Peugeot 107: facelift i pro malého lva

Krátce po omlazení příbuzného Citroenu C1 se vylepšení dočkal i nejmenší model s lvem na přídi.

Francouzský Peugeot začal zhruba před dvěma lety hromadně zvětšovat přední „tlamy“ svých nových modelů, čímž vytvořil nový designový směr a nyní se snaží všechny své modely tomuto trendu přiblížit. S čím automobilka posílá do dalšího boje svůj nejmenší model?

Stejně jako u příbuzného i Peugeot vsadil na jemnější stylingové úpravy, které tomuto modelu rozhodně neuškodí. Snad největší změnu můžeme vidět na předním nárazníku, který nyní zdobí „větší tlama“ předělena černou linií (u vyšších verzi chromovou). Kromě toho jsou po stranách hlavního otvoru i dva další, které však mají pouze dekorativní charakter.

Z těch dalších jistě potěší i fakt, že konstruktéři se lépe „podívali“ na odhlučnění vnitřního prostoru, což se v konečném důsledku pozitivně odzrcadlí na celkovém komfortu, který mnohokrát zůstává právě u těchto malých vozidel opomenutý. Zejména pak u dieselového agregátu 1,4 HDi můžeme očekávat menší vibrace a hlučnost při nižších otáčkách.  

Další změny najedeme i v katalogu, kde se v paletě barev a vnitřních materiálů objevily dva nové přírůstky. Za pozornost stojí například černé, nebo červené čalounění s názvem Stilada, které je zdobeno stříbrným lemem sedadel a dveřových panelů. Novinkou je i možnost (stejně jako u Citroenu C1) objednat si jako čalounění kombinaci kůže a alcantary.

Co se týče nabídky agregátů, zde nás nečekají žádné změny a tak si i nadále budou zákazníci vybírat ze troch možností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Omlazený Peugeot 107
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků