Peugeot 1007 RC: ostrý prcek s šestnáctistovkou

Ještě se ani nezačala prodávat základní verze nového Peugeotu 1007, a už je tu jeho ostřejší verze RC. Malý automobil s délkou jen nepatrně převyšující 3,7 m má jedny boční posuvné dveře, takže připomíná spíše malé MPV než běžný hatchback. Standardní modely mají pod kapotou motory 1.4 55 kW, 1.6 80 kW a 1.4 HDI 50 kW. RC ovšem dostane šestnáctistovku vyladěnou na 105 kW, tedy téměř 150 koní. Zatím nejsou k dispozici údaje o dynamice, lze ale očekávat stovku za nějakých osm sekund. Silnějšímu motoru budou sekundovat hezká 18" litá kola a ostřejší vzhled, interiér bude vylepšen kůží a alcantrou.

Vzhledem k tomu, že ceny základní 1007 budou ležet mezi 14 a 17 tisíci eur, lze očekávat, že 1007 RC bude stát nějakých 18, resp. 19 tisíc eur; poněkud drahý špás.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si plakáty Peugeotu 1007 RC

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků