Nový Peugeot 2008 už koupíte i v Česku. Lídr trhu stojí stejně jako Škoda Kamiq

Petr Vaněk  |  08. 01. 2020 09:27

No jo, ale Kamiq je jednička

Odpovědět  |   | 
šofér  |  08. 01. 2020 13:08

.....v, nenápaditém, nudném designu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  08. 01. 2020 19:53

Dejte si brejle pane a běžte raději pozorovat rybičky Design Kamiqu je naprosto super

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  09. 01. 2020 13:36

Design je dosti subjektivní záležitost. Nicméně. Můj tchán si udělal radost a pod stromeček si jeden kus nadělil. Litrovej tříhrnek. Po svezení cca 30 km můžu konstatovat pouze jedině. Kvalita sestavení, kvalita jízdy je naprosto šílená. Srovnatelná s vozidly první poloviny 90 let. Dál to nemá cenu komentovat.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  09. 01. 2020 16:32

Možná tak na fotkách. V reálu je to ošklivá tuctovka.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  08. 01. 2020 09:42

Vypadá dost ošuměle, nic ošklivého, ale také nic co by zaujalo, taková šedá myš.

Odpovědět  |   | 
k22  |  08. 01. 2020 09:49

Tak všechny škůdky jsou takové šedé a lehce předražené myšky...

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  08. 01. 2020 10:12

Tvoje zenska je predrazena myska...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 01. 2020 18:43

On někde zmínil Škodu? Trochu jednoduché myšlení, ze když se mi něco nelíbí, tak miluju Škodu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 18:54

Článek ti nestačí? Ta narážka byla naopak docela povedená. Rozhodně o několik tříd lepší, než buranský výzvratek "homera" níže.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2020 20:05

Co ti Skodovka udelala. Muzes byt rad, ze se ji dari.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 20:19

Neber drogy, ničí ti mozek.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 01. 2020 21:11

Nečetl jsem, jen jsem se díval na příspěvek Romana, ze je to šedé a že ho to nezaujalo. A na to je reakce, ze všechny škůdky jsou šedé.
Nevidím v tom logiku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 22:35

No, právě proto jsem tě odkázal na článek.

Odpovědět  |   | 
homer  |  08. 01. 2020 22:35

tezko se rozdejchava ze tvuj sen je technicka sragora co?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2020 06:57

Názory podřadných na mé pravdě nic nezmění.

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 01. 2020 12:15

hypoteticka podradnost vyvrati technickou zaostalost? leda ve svete mpolanů

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2020 13:49

Zaostalost je jen v tvé hlavě, logicky tedy jsi zaostalý ty.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  08. 01. 2020 10:56

Tak design, je věc individuální, ale v každém případě je zajímavý, netuctový. To se o Kamiqu říct nedá, vypadá na těch fotkách jak zmoklá slepice.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 10:47

Pěkné ceny u 2008. Když jsem četl o dost velkém zvětšení rozměrů, bál jsem se, aby cenu neposlali do ksomických výši. Ale naštěstí ne. Uvidím, co ještě vyleze z Renaultu, ale vypadá to, že nový přepravník bude se lvem ve znaku.

Odpovědět  |   | 
verny  |  08. 01. 2020 10:57

Jo mohl by být i u mě nebýt toho slavného i-kokpiče. Z venku je to opravdu pěkné auto, slušné motory i cena.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 11:07

Každému sedne něco jiného. U mě prostě na první pokus a ovládá se mi líp.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  08. 01. 2020 11:37

Mě ten interiér také sedí bez výhrad. Peugeot dělá momentalne krásná auta

Odpovědět  |   | 
homer  |  08. 01. 2020 13:18

suv ve kterym seres magi kdyz se na vozovce objevi par vlocek snehu protoze si nemuzes priplatit 4x4 ani za milion je k hovnu. Budes stat jak buzik pod kopcem ale zato v krasnym aute.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 13:21

Ach, jak jsme dosud mohli jezdit v autech bez 4x4 a, považte, dokonce bez velké světlé výšky. To utrpení, ta bezmoc...
Kruci, jak jsem to loni dokázal jezdit ve sněhu na Benecko s obyčejnou předokolkou? Kde dělám chybu, poradíš mi?

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  08. 01. 2020 13:28

Vzpominam na zimu roku 1998, nove letni pneu Pirelli na svem ojetem Ford Escort 1.6 16V a vylet na Jested, kde tenkrat bylo minimalne metr snehu. Dokonce jsme museli zastavit u toho semaforu pred vrcholem. Zadne ABS, ESP, ASR atd. Jen citliva prace s plynem, spojkou a brzdou - obcas i rucni pro pobaveni posadky.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  08. 01. 2020 13:45

Neuvěřitelná nezodpovědnost vůči druhým řidičům.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 16:46

Umět řídit a dobře ovládat své auto je nezodpovědné? Ale do háje, co já se dneska nedozvím...

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  08. 01. 2020 19:07

V té době bylo spousta věcí prostě ještě jinak. Ale to ABS byl velký handicap.

Odpovědět  |   | 

joo první ABS hnaný řemenem od poloos a jen dvoukanálové.

Odpovědět  |   | 
jean  |  09. 01. 2020 07:46

Vzhľadom nadebilný nick predpokladám, že v 98. si ťahal káčera a vieš prd, jaká bola vtedy malinká premávka v porovnaní s dneškom. Rád som jazdieval večer po meste, lebo tam bol kľud jak v tej pesničke od Tublatanky. Dnes je to úsmevná predstava, ísť dobrovoľne do mesta zajazdiť si pre relax

Odpovědět  |   | 

třeba u nás byly dva pruhy pro jeden směr, žádný semafory ani přechody, kostky protože tanky asflat ničily, žádná 50, žádný zimní gumy, dvojitý webr

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 01. 2020 07:23

Jestli to neni jen nepochopeni psaneho textu z tve strany. Na co je SUV, ktere nema pohon 4x4 a na normalni silnici je vyssi svetla vyska spise minus? Na projeti polnacky ok, ale zase jen za sucha. Takze jsou to vsechmo je mestske crossovery. A vysoke auto do.mesta, to je taky super, videt pres to neni, ma tp vyssi spotrebu, ale je to in.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2020 09:42

Pokud je někdo tak neschopný řidič, že při pár vločkách nemůže bez 4x4 ani na silnice, ať radši jezdí MHD, bude to pro okolí bezpečnější. Normální a rozumní lidé to zvládají bez zaváhání. Polní cesty jsem i za mokra zvládal se starým Peugeotem 206 a 44 kW, na to fakt není třeba 4x4.

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  08. 01. 2020 17:13

Homer ty jsi debil,nebo právě ten buzík??,máš aspoň auto???,4x4 v minulosti nebylo In a lidé se dostali všude tak zalez a nemel.

Odpovědět  |   | 

škodovka když je zima tak odpojuje haldex a dříve nebyly ani zimní pneu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 01. 2020 22:05

Jojo a dělají to všem autům na dálku z Kvasin. Když se oteplí, zase Haldex zapnou.

Odpovědět  |   | 
Konspirátor  |  08. 01. 2020 22:54

👍

Odpovědět  |   | 

tož to se nesmí říkat.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 01. 2020 07:19

Tak lepsi blbost jsem jeste neslysel.

Odpovědět  |   | 
homer  |  08. 01. 2020 22:40

Taky jsme treba nemeli pc, mobily, internet a vsechno fungovalo a nikomu nechybely ty zastydlej bolseviku

Odpovědět  |   | 
pacho  |  08. 01. 2020 18:42

jasné, samozrejme do kamiku si určite môžeš priplatiť 4x4, ale len v tvjopm mokrom sne s 5°prevodovkou, alebo skackavým DSG. pri kamiku, by si bol vďačný aj za slušné esp.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 01. 2020 07:20

A on nekde pise o kamiqu nebo skodovce? Co s tim furt vsichmi mate?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  09. 01. 2020 20:24

ty si buď úplne pripečený, alebo si vôbec nečítal článok, otvor si aspoň fotogalériu, a máš tam viac fotiek kamiku ako "pežoťáckeho besceleru"

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 01. 2020 16:04

Homére, ty jsi trdlo,

psal se rok 2006 a jelikož Subaru Ouback už tehdy jezdilo na 17" kolech, objednával jsem zimní pneu přes internet, protože v místním horském pneuservisu je nevedli. Bohužel, než došly tak napadlo u nás na horách 30 cm sněhu, a údržba silnic.... no i silničáři byli překvapeni velice že sních zasypal i silnice...z kraje listopadu. No ale jezdit se muselo- s děckama do školy, na nákupy..prostě život na horách v 750. Musím říct, že 4x4 pohon byl k prdu, když to do kopce moc a moc kluzalo, jelo se prostě špatně, stejné to bylo i se zastavovaním. Na ty zimáky, dobré zimáky od Nokianu jsem čekal jako na smilování, víme.
Co tím chci říct? Že nejdůležitější v zimě na horách je dobrá pneumatika a cit pod nohou, ne 4x4, to už je taková třešnička na dortu. Brácha totiž se svou 406 na nových zimákach jezdil o mnoho jistěji a troufám se říct i svižněji než já se Subaru 4x4.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  08. 01. 2020 18:50

prosím Ťa to bez toho "kokpiče", nedokážeš napísať niečo zmysluplné. ? Väčšinou, takéto zosmiešnenia používajú ľudia s nízkym IQ, ktorím dochádzajú argumenty.

Odpovědět  |   | 
kaa  |  09. 01. 2020 16:37

Největší slabinou jsou právě ty motory se třemi válci.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  08. 01. 2020 11:13

Levné věci nebývají vždy opravdu ty levné.
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nova-auta-s-... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 11:37

Až budu bydlet ve Švédsku, začnu to řešit. Tady v ČR mě to fakt ani trochu netrápí.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 01. 2020 14:55

V ČR seč solí daleko víc než ve Švédsku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 15:53

A auta nám tu nereznou a nereznou... zase děláme něco špatně.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  08. 01. 2020 16:10

Tak to bych netvrdil. Projdi si podvozky v autobazaru a budeš se divit.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 01. 2020 16:32

Trenér tys nebyl nikdy v zimě v Rakousku nebo Německu?Tam solí tak moc že to vypadá jako námraza.Navíc moje 5letá O3 vs 6letý Toledo co jezdí hlavně v Cz a já hlavně v Rakousku to je sakra rozdíl.Jsem měnil pneu na obou.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  08. 01. 2020 20:55

Shrnu ti diskuzi:
Já: francouzká a japonská auta reznou, němci ne
Polan: nic nerezne
Já: ověř si to, reznou

A ty tvrdíš, že koncernové vozy nereznou? Tak to se shoduješ s testy, provedenými ve Švédsku. Koncernové vozy patří k nejodolnějším vůči korozi

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 01. 2020 10:55

U Peugeotu jde ještě další sleva k těm 65tisicum?Když berete Škodu dostanete 5-7procent když se zeptáte z celkové ceny takže bude zase levnější a zbyde na dovybavení na výbavu Peugeotu.Prostě zkusit obě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 11:09

To už je věc prodejce, co sleví. Ale taková sleva se dá usmlouvat skoro všude, není to výsada Škody. Peugeot nabízí i slevu při výkupu staršího auta, ta v akční ceně zahrnuta není.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 01. 2020 16:40

Svoje jim nedám bych ani nemusel doplácet nebo jen něco.Jasný že slevy,predvadecky,skladovky jsou všude.Ale jestli Peugeot u akční ceny novinky dá ještě slevu 5procent nebo něco v té ceně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 16:45

Jak jsem psal, to je už na každém prodejci. Kamiq je taky relativní novinka, a přesto píšeš o slevách. Proč by to tedy nemělo jít u Peugeotu? Ty akční ceny jsou stejně jen marketingová kravina, za tu "plnou" cenu se to auto nikdy neprodává a prodávat nebude.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2020 20:11

No jo, ale kde vezmes motor? Ten uz Peugeot nepribaluje. A podvozek je tragedie, pokud neco nezmenili.
No proti gustu. At slouzi, mpolane.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 20:21

Zato ostatní se s tou motorovou nabídkou předali... O jedné tragédii bych taky věděl, každý den ji vidíš v zrcadle, kdykoli se podíváš.
Jsi směšný, Peťo, jako vždycky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2020 20:26

No ja bych to za ty prachy nekoupil. To uz radej tu slepici ( rozumej Skodu).
Ale vsichni nemuzeme delat dobra rozhodnuti a kupivat jen dobre veci. :D

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 21:25

Nekupuj, zůstane pro rozumné lidi, Péťo.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 01. 2020 21:02

Místo fabie bych bral rozhodně clio.Peugeot vypadá zvenku rozhodně líp o tom žádná.Motory dejme tomu že jsou stejné.Jak vypadá auto z venku když sedím uvnitř je mi vcelku putna.Nakonec důležitější než cena a vzhled je jak se cítíme uvnitř,ovládání p.systémů a různé další drobnosti.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 01. 2020 17:01

urcite krajsie a motoricky lepsie ako skoda (aj ked neviem ci v tejto kategorizacii 3valcov mozeme hovorit ci je nieco lepsie alebo horsie.. 3valec je vseobecne vtip)

Odpovědět  |   | 
Robo  |  08. 01. 2020 18:03

Tříválec obě auta ...Kdybych nebydlel na horách a nepot4eebaval často 4x4 asi by to byl Pažout v dýzlu ..Ty auta mají šmrnc ..

Odpovědět  |   | 
Robo  |  08. 01. 2020 18:04

Tříválec obě auta ...Kdybych nebydlel na horách a nepotřeboval často 4x4 asi by to byl Pažout v dýzlu ..Ty auta mají šmrnc ..

Odpovědět  |   | 
Robo  |  08. 01. 2020 18:07

Tříválec obě auta ...Kdybych nebydlel na horách a nepotřeboval často 4x4 asi by to byl Pažout v dýzlu ..Ty auta mají šmrnc .. Mrzelo mě že ani nová 3008 nemá možnost 4x4 ..

Odpovědět  |   | 
miky  |  08. 01. 2020 18:28

Peugeot lídr trhu? No nazdar. Automobilový průmysl začíná být pěkně zvrácený

Odpovědět  |   | 
pája  |  08. 01. 2020 20:03

Ten výkon u Škodovky - 5 000 / 55 000 ot. to se hned tak nevidí, ale rád bych
si ty tři hrnky poslechl, třeba i na půl plynu - prosím … Děkuji PS To by i v NASA koukaly.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  08. 01. 2020 21:38

Peugeot má myslím i základní čtení značek už v základní výbavě. Nevím zda kamiq ano.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 22:34

Myslím, že Kamiq to nemá, nebo to Škoda přímo nezmiňuje. Tím by se asi v ceníku pochlubili, ale zase tak dokonale si ho nepamatuju.

Odpovědět  |   | 
Kasta  |  08. 01. 2020 21:47

Vždycky si chci koupit českou škodovku a pak skončím u něčeho na F jak v tom vtipu. Je to o srdci a všechno mi jezdí statisíce kilometrů, starám se. 2008 je bez debaty nový dárek rodině. A metla v hlíně s lemem podběhů v základu s akcelerací pod devět s navíc paket za 14t k active dává led mlhovky, auto klimu a vyhr. sedačky.

Odpovědět  |   | 
havelbylkokot  |  09. 01. 2020 16:07

Zkurvený škodofkáři , jebal vás pes vy zkurvené socky.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  11. 01. 2020 18:51

Za to Vy se projevujete,jako naprostá socka duševní.

Odpovědět  |   | 
Jurajj  |  12. 01. 2020 08:40

Dufam ze captur bude mat podobne ceny s podobnou vybavou pripadne ich s 1.0 podlezie, kedze je o cosi slabsie to tce. No mne by na caste kratke trasy bol najvhodnejší (+dlhe cez víkend lpg)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A