Peugeot 2008 DKR: působivá zbraň na videu a v oficiální fotogalerii

Peugeot před časem způsobil menší rozruch, když oznámil, že se vrací zpět do dakarské rallye. Dnes byl představen závodní speciál, který možná způsobí další rozruch. Vypadá opravdu velmi dobře, i když původní 2008 v něm budete hledat velmi složitě.

Pozdě, ale přece: Ari Vatanen a jeho úžasná jízda na Pikes Peak

Pozdě, ale přece: Ari Vatanen a jeho úžasná jízda na Pikes Peak

Je to dáno přístupem, jaký u Peugeotu zvolili. Na místo roubování speciálu do tvarů známého automobilu si designéři vzali 2008 jen jako vzdálenou předlohu a tu upravili podle potřeby. Automobilka samotná přiznává, že výsledek připomíná spíše kupé než malé SUV, nicméně to je v celku jedno. Na design se nejezdí.

Peugeot Exalt kompletně představen. Místo karbonu používá čedičové vlákno

Peugeot Exalt kompletně představen. Místo karbonu používá čedičové vlákno

Přestože se v tiskové zprávě nepíše prakticky nic, jednu podstatnou věc ještě zmínit můžeme. Speciál 2008 DKR používá pouze pohon zadní nápravy. Peugeot se tak rozhodl po důkladném zhodnocení technických předpisů. Ty povolují pro automobily s pohonem 4x2 použití většího odpružení a větších kol, což nakonec inženýři vyhodnotili jako výhodnější, než nasadit čtyřkolku. V případě pneumatik má výsledek průměr 94 cm, přičemž se o ně postarala společnosti Michelin.

Technické podrobnosti Peugeot nechal „zahaleny rouškou tajemství“. Tak snad je brzy odhalí.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků