Peugeot 2008 dorazí na trh bez pohonu všech kol

Další novinka mířící na autosalon v Ženevě nese označení 2008. Novou konkurenci pro Opel Mokka jsme si mohli prohlédnout již v minulosti, teď je na světě kompletní fotogalerie a další informace. Malý crossover měří na délku 4159 mm, široký je 2004 mm včetně zrcátek a na výšku dosahuje 1556 mm. Rozvor náprav nabídne 2538 mm.

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Jak už asi víte, základem pro tento vůz se stal Peugeot 208, což je asi nejvíce patrné v interiéru. Těšit se máme na dostatek prostoru ve všech směrech, přičemž zavazadelník zvládne v základu 360 litrů. Po sklopení sedaček se dostanete maximálně na 1194 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro zájemce o zážehový motor připravil Peugeot jednotky 1.2 e-VTi, 1.2 VTi (oba shodně 82 k), 1.2 e-THP (110 k), 1.6 VTi (120 k) a 1.2 e-THP (130 k). Ono „éčko“ v označení znamená přítomnost systému start/stop. S výjimkou nejvýkonnější jedna-dvojky, která je spojena se šestistupňovým manuálem, mají všichni pětistupňovou manuální převodovku.

Naftová část se skládá z agregátů 1.4 HDi (68 k), 1.6 e-HDi (92 k) a 1.6 e-HDi (115 k). Základní diesel dostal pětistupňový manuál, ostatní mají šestistupňovou převodovku. Dříve se spekulovalo o přítomnosti pohonu všech kol, teď to vypadá, že 2008 bude následovat svého staršího a o řád většího sourozence 3008. Pro začátek si musí vystačit pouze s náhražkou zvanou Grip Control. 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků