Peugeot 206, 307 a 807 s výbavou zdarma

Peugeot připravil pro zákazníky druhou vlnu akce s názvem Přijďte pro Peugeot, tentokrát zaměřenou na komfortní výbavu. Základ nabídky tvoří slevy na modelovou řadu Peugeot 206, 307, Partner a 807, v nabídce jsou rovněž modely s bonusem v podobě komfortní výbavy. Akce potrvá do 31. srpna 2005.

Modely Peugeot 206 a 206 SW jsou v akci nabízeny se slevou 30 000 až 40 000 Kč. Speciální série 206 SW X-design 1.4 HDI a model 206 a 206 SW ve verzi Style s motorem 1.4 HDI jsou nabízeny se slevou až 50 000 Kč a navíc 10 000 Kč v případě koupi vozu na Peugeot leasing. Peugeot 206 SW s motorem 1.4 8V a 1.4 HDI je nyní nabízen s možností přestavby v kategorii N1. Vůz je po přestavbě homologován pro čtyři osoby, je vybaven variabilní přepážkou a bezpečnostními fóliemi na zadních bočních sklech. V nabídce je speciální série 206 XS Light vycházející z verze výbavy Style navíc s klimatizací, sportovním designem, elektrickými a vyhřívanými vnějšími zpětnými zrcátky. V kombinaci se slevou lze 206 XS Light nabídnout s výhodou na zákazníka 49 000 Kč. První cena uvedené speciální série se sportovním designem ve verzi 206 3D s motorem 1.1 je 299 000 Kč.

Modely Peugeot 307, 307 Break a 307 SW jsou nabízeny se slevou až 145 000 Kč. Tuto slevu lze navíc kumulovat se snížením ceny o dalších 30 000 až 40 000 Kč v rámci leasingové nabídky společnosti PSA Finance. Konečná cena Peugeotu 307 5D s motorem 1.4 16V se slevou 55 000 Kč a slevou z leasingu 30 000 Kč začíná na 345 000 Kč. Peugeot 307 Break s motorem 1.4 16V je v akci prodáván za cenu od 360 000 Kč. Nejprodávanější verzi modelu s dieselovým motorem 2.0 HDI, s bohatou komfortní a bezpečnostní výbavou (přední, boční a hlavové airbagy, automatická klimatizace, metalíza, audio systém s CD přehrávačem) a se slevami na model a leasing lze pořídit za 499 000 Kč. V případě transformace v kategorii N1 se základní cena této verze sníží na 430 756 Kč bez DPH. Peugeot 307 SW s benzinovým motorem 1.6 je po slevě nabízen za cenu od 465 000 Kč, verze Fantasy s motorem 2.0 HDI 110 k je možné zakoupit se slevou 25% z ceny vozu a to včetně doplňkové výbavy a slevy na leasing 30 000 až 40 000 Kč.

Peugeot Partner je v akci nabízen se slevou 60 000 Kč, Partner Combispace s motorem 2.0 HDI se slevou 100 000 Kč. V případě koupi vozů na leasing je na Peugeot Partner navíc nabízena sleva 37 000 Kč a maximální výhoda na klinta tak dosahuje částky 137 000 Kč.

Peugeot 807 je nabízen se slevou 150 000 Kč, v případě koupi vozu na leasing navíc dalších 80 000 Kč. Model 807 lze tedy pořídit se slevou 230 000 Kč, což reprezentuje u první verze slevu 23%. Stále platná je limitovaná edice Norwest s výhodou na klienta 148 600 Kč a cenou od 1 070 000 Kč pro verzi 2.2 HDI.

V průběhu akce jsou k dispozici dvě nabídky připravené společností PSA Finance. Kromě 0% leasingu jde o nabídku dodatečného cenového navýšení ve výši 10 000 Kč pro modely 206, ve výši 30 000 Kč pro modely 307 s cenou po slevě do 500 000 Kč a ve výši 40 000 Kč pro vozy 307 s cenou po slevě nad 500 000 Kč.

Součástí nabídky Přijďte pro Peugeot je sleva 20% na originální příslušenství Peugeot.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků