Peugeot 1007 už aj s nafťákom 1,6 HDI 80 kW

Peugeot 1007 je od týchto dní v ponuke aj s turbodieselom 1,6 HDI v silnejšej výkonovej verzii. Jeho výkon dosahuje 80 kW (109 k), točivý moment vrcholí na hodnote 240 Nm pri 1750 ot./min. (krátkodobo 260 Nm). Agregát je sériovo dodávaný s filtrom pevných častíc. Motor je kombinovaný výhradne s päťstupňovou manuálnou prevodovkou.

1007 zrýchli s novým motorom na stovku za 11,4 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 185 km/h. Peugeot udáva spotrebu v meste 6,0 l, mimo mesta 4,1 l a v kombinácii si agregát vezme 4,8 l nafty na 100 km.

Spolu s novým motorom prináša Peugeot aj ďalšie prvky výbavy – autorádio kompatibilné s formátom MP3, súprava handsfree Bluetooth a bezpečnostné prvky ako kontrola tlaku v pneumatikách alebo obmedzovač rýchlosti spriahnutý s tempomatom. Cena modelu bude známa o niekoľko dní.

Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 1007

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků