Peugeot 2008 dorazí na trh bez pohonu všech kol

Další novinka mířící na autosalon v Ženevě nese označení 2008. Novou konkurenci pro Opel Mokka jsme si mohli prohlédnout již v minulosti, teď je na světě kompletní fotogalerie a další informace. Malý crossover měří na délku 4159 mm, široký je 2004 mm včetně zrcátek a na výšku dosahuje 1556 mm. Rozvor náprav nabídne 2538 mm.

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Jak už asi víte, základem pro tento vůz se stal Peugeot 208, což je asi nejvíce patrné v interiéru. Těšit se máme na dostatek prostoru ve všech směrech, přičemž zavazadelník zvládne v základu 360 litrů. Po sklopení sedaček se dostanete maximálně na 1194 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro zájemce o zážehový motor připravil Peugeot jednotky 1.2 e-VTi, 1.2 VTi (oba shodně 82 k), 1.2 e-THP (110 k), 1.6 VTi (120 k) a 1.2 e-THP (130 k). Ono „éčko“ v označení znamená přítomnost systému start/stop. S výjimkou nejvýkonnější jedna-dvojky, která je spojena se šestistupňovým manuálem, mají všichni pětistupňovou manuální převodovku.

Naftová část se skládá z agregátů 1.4 HDi (68 k), 1.6 e-HDi (92 k) a 1.6 e-HDi (115 k). Základní diesel dostal pětistupňový manuál, ostatní mají šestistupňovou převodovku. Dříve se spekulovalo o přítomnosti pohonu všech kol, teď to vypadá, že 2008 bude následovat svého staršího a o řád většího sourozence 3008. Pro začátek si musí vystačit pouze s náhražkou zvanou Grip Control. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků