Peugeot 107: kolínský lvíček (první dojmy + ceny)

56 komentářů

Tom
18. května • 10:36

Jako druhé auto máme už 5 let Matize, žádné opravy pouze
servisní prohlídky a benzín, a chceme si koupit zase nové. 
 Auta z Kolína se mi líbí ale za uvedené ceny ho určitě nekoupím.
Akceptovatelná za vybavené minivozítko ( dv. klima atd.) je do
240.000,-Kč. Základ tak za 200000,-Kč    

Tom
18. května • 10:36

Jako druhé auto máme už 5 let Matize, žádné opravy pouze
servisní prohlídky a benzín, a chceme si koupit zase nové. 
 Auta z Kolína se mi líbí ale za uvedené ceny ho určitě nekoupím.
Akceptovatelná za vybavené minivozítko ( dv. klima atd.) je do
240.000,-Kč. Základ tak za 200000,-Kč    

Laff
12. května • 13:23

"Mimochodem, pětidveřová dveře nebude mít stahovací okna..." ...aspon ze to bude mit dost tech dveri

Vector
1. září • 23:39

A neni to jedno ? Když ve Foii zadní okna místo vyklápění sice stahuješ, ale stejně nejdou stahnout uplně... Taky má dost těch dveří.. Až budeš mít malé děti, doporučuju vyndat kličky jinak si stáhnou okénko a budou se vyklánět. A ty hlupáci z Francie to udělaj vyklápěcí asi nepřemejšlej...
Každému takhle chytrému bych doporučil, aby se v ní svezl, zkusil se posadit dozadu a hlavně zaparkovat. Normální extáze.

RRR
12. května • 22:43

Mozno urobia pre zlacnenie vyroby plechove okna ( ako Fabia v uzitkovej verzii ), a odporucam zatacanie kolies doprava aj dolava za priplatok. Volan za 10tis, predne okno za 10tis a brzdy v zaklade papierove, za priplatok normalne

Jarous
13. května • 15:53

Zajímalo by mě, jestli u všech 107 zapoměli nalakovat zevnitř kapotu a její závěsy, jak je vidět na fotkách, nebo je to pouze "chybka" prvních kusů.

Brouk
12. května • 12:56

Prominte, ale ti, kteri pisete, ze je to slusny auto za ty prachy jste asi paldli na hlavu a v zivote jste nevideli ceny aut. To auto nema za 246000 coby jen zakladni vybavu - el. okna, central, i u ty drazsi verze se doplaci spousta veci, takze nakonec stoji 350. No to bych musel byt uplny imbecil, abych to koupil. Tak male auto, mensi nez mini, tem cenam se muzu jen zasmat. Fakt na hlavu...

Vector
1. září • 23:35

Seš zmatenej jak lesní včela.
Podívej se laskavě co všechno má 107 ve vyšším stupni výbavy. Pak se podívej co se dá koupit za jiné malé auto a zjistíš, že 107 je sice dražší než C1, ale obě jsou levnější než Fobie. Vezmeš Fobii Clasic a doplníš co má 107 v základu. (že některé věci do Fobie nedáš ani za příplatek,když budeš brečet a klečet na kolenou už je jiná věc) Rázem stojí tak o třicet víc, než 107čka. Ha ha koukám, že fakt hrozně drahý. Nebo jinej příklad...Zkus koupit malé auto s automatem a klimou... příjemné hledání. Jenže bohužel 107 naráží na náš zparchantělý trh, kde se "zákazník" orientuje podle velikosti kufru, která je mu potom k ničemu. Pokud chcete mermomocí srovnávat místo s Fobiií, zjistíte, že u pětidvířka se do 107 pohodlně posadíte na jakékoli místo, zatímco ve Fobii maximálně dopředu. Pro lidi co jezdí ve dvou a jen občas ve třech ve čtyřech, což je naprosto běžná praxe, je 107 studio Ideál. Zrovna jako druhé auto do rodiny. Malé hezké,úsporné slušně vybavené a je radost s ním jezdit. Kupte holce červenou 107 klima automat se servem a dálkovym centrálem, nebo zkuste vzít ty samé peníze a koupit něco, co jí udělá stejnou radost a službu... Už se nezdá ani tak drahá. Zvláštní co ?

RRR
12. května • 11:14

Aka je to vyhoda ze za velke prachy dostanete male auto? V meste je sice tesno, ale vzdy sa da zaparkovat aj s Fabiou, pripadne Passatom . To ze je to auto male, vyrazne zmensuje priestor pre cestujucich, na inom sa neda usetrit. Ze by islo o ten pocit, ze nechate vedla seba na parkovisku o 5cm viac miesta pre ostatnych? To asi nie, tak naco extremne male auto. Este si treba doratat posilovac, farbu, klimu ... a cenovo atakujete strednu triedu Bezpecnost si urcite nechala dovolenku. Tak preco male auto? Asi preto, ze ked idete nakupovat vacsi nakup, tak treba zobrat manzelove auto, ktore je vacsie

Prodejce
11. května • 16:11

Já také nechápu proč se tady pořád srovnává Fabia se s 107-čkou. 107 opravdu fandím, moc se mi zamlouvá ale ta cena mi připadá velmi nepřiměřená. Velikost je opravdu výhoda a motor asi také ale kdysi snad platilo že čím menší tím levnější ale dnes už asi ne. Do 230000,- se dá opravdu nakoupit hodně aut, když to vemu a začnu Renaultem Thalia - jasný vítěz, největší kufr ve své třídě a další věci, a co teprve Panda a Logan??? To je super. Fabia Junior je hrůza - jak to vypadá a a ta výbava . Snad budou časem nějaké akční nabídky na tohoto Peugeota. Určitě se vyplatí ta lepší výbava. Tak ať se 107 daří!!! A rád bych se stal jejím majitelem (ale cena mluví za vše). Peugeot 107 FOREWER!!!!!!!!

maraJP
11. května • 17:22

Tak zrovna Thalii  vychvalovat to snad néé, každej ví, že v česku malý auto bez pátejch dveří je  voničem. Jinak souhlas , tady se to moc prodávat nebude, ale to je jim jedno páč to vyráběj  hlavně ven, kde je  jiná kupní síla a větší trh. Hlavně s tím ve světě zahltěj  většinu autopůjčoven. Fabce to konkurovat fakt nebude, páč i když je to celkem hezký, je to  malý , určený jen jako vůz na ježdění do práce jako druhý auto do rodiny, což si u nás  může dovolit jen málo lidí.

paveleu
11. května • 12:57

Mě příjde jako nesmysl srovnávat kolínský trio s Fabií. Vždyť se srovnávají hrušky s jabkama.
Srovnávat se snad dá Fabia s Loganem a  107 s Pandou, Picantem, Sparkem / Matizem, Twingem...
A ta 107 je v porovnání s Pandou o 50tisíc dražší a jedinná výhoda 107ky je v tom, že i v základu lze objednat boční a okení airbagy a má daleko lepší motor (i když s tím zpřevodováním nevím nevím). Panda má stahovatelný okýnka i vzadu. Za cenu 165 tisíc by jim lidi urvali ruce.
A o co je třeba Twingo za 199 tisíc škaredější, nebo míň stylový, než toto?

Marek_Litzman
11. května • 14:38

Twingo se vyrábí 10 let. Až tohle bude u konce výrobního cyklu, cena bude podobná.

paveleu
11. května • 15:49

Přesněji 12 let. A o to možná jde. Za těch 12 let to Twingo nezestárlo ani o den. V porovnání s konkurenty (Picanto, Spark, moje faviritka Panda) nezaostává Twingo designově vůbec v ničem a to je o desetiletí starší. Ve variabilitě tyto konkurenty překonává. Mít i 5D variantu a větší paletu motorů, další desetiletí by ve výrobě vydrželo. Kéž by i toto kolínský trio mělo takovou výdrž.

Honza
11. května • 10:11

Cena mi přijde adekvátní. Auto má výbavu, slušný motor, do města ideál. Junior, nebo jak se ta oholená verze Fabky jmenuje, neni o nic levnější po srovnání výbav, navíc si myslím, že 1,0 od TPCA je lepší než ten děs 1,2 HTP se 40kW.

Gin
11. května • 9:35

Je vidět, že spousta lidí musí mít velký "bourák" . Hlášky typu: kdo to může koupit když za ty peníze mám ojetou střední třídu jsou zcestné. Dle těchto názorů se manageři v těchto automobilkách pomátli.

Petr Broža
11. května • 9:47

Auto má myslím velmi širokou klientelu: druhé auto do rodiny pro ženu, případně první auto pro mladý bezdětný pár. Vzhledem k tomu, že bydlím ve městě, potřebu malého auta chápu. Sám si do centra beru manželčino Káčko, než abych se tam motal s Oktávkou.

Gin
11. května • 11:27

A s malými auty je mnohdy vetší zábava a jsou obratnější

Petr Broža
11. května • 11:36

Tak nějak. Pro mně je nejzábavnější předokolka Mini Cooper...

kruch
11. května • 10:44

K tem "malym" autu pro zeny - je to sice dobry na parkovani, ale napr. moje pritelka se v malym aute boji jezdit. Tak me napada, ze zeny se mozna v malem aute neboji jezdit jenom do prvniho karambolu, a ja bych se o ni taky bal.

Petr Broža
11. května • 10:58

Po městě se jezdí padesátkou, takže toho bych se nebál. Většinou jde o ťukance při parkování.

Gin
11. května • 13:22

není nad to jet do mesta šalinou

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
11. května • 13:55

To je pravda, častokrát je to výhodnější a rychlejší.

Koby
11. května • 9:34

Docela pěkný auto do města, ale za tu cenu se u nás asi nechytí, stejně jako třeba Smart. Dacia Logan nebo Fabka pro toto auto konkurencí vůbec neni. V tomhle autě totiž budou jezdit z 99% ženský, a už vidim ženskou, ktreá si radši vybere Logana z většim kufrem než tohle. A když si to koupí chlap, což se tak moc stávat asi nebude, tak je to jako 2. a 3. auto do rodiny, takže už se počítá s tím, že jedno velké auto v garáži stojí, takže si spíš taky koupí tohodle mrnouse pro image. Teda já bych to tak viděl...

kruch
11. května • 9:27

To je zajimavy ze se jim vyplati "podtaktovat" ten 1.4 HDi na 40 kW, proc ho tam nedaji tak ja je....

boss-ivoss
11. května • 8:48

Importér chce prodat 900 107ček ? No nevím

Hugo
11. května • 13:33

musi to dovazet az z Kolina chudak

Haya
11. května • 8:25

dneškem oficiálně na českém trhu, podívejte a suďte, ale podle mého názoru tyto tři kolínské prdítka nejen cenou úplně vedle

Enzo
11. května • 8:16

Když si k základu přihodíte zadní dveře, posilovač tak ta cena šplhá nad 250 000.

Joystick
11. května • 7:56

...teda ta cena. A ten kousek, co jste testoval, ten měl teda manuál? Na obrázcích je vždy jen s automatem. Myslel jsem, že ta cena je tak vysoká právě kvůli použití automatické převodovky.
 
 

Petr Broža
11. května • 8:21

Ano, testovali jsme manuál, v závěru článku jsou pouze oficiální obrázky. Za automat se připlácí.

RRR
11. května • 0:02

Doteraz bola na trhu najdrahsim autom Dacia Logan ( vzhladom na minimalnu vybavu a bezpecnost a staru techniku ) ale tieto male auta z Kolina prekonali absolutne vsetko. Su suverejne najdrahsie auta na trhu a kupit si ich moze snad iba clovek bez mozgu. Ved si porovnajte ceny vzhladom na minimalnu vybavu. Za cenu 5-dveroveho trendu sa da kupit cokolvek v akcii aj s klimou a dve triedy vacsie - fabia, polo, ibiza a vsetky korejske veci. Vsetky auta z Kolina su male, neprakticke, malo bezpecne, skarede a s nechutnymi plastami vo vnutri.

YLeon
11. května • 8:50

Myslim si, ze kdyz se najdou lidi, co si za pul minionu koupi fabii nebo jim jako pohodova prijdou vozitka typu matiz nebo twingo, tak nebudou mit o zakazniky nouzi...

Petr Broža
11. května • 8:55

Ono záleží na prioritách. Někdo skutečně chce co nejmenší auto, nepotřebuje pětimetrovou limuzínu. Do města jsou kolínská auta ideální. Ve městě jako je Praha nebo Brno je velikost spíše handicap než výhoda.

LP
12. května • 9:33

Já si nemyslím, že je to příšerně drahé auto. Musím souhlasit s těmi,  co tvrdí, že je to auto pro ženský nebo jako 2. auto do rodiny. To je přesně můj případ. Já osobně bych si tu 107 koupila a ty peníze mi fakt něpřijdou nějaký moc drahý. Přítel má velké auto, velký zavazadlový prostor. Takže když potřebujeme něco velkého přivézt nebo nás jede víc, jedeme jeho autem. Já osobně mám starší Peugeot 106 a bohatě mi stačí, jsem spokojená. Takže pro mě je 107 naprosto ideál...

Niemand
10. května • 22:46

Otackomer jenom k vyssi vybave za priplatek? Ktery ze se to pise rok?

Jinak cena zase tak spatna neni, ale jak se tu pise, Dacia Logan je silny konkurent.

Mitch
10. května • 22:36

tot jak vite bude doporucena cena, a na zacatku asi slevy vetsi nez 5% z ceniku nedostaneme ani my machri z autorevue.cz (nejvetsi machri dostanou tak 8 %) jelikoz to bude novinka a treba o toto auto  bude zajem, jeste se uvidi, treba bude propadak jako Superb... Ale treba za rok, az techto aut budou plne sklady koupite tento vuz v pohode pod 200 tis. Kc....

Pete
10. května • 21:17

Rek bych, ze konkurenceschopna cena lezi o 30 tisic niz. Za tu cenu se da koupit oholena Fabie, a hlavne Dacia Logan. Jako stylove vozitko to u nas uspech mit nebude.

JOE
10. května • 21:45

Fabia Easy ve stejné výbavě a s horším motorem stojí 273 300.  Navíc věřím tomu, že je spousta lidí, kteří nepotřebují 5D.

Tom
11. května • 11:01

To auto senedá vůbec srovnávat s Fabií, vždyť je to jiná třída. Pokud bude někdo chtít utratit 250,000 za cokoliv, pak může rozhodovat takhle, ale jinak je to nesmysl.

trak
11. května • 11:14

Daji se srovnavat, protoze spousta lidi se bude rozhodovat mezi timto a fabii JEN PROTO, ze jsou ceske vyroby

Petr Broža
11. května • 11:37

To bych ani neřekl. Fabia je o půl metru delší => větší zavazadlový prostor => větší využitelnost jako jediné auto do rodiny. Navíc za 15 tisíc je kombi.

delph
10. května • 20:16

teď mě tak napadlo že je dost podobně řešený to zadní okno

Martin
10. května • 20:39

Kdyz se to ale zase srovna z cenou fabie junior, tak to zas tak hrozny neni.... Je sice 5D, ale nema treba ani prihradku....

M
10. května • 20:53

No pocitam ze ve Fabii bude ale vice mista, uz jen proto ze je petimistna. A je o fous levnejsi.

JOE
10. května • 19:34

Ještě by mě zajímala cena výbavy Trendy, protože ten  style  je prakticky k ničemu (bez elektrických okýnek, nastavitelného volantu a dálk. centrálu).

Petr Broža
10. května • 23:04

260 900 Kč za verzi 3d.

JOE
11. května • 0:09

Musím Vám dát malou pochvalu!  Na auto.cz zatím není ani zmínka! Děkuji za čerstvé informace!

Petr Broža
11. května • 0:18

Vzhledem k tomu, že v německu je C1 zhruba o 15 tisíc levnější než P107 a Aygo, mohla by se u nás cena C1 pohybovat někde na 225 tisících. Ale je to jen spekulace...

JOE
11. května • 0:05

To je slušná cena. Škoda, že jsem se zařekl, že mi už peugeot nikdy nepřekročí práh domu!

Root
13. května • 21:39

Tak ho nech parkovat pred barakem, co s autem v obyvaku...
 

Rokba
10. května • 19:06

Tak kdyby to prodávali o 30 litrů levněji, mohlo by to být k uvažování. Takhle se to možná chytí jako image-vozítko pro západoevropské singles, ale určitě ne u nás....

Vector
1. září • 23:41

Tak pro někoho, kdo vozí často krámy po městě... vyhodí sedačky a má šikovné autíčko se kterým všude zaparkuje, dost odveze a bude jezdit za 5litrů. Seženeš jiné ?

Vita
11. května • 0:22

to sedí 30litrů dolů a už se to může spárovat.

drtikol
10. května • 18:42

Celkem slusna cena a vybava, za ty prachy.

RRR
12. května • 22:44

Trosku sa prosim zorientuj v cenach a zistis svoj velky omyl

Doporučujeme

Články odjinud