezentantem i ve světových rallye, kde momentálně nemá rovnocenné soupeře. Na pařížském autosalonu byl vystaven i typ 206 RC, který má být homologován v polovině příštího roku a bude představovat velkou výzvu pro ostatní atmosférické dvoulitry.
Za prvních devět měsíců tohoto roku bylo prodáno téměř 600 000 vozů ve 121 zemích světa, v západní Evropě již bylo dosaženo více než 466 500 registrací, což představuje podíl na trhu 4,2 %.
Podle prvních devíti měsíců roku 2002 jsou hlavními trhy pro Peugeot 206 Francie (160 000 vozidel), Velká Británie (82 800), Španělsko (49 800), Německo (42 800), Brazílie (31 300) a Irán (25 500). V Německu je již dlouho Peugeot 206 nejprodávanějším dováženým malým vozem.
Zajímavé je porovnání počtu vyrobených kusů podle modelů:
3dveřová verze |
1 197 855 |
40,0 % |
5dveřová verze |
1 475 438 |
49,3 % |
Kupé-kabriolet |
167 502 |
5,6 % |
SW |
41 246 |
1,4 % |
Užitková verze |
110 733 |
3,7 % |
Na český trh byl Peugeot 206 uveden na podzim roku 1998 a za tu dobu bylo v České republice prodáno 13 935 kusů.
U celé řady 206 bude teď postupně nabízen systém kontroly stability (ESP). Zpočátku je toto vybavení k dispozici jen od verze Premium 1.6 16V s výkonem 80 kW/109 k a 2.0 HDi s výkonem 66 kW/90 k. Vozy 206 s ESP jsou samozřejmě vybavené novými funkcemi, jako je pomoc při brzdění v krizové situaci a samočinná aktivace výstražných světel.