Peugeot 2008 GT line 1.6 BlueHDi: Městský elegán

27 komentářů

Jukarin
23. září • 8:36

Máme 1,6 GT Line asi 2 měsíce.Jsme spokojeni.Velice pohodlné,živé,jsme středních postav tak volant super!Spotřeba do 5 l.Vyšš posez to jsme potřebovali.Hodně elektroniky,snad bude fungovat.Hezký francouzký desing.Proti Rapidu,který jsme měli předchozí vůz je to o řadu výše.Doporučujeme.

jiri
2. února • 10:56

Vážení,pročetl jsem si Vaěe příspěvky a nedá mi to.2008 GT Line mám.Je to 1.2 tříválec s automatem.Nebudu se rozepisovat,takovou prasárnu může udělat jen Peugeot.Auto má velkou spotřebu,celé se chvěje i v volantem(koženým)duní,strašné.Převodovka podřazuje až při 1600ot/min.Namusím Vám říkat jak se jede na 6tý stupeň.Prostě jsem se nachal okecat a Peugeotem okrást o půl milionu.

verny
2. srpna • 10:29

Tak co se týká i-kokpitu autor článku si netroufá odpovědět zda je či není lepší než klasické uspořádání. Já to teda udělám za něj. I-kokpit je marketingový nesmysl který je z praktického hlediska a ergonomie podstatně horší než klasické uspořádání. Seřízení vyžaduje spoustu kompromisů a stejně není optimální. Nechápu jak na tom může Pegueot tak tvrdošíjně trvat. Jediným důsledkem toho slavného I-kokpitu je že si sami zůžují počet potenciálních zákazníků a degradují jinak velmi povedená auta. To vše jen proto že se chtějí odlišit.

pacho
2. srpna • 20:39

tak verny, fakt by ma zaujímalo, na základe čoho si sa pasoval, za "odborníka" na i-kokpit??. koľko si na ňom najzdil km?. či len si prelistoval katalóg, a už vieš, že je to nafigu. Alebo podľa debát v IV. CSK?. Tak novinár, ktorému, prejde kde čo cez ruky, nemá odvahu to hodnotiť, Ty "oborník" s tým nemáš problém. Zrejme to nebude až taký prepadák, ako sa to snažiš navodiť, keĎ to Peugeot dáva už do svojho 4-tého modelu.

Verny
2. srpna • 21:32

měl jsem 308 půjčenou na víkend při jejím náběhu v ČR. Přiznám se to auto mě nadchlo ale ten i-kokpit jsem prostě nezkousl. Nedokázal jsem si seřídit pracoviště řidiče tak abych měl v optimální pozici volant, a přitom viděl bez problémů na přístroje. Dopadl jsem stejně jako redaktoři kteří napsali že volant musí být níž tj. až skoro u břicha a to mi prostě naprosto nevyhovuje. Napsal jsem jen to co se redaktoři sami popsat neodvážili, nebo nemohli. podle mě je to marketingový výplod který se Pegueot snaží obhájit jako to nejlepší řešení. Kdyby to tak opravdu bylo, tak by se toto řešení jistě objevilo u Citroenu, DS nebo u konkurence. Ale ti jen tiše tleskají PSA že jinak velmi povedené auto degradují naprostým nesmyslem zvaným i-kokpit. Toť můj názor nic víc nic míň.

pacho
3. srpna • 19:27

no a ja mám osobnú skúsenosť s 308-čkou, pritom názor mám úplne opačný ako Ty. Zasa sa odvolávať na testy, je dosť scestné, lebo je to zasa len osobný názor určitého človeka, a v Sr ako aj Č r nikdy nabudú objektívne, lebo "škoda". Poukazovať, prečo to nemá citroen, alebo DS, je tiež zvláštne. Veď predsa koncern PSA, má práve preto rôzne značky, aby každá ponúkala niečo iné, nie ako VAG, kde od fábie, hádam po najdrahšiu audinu, je panel rovnaký. No a keď si vyznávačom polohy "ala ležmo" tak fak ta 308-čka nemohla sedieť, ale osobne si myslím, že táto poloha, nie je to spávne makové. Ale čo už, keždý sme iní, čo je dobre.

pacho
5. srpna • 14:32

ešte mi nedá, podľa štatistiky sa v minulom roku v europe predalo viac 308-čiek, ako octávii. Takže pavšálne mapísať, že i-kokpit je blbosť, a to po krátkej skúšobnej jazde. Je to fak silé "kafe" dať to do diskuzie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Verny
5. srpna • 18:49

Takže pro ty natvrlejší ještě jednou a naposled. I-kokpit znám z nové 308. Je to výborné auto ale pro mě osobně byl marketingový nesmysl zvaný i-kokpit nepřekonatelnou překážkou k tomu abych si jinak povedené auto koupil. A je mi úplně jedno jestli a kolik a kde se to auto prodává. Naprosto bezpečně vím že kdyby to bylo to nejlepší auto na světě tak mě kvůli kokpitu prostě vůbec nebude zajímat. A taky vím že v tom nejsem sám. Tečka.

pacho
5. srpna • 19:40

ježiši kriste, neráda sa v diskusiách uchyľujem k zhadzovaniu oponenta, ale bohu žiaľ, musím konštatovať, že keď je tu niekto natvrdlý, tak si to Ty. V prvom rade si si osvojil názor, že keď novinár nedokáže vyhodnitiť ci i-c.. je dobrý, alebo zlý, tak ty si hneď za všetkých zhodnotil na základe poznatkov z jedného víkendu, že je to blbosť. Keby si to napísal, ako svoj názor, neceknem ani slôvka, ale vydávaš to nad názor novinára, ktorý v určitom zmysle má právo hodnotiť, ale vždy je to jeho osobný názor. Ešte raz opakujem keby si to povedal ako svoj názor, tak OK. beriem to. Ja už neviem, keď ta čísla, čo som uvádzal, že v za rok 2015, sa predalo v europe viac 308-čiek ako oktávii, a už toto Ťa neprsedči o živatoschopnosti tohto projektu??. Francúzi si tiež vedia spočítať 1+1, a keby to nebol dobrý projekt, tak by to určite nedali už do 4-tého modelu. V celku chápem, že sa Ti tento koncept nepáči, ale len preto povedať, že je to zlé, to už zaváňa nehnevaj sa za výraz, primitivizmom. "Tečka"

kaa
3. srpna • 17:11

Mám podobnou zkušenost. P308 parádní auto. Bohužel až na ten kokpit.

Kuk Vykuk
1. srpna • 0:40

Elegán? Vobluda je to!

Lord Owl
2. srpna • 10:06

Je to Elegán leda tak do toho města, jen na oko samozřejmě. Jak projedete po sídlišti s tímhle überplasťákem, tak si všichni začnou asi říkat: "To musí být outdoor fanda, jen se tu otočí, nabere materiál a šup zpátky do přírody s dieselem plašit srnky". Fakt kýč tohle.....

Hlinda
31. července • 19:25

Nabídka motorů je pouze tříválcový 1,2 a 1,6 v naftě. Nic moc. :-O:-O:-O

Sondage
31. července • 23:37

Jezdil jsem s přeplňovaným tříválcem (110koní) a na to, že je to tříválec, tak jezdí fantasticky. Auto je hravý, lehký a dynamicky překvapí, aspoň teda na městskej crossover. Je to mnohem lepší volba, než 1,6 VTi se kterou jsem jel při uvedení 2008 na trh.

kaa
1. srpna • 14:40

Dobrý tříválec, natož fantastický, nejde vyrobit. Vždy přichází v potaz nějaký kompromis.
U Mercedesu to pochopili.

pacho
1. srpna • 19:48

ono, že sa HTP nevydarila, to neznamená, že nik iný nedokáže vyrobiť slušný 3-válec. Môžeš si kecať čo chceš, ale PSA práve ta 1,2 sa vydarila.

karlos
3. srpna • 17:09

A čímpak je ta 1,2 tak vydarená?? Spotřebou? Vybracemi? Životností? Pružností?

Sondage
1. srpna • 17:26

Kompromis nemusí znamenat katastrofu. Nejsem fanatickej zastánce downsizingu, taky se mi víc líbí atmosférický šestiválce a oceňuju rozhodnutí Mercedesu, ale to v malým lehkým městským crossoveru evropskýho mainstreamovýho výrobce nemůže nikdo čekat. V rámci kategorie a ceny je ten přeplňovanej tříválec fakt dobrej a kdybych si měl vybrat mezi původní 1,6 VTi a 1,2 THP, tak beru rozhodně dvanáctistovku. Kdybych oba motory neznal dobře, tak bych mluvil asi jinak.

DDT
31. července • 18:25

1.6 diesel motor a GT line...

pacho
31. července • 19:15

asi väčší problém by som mal spojenie GT a crossver?.

kaa
31. července • 20:45

Městský elegán s dieselem? Naprosto nevhodná kombinace.

Hlinda
31. července • 23:00

... ale kdeže. Vždyť je to moderní. Ta nafta do města.

Kuk Vykuk
1. srpna • 0:39

Stejně jako pokus pseudoteréňák do města :)

mpolan
31. července • 19:24

A označení "M" u mastodontů od BMW ti nevadí? Nebo AMG u SUV Mercedesu?

Driver
1. srpna • 7:33

Nikoliv, ty mastodonte. Vadí mi spíš ty tříválcové skořápky, co jim nefungují ruční brzdy, světla svítí na měsíc a zrychlují jako Ti mastodonti, když ovšem táhnou loď. Ne, nevadí mi SUV, co jezdí 250-300kmh, mají aktivní podvozek, jestli víš, co to je a 95% jiných závodníků je neumí předjete ani na Ecce Hommo, natož na dálnici. :-P

tom
1. srpna • 15:44

Asi proto, ze normalne zabiraji oba pruhy a maji problem se vejit do sveho pruhu na obousmerne silnici. A do zatacek uz musi clovek davat velky pozor, protoze ridici techto vozu si radi mysli, ze silnice je.jen jejich. Na fyziku zadny aktivni podvozek nevyzraje, vysoka hmotnost a teziste udelaji sve...

mpolan
1. srpna • 13:22

Nojo, pán je vodborník... nebo spíš vodporník?

Doporučujeme

Články odjinud