Peugeot 107: facelift i pro malého lva

Krátce po omlazení příbuzného Citroenu C1 se vylepšení dočkal i nejmenší model s lvem na přídi.

Francouzský Peugeot začal zhruba před dvěma lety hromadně zvětšovat přední „tlamy“ svých nových modelů, čímž vytvořil nový designový směr a nyní se snaží všechny své modely tomuto trendu přiblížit. S čím automobilka posílá do dalšího boje svůj nejmenší model?

Stejně jako u příbuzného i Peugeot vsadil na jemnější stylingové úpravy, které tomuto modelu rozhodně neuškodí. Snad největší změnu můžeme vidět na předním nárazníku, který nyní zdobí „větší tlama“ předělena černou linií (u vyšších verzi chromovou). Kromě toho jsou po stranách hlavního otvoru i dva další, které však mají pouze dekorativní charakter.

Z těch dalších jistě potěší i fakt, že konstruktéři se lépe „podívali“ na odhlučnění vnitřního prostoru, což se v konečném důsledku pozitivně odzrcadlí na celkovém komfortu, který mnohokrát zůstává právě u těchto malých vozidel opomenutý. Zejména pak u dieselového agregátu 1,4 HDi můžeme očekávat menší vibrace a hlučnost při nižších otáčkách.  

Další změny najedeme i v katalogu, kde se v paletě barev a vnitřních materiálů objevily dva nové přírůstky. Za pozornost stojí například černé, nebo červené čalounění s názvem Stilada, které je zdobeno stříbrným lemem sedadel a dveřových panelů. Novinkou je i možnost (stejně jako u Citroenu C1) objednat si jako čalounění kombinaci kůže a alcantary.

Co se týče nabídky agregátů, zde nás nečekají žádné změny a tak si i nadále budou zákazníci vybírat ze troch možností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Omlazený Peugeot 107
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků