Peugeot 2008 dorazí na trh bez pohonu všech kol

Další novinka mířící na autosalon v Ženevě nese označení 2008. Novou konkurenci pro Opel Mokka jsme si mohli prohlédnout již v minulosti, teď je na světě kompletní fotogalerie a další informace. Malý crossover měří na délku 4159 mm, široký je 2004 mm včetně zrcátek a na výšku dosahuje 1556 mm. Rozvor náprav nabídne 2538 mm.

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Jak už asi víte, základem pro tento vůz se stal Peugeot 208, což je asi nejvíce patrné v interiéru. Těšit se máme na dostatek prostoru ve všech směrech, přičemž zavazadelník zvládne v základu 360 litrů. Po sklopení sedaček se dostanete maximálně na 1194 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro zájemce o zážehový motor připravil Peugeot jednotky 1.2 e-VTi, 1.2 VTi (oba shodně 82 k), 1.2 e-THP (110 k), 1.6 VTi (120 k) a 1.2 e-THP (130 k). Ono „éčko“ v označení znamená přítomnost systému start/stop. S výjimkou nejvýkonnější jedna-dvojky, která je spojena se šestistupňovým manuálem, mají všichni pětistupňovou manuální převodovku.

Naftová část se skládá z agregátů 1.4 HDi (68 k), 1.6 e-HDi (92 k) a 1.6 e-HDi (115 k). Základní diesel dostal pětistupňový manuál, ostatní mají šestistupňovou převodovku. Dříve se spekulovalo o přítomnosti pohonu všech kol, teď to vypadá, že 2008 bude následovat svého staršího a o řád většího sourozence 3008. Pro začátek si musí vystačit pouze s náhražkou zvanou Grip Control. 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků