Peugeot 1007 už aj s nafťákom 1,6 HDI 80 kW

Peugeot 1007 je od týchto dní v ponuke aj s turbodieselom 1,6 HDI v silnejšej výkonovej verzii. Jeho výkon dosahuje 80 kW (109 k), točivý moment vrcholí na hodnote 240 Nm pri 1750 ot./min. (krátkodobo 260 Nm). Agregát je sériovo dodávaný s filtrom pevných častíc. Motor je kombinovaný výhradne s päťstupňovou manuálnou prevodovkou.

1007 zrýchli s novým motorom na stovku za 11,4 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 185 km/h. Peugeot udáva spotrebu v meste 6,0 l, mimo mesta 4,1 l a v kombinácii si agregát vezme 4,8 l nafty na 100 km.

Spolu s novým motorom prináša Peugeot aj ďalšie prvky výbavy – autorádio kompatibilné s formátom MP3, súprava handsfree Bluetooth a bezpečnostné prvky ako kontrola tlaku v pneumatikách alebo obmedzovač rýchlosti spriahnutý s tempomatom. Cena modelu bude známa o niekoľko dní.

Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 1007

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků