Petr Fulín uzavřel v Perguse sezonu vítězně

Petr Fulín uzavřel v Perguse sezonu vítězně

Petr Fulín, dvojnásobný šampion v Evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC (European Touring Car Cup) a dvojnásobný vítěz Zlatého volantu, uzavřel letošní sezonu Evropského poháru cestovních vozů (ETCC) za volantem závodního vozu SEAT Leon Cup Racer dvojitým vítězstvím na okruhu v italské Perguse a v celkovém pořadí kategorie Single Make Trophy se stal vicemistrem se ztrátou pouhých tří bodů na první místo.

„Za celý tým značky SEAT gratuluji Petrovi k vynikajícímu výkonu v obou finálových závodech. Díky dvěma prvním místům, za něž získal dvojnásobný počet bodů, se posunul na celkové druhé místo, což je vzhledem k často smolnému průběhu celé sezony, do níž nastoupil se zcela novým závodním vozem, obrovský úspěch! Děkuji Petrovi i týmu Křenek Motorsport za skvělou dosavadní spolupráci a věřím, že příští sezona bude ještě úspěšnější,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.

Stejně jako v loňské sezoně se finále Evropského poháru cestovních vozů uskutečnilo na sicilském okruhu Pergusa a pro diváky to byla mimořádně atraktivní podívaná, protože o novém mistrovi se rozhodlo až v úplně posledním závodě. Vzhledem k poměrně velké bodové ztrátě na čelo přijížděl Petr Fulín na rychlou trať kolem jezera se záměrem především testovat na příští sezonu, ale nakonec se s letošní sezonou rozloučil ve velkolepém stylu: dvojitým vítězstvím, díky němuž jej nakonec dělily od celkového prvního místa pouhé tři body!

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků