Peugeot 206 CC s nafťákem 1.6 HDI a filtrem pevných částic

Na podzim roku 2000 Peugeot představil nový koncepční vůz «2 v 1», coupé cabriolet 206 CC - novátorský koncept bez kompromisních řešení v oblasti stylu a bezpečnosti. Od svého uvedení na trh na jaře roku 2001 (v ČR v květnu 2001) si vybojoval a drží vedoucí pozici v nově vzniklém segmentu vozů typu kupé kabriolet. Celkem jezdí po světě na 300 000 vozů 206 CC poháněných benzinovým motorem 1.6 16V 80 kW (110 k) nebo 2.0 16V 100 kW (136 k).

Nově se pod kapotou objevil naftový motor 1.6 16V HDI dosahujícího maximální výkonu 80 kW (110 k) a točivého momentu 240 Nm při 1 750 ot. (260 Nm s funkcí overboost). Spojení modelu 206 CC a dieselového motoru HDI navíc přináší i další pozitivní efekt – ekologicky šetrnější provoz, motor je totiž vybaven filtrem pevných částic FAP, který magickému kouzlu vozu a potěšení z jízdy dodá další rozměr.

Svižný, díky širokému rozpětí využitelného režimu otáček nanejvýš pohodlný a navíc příkladně úsporný se spotřebou necelých 5 litrů na 100 kilometrů, nabízí model 206 CC HDI i další prvky, které podporují komfort jízdy a řízení, jako například převodovku ovládanou lanky, pružný a přesný elektrohydraulický posilovač řízení nebo speciální zvukovou izolaci motoru. Na českém trhu stojí tento model 690 tisíc, se základním motorem 1.6 16V pak 565 tisíc.

Poznámka: Na podzim se objeví také model 307 CC s motorem 2.0 HDI 100 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků