Peugeot 1007 dostal nový naftový motor

Francouzská automobilka Peugeot představila na autosalonu v Boloni svůj model 1007, který vybavila větším naftovým motorem 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k). Ten tak doplní stávající agregát 1,4 HDI o výkonu 50 kW (68 k).

Tip: Velký test extravagantního Peugeotu 1007 naleznete zde.

Přestože nejsou známy přesné specifikace vozu, zrychlení na stovku by se mělo pohybovat okolo 11,5 s a ručička tachometru by se měla zastavit u 190 km/h.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků