Peugeot 1007 RC: ostrý prcek s šestnáctistovkou

Ještě se ani nezačala prodávat základní verze nového Peugeotu 1007, a už je tu jeho ostřejší verze RC. Malý automobil s délkou jen nepatrně převyšující 3,7 m má jedny boční posuvné dveře, takže připomíná spíše malé MPV než běžný hatchback. Standardní modely mají pod kapotou motory 1.4 55 kW, 1.6 80 kW a 1.4 HDI 50 kW. RC ovšem dostane šestnáctistovku vyladěnou na 105 kW, tedy téměř 150 koní. Zatím nejsou k dispozici údaje o dynamice, lze ale očekávat stovku za nějakých osm sekund. Silnějšímu motoru budou sekundovat hezká 18" litá kola a ostřejší vzhled, interiér bude vylepšen kůží a alcantrou.

Vzhledem k tomu, že ceny základní 1007 budou ležet mezi 14 a 17 tisíci eur, lze očekávat, že 1007 RC bude stát nějakých 18, resp. 19 tisíc eur; poněkud drahý špás.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si plakáty Peugeotu 1007 RC

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků