Jako vzdy - rad bych videl graf prubehu vykonu a kroutaku.
Pokud toho vykonu neni dosazeno preplnovanim, tak by me zajimalo, v kolika otackach ta sestnactka ma tech 105kW.
V klidu! "Osvědčená koncernová" dvouventilová 1,6 MPI se 75kW je přece nedostižná.
To tisková zpráva neuvádí.
Radeji neuvadi. Treba by tam byly hodnoty priliz pripominajici motocykl...
...což je u vytříbeného sportovního modelu značky nejen žádoucí, ale narozdíl od ropného řešení s překvapivým kopancem ve dvou tisících a stejně překvapivým ochcípáním ve třech a půl u Fabie RS také jediné správné.
Tak tak, souhlas všema deseti
Odkdy je mala nakupni taska s posuvnejma bocnima dverma "vytribenym sportovnim modelem" jen proto, ze se odstrani omezovac?
Od toho okamžiku, kdy skoro 20 let stará "nákupní taška" 205GTi, která bude mít podvozek, motor a řidiče v pořádku, stačí v serpentýnách s prstem v nose kterémukoli "vytříbenému" modelu Cupra, na který ukážeš
Aaaaaaaha!
Co mám přilízat?
Nechápu, co automobilka sleduje cenou 14-17 tis. EUR (asi od 450 Kč výše). Najde se v Evropě někdo, kdo udělá auto pro masy jakým býval VW Brouk, Cooper Mini, Citroen "kachna" apod? Z velkých evropských automobilek to umí snad jen Fiat Punto / Panda, ostatní nic. Přitom je tu velký trh pro auta za 8-10 tis. EUR. Tohle musejí obstarat korejci Matiz, Kalos, Getz apod.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.