Peugeot 1007 už aj s nafťákom 1,6 HDI 80 kW

Peugeot 1007 je od týchto dní v ponuke aj s turbodieselom 1,6 HDI v silnejšej výkonovej verzii. Jeho výkon dosahuje 80 kW (109 k), točivý moment vrcholí na hodnote 240 Nm pri 1750 ot./min. (krátkodobo 260 Nm). Agregát je sériovo dodávaný s filtrom pevných častíc. Motor je kombinovaný výhradne s päťstupňovou manuálnou prevodovkou.

1007 zrýchli s novým motorom na stovku za 11,4 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 185 km/h. Peugeot udáva spotrebu v meste 6,0 l, mimo mesta 4,1 l a v kombinácii si agregát vezme 4,8 l nafty na 100 km.

Spolu s novým motorom prináša Peugeot aj ďalšie prvky výbavy – autorádio kompatibilné s formátom MP3, súprava handsfree Bluetooth a bezpečnostné prvky ako kontrola tlaku v pneumatikách alebo obmedzovač rýchlosti spriahnutý s tempomatom. Cena modelu bude známa o niekoľko dní.

Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 1007

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků