Peugeot 107 bude stát 265 tisíc

24 komentářů

Mr.Digital
12. dubna • 21:11

ProX
12. dubna • 9:21

Domnívám se, že redaktoři z AutoRevue trochu ulítli, protože srovnávají nesrovnatelné. Základní verze 206 stojí v Německu 10 000 EUR, což vychází na koruny okolo 300 tis. Kč. V Čechách však za stejnou výbavu u 206 zaplatíte o 25 tis. Kč méně.
Podobně tomu bude i modelu 107. A pokud v základní výbavě pro ČR nebude posilovač a ABS dostáváme se s cenou opět o dalších 30 tis. Kč níže. Výsledná základní cena modelu 107 se tak může pohybovat okolo 220 tis. Kč za 3D-verzi.

Petr Broža
12. dubna • 9:35

Ale vždyť to uvádím, že v Česku bude 107 pravděpodobně levnější; cenu odhaduji na cca 240 tisíc, 220 je příliš málo.

ProX
12. dubna • 11:12

240 tis. Kč mi přijde velice blízko modelu 206Entry za 259 900 Kč. Myslím, že bude snaha oba modely trochu odlišit. Jsou proto možné tři scénáře.
1) Entry bude opět vyjmuto z nabídky, o čemž svědčí i první prezentace současné akce, která zněla: Doprodej "posledních" 206 vozů modelu 206.
2) Bude provedena úprava ve výbavách P206 a P206sw, což naznačuje odlišná nabídka na Slovensku či v Polsku a zprávy z francouzské továrny.
3) Nová 107 bude prezentována jako nástupce 206 (nepravděpodobný scénář, ale jisté úvahy tu jsou)

patrik
11. dubna • 23:54

Jestli tomu správně rozumím, nemáme tuhle cenu brát vážně, protože je určená pro kožené kalhoty. No uvidíme... Hyundai (mám pro něj slabost, omlouvám se, příště si vyberu jinou značku pro srovnání) teď prodává holého 3D getze za 199900 (motorizace 1.1) (za  229900 s 1.3) a velmi slušně vybaveného Getze Champion za 249900  -  a to je auto velké jako P206 a prodává se jako zmrzlina v létě. Nemluvě o loganu, že... a o čínských dracích na obzoru... a pokud zprávy nelžou, Suzuki chce nového sviště u nás prodávat v řádu za 250tis. Doufám, že náš peyotovci přesvědčí, že to mají obchodně správně spočítané - jinak kapitalista funglovou fabriku zavře (přenese do Číny?) a dělnictvo půjde na dlažbu.

mabo
11. dubna • 23:42

Jako za tu cenu nema smysl 107cku kupovat..... za 300.000,- koupite vyborne auto hyundai Getz temer v plne vybave.... za 300.000 verze MAX.... Auto je to super... za tu cenu.... jezdim s nim kazdy den.Doporucuji

Wendy
12. dubna • 9:06

Jo jo, musim se pridat, muj Getz 1.3 (62 kW) ve verzi MAX vysel na 292000, a to ma navic jeste peknou cervenou barvu, central na dalkovy ovladani, radio s cd (Clarion), predni mlhovky, zimni gumy a zamek radici paky. Posledni 4 veci ovsem byly jako vanocni darek prodejce Jinak v zakladu je A/C, ABS+EBD a mnoho mnoho dalsiho. A navic ten system sklapeni sedacek, to je bomba.

mino
12. dubna • 16:38

Suhlasim, Hyundai Getz je najlepsi pomer vykon/cena na trhu. Da sa sice kupit lacnejsie (Chevrolet Kalos, Dacia Logan), ale to su vozy, kde uz "nutnost", ako je 2x airbag, ABS, klima, central ci radio v priplatkoch len predrazia cenu.

Wendy
12. dubna • 17:42

Skutečně vychází Getz nejlépe při porovnání cena/užitná hodnota. Ale když se to vezme kolem a kolem, za nízkou cenu rozhodně nepatří k podprůměru ve třídě. Nevím, jak ostatní vozy, které jsi jmenoval, jsou na tom s kvalitou, ale getz na mě působí skutečně solidním dojmem...

Brouk
11. dubna • 20:33


Tohle jsem přesně čekal. Cena přemrštěná jak prase. Až se tomu musim smát. Já jen doufam a přeju si, aby tyhlety minimrdky převálcovala korejská konkurence, a to co nejdřív. ...ha ha ha...prej 265, to byl dobrý vtip. pošlete to taky do Trnky-Brnky.

huugh
11. dubna • 21:17

ja se tesim az je prevalcuje CINSKA konkurence
oho obliba miniaturnich hnusoradobyaut v evrope? jen protoze jsou "levna" a nechlastaji 100 na 100, nic z toho by nemel byt pro sikmovocka problem :) zkopirovat se da vse :p

p0etrik
11. dubna • 20:23

No pochybuju ze si to tady nekdo koupi. Nez takove prdiauto, to radsi "miniauto" typu kia picanto nebo treba fiat panda. Bud za stejne penize kralovsky vybavene, nebo s nizsi vybavou, ale o 50 tisic levnejsi.

Libor
11. dubna • 19:19

Viděl jsem to v sobotu n autosalonu v Lipsku a kdyby jste viděli umístění repráku v zadních dveřích,to je fakt hnus.jestli najdu fotku dám to sem.

Prodejce
11. dubna • 19:12

To bylo pořád řečí, že bude stát méně než nejlevnější Fabia a ono nic. To mě opravdu zklamalo!!! Za 265 000,- to je síla. Snad to bude ještě jiný. Ach jo

Petr Broža
11. dubna • 20:35

Je to cena pro německý (náročnější) trh. Tam je cokoliv s cenou pod 9000 eur levné. Např. nový Swift bude stát přes 13 tisíc eur a to je už docela pálka. U nás bude trio z Kolína - věřím tomu - stát v základu okolo 240 tisíc. Níž to asi nepůjde.

mino
12. dubna • 16:33

Peter, nemozem suhlasit. Novy Swift je uz na Slovensku od minuleho tyzdna v predaji. V zaklade vyjde 5 dv. verzia 1.3 GC na 339.000 Sk (cca 260.000 Kc - 8.800 Euro)) (v cene je uz ABS+EBD, airbag) O poznanie lepsia verzia 1,3 GLX vyjde o 40.000 Sk viac (291.000 Kc). http://www.suzuki.sk/auto/swift.html

Petr Broža
12. dubna • 16:48

Cenu Swiftu jsem bral z Německa; je ale možné, že to je nějaká zaváděcí edice. O té ceně Swiftu na Slovensku bychom mohli napsat...

Butthead
11. dubna • 18:58

Za ty prachy fakt nee...

petrumr
11. dubna • 17:47

Citroen bude asi levnější,ale myslím,že strop 250t by překročit neměli

Petr Broža
11. dubna • 17:53

Podle všeho bude nejdražší Aygo, ale zase by měla nabídnout nejlepší výbavu. Předpokládám, že C1 a 107 nebudou mít v základu posilovač. ABS + 2 bags by měly mít všechna auta. Ale jsou to jen spekulace...

-Ferda-
11. dubna • 17:28

Peugeot 107 za 265 tis. Kč???? Dyt za ty penize mam vetsi a lepsi 206 = nechapu cenovou politiku Peugeotu....

Petr Broža
11. dubna • 17:43

Peugeot 206 stojí v akci 220 tisíc, ale je nutné si uvědomit, že jde o výběhový model, který má před koncem své životní éry. Nová 207 bude určitě zase o dost dražší...

mino
11. dubna • 18:21

206 je sice starsi model, ale ma aj tuhsiu karoseriu a je vacsi. 107 je velmi pekny voz, pre image je dobry. vela ludi sa vsak riadi slovom "nizsia cena" a "vypredaj". navyse, 207 nepride skor do vyroby, nez o rok (a to v trnavskom PSA zavode).

Petr Broža
11. dubna • 20:34

To je pravda, vyrábět se začne až v roce 2006, nicméně to už není tak daleko

Doporučujeme

Články odjinud