Peugeot 2008 dorazí na český trh ve druhém čtvrtletí letošního roku

Po tak trochu předčasnému úniku oficiálních fotografií Peugeotu 2008 přidala francouzská automobilka také tiskovou zprávu. Mnoho se toho z ní nedovíme, ale pár detailů by se snad přeci jen našlo. Novinka bude dlouhá 416 cm, takže půjde o ještě menší vůz, než jakým je Opel Mokka. Standardem jsou sedmnáctipalcová kola a zájemci se mohou těšit také na panoramatickou střechu.

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Žádné konkrétní motorizace tisková zpráva neprozrazuje, Peugeot pouze potvrdil, že pod kapotou najdeme benzinové tříválce a naftové motory e-HDi. Radost z použití těchto jednotek budou mít především ekologičtí aktivisté. Produkce emisí začíná na úrovní 99 g/km.

Peugeot 2008 zamíří na trhy po celém světě a odpovídat tomu bude také rozmístění výroby do tří závodů. Jeden najdeme ve Francii (Mulhouse), druhý v Číně (Wuhan) a třetí v Brazílii (Porto Real). Do prodeje novinka vstoupí na jaře letošního roku, na český trh dorazí během druhého čtvrtletí.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Peugeot

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků