Pětistý kousek LaFerrari se prodal za neskutečnou cenu 177,5 milionu Kč

Oficiálně Ferrari tvrdilo, že vyrobí sérii pouze 499 kusů supersportu Ferrari LaFerrari. Nakonec ale vznikl i kus s výrobním číslem 500.

Celkem 177,45 milionu korun (7 milionů amerických dolarů) nakonec zaplatil v aukci na Floridě, v rámci akce Finali Mondiali, zájemce o úplně vyrobený kus modelu Ferrari LaFererari.

Jednalo se o vůz s výrobním číslem 500. Už to ho dělá unikátním, protože původně avizovaná série měla činit pouze přesně 499 exemplářů.

Peníze ovšem nebudou putovat na účet automobilky, obdrží je oběti srpnového zemětřesení, které postihlo střední Itálii. Vyvolávací cena činila 1,4 milionu dolarů, nakonec se tedy prodejní cena vyšplhala na pětinásobek.

Ferrari LaFerrari Spider je odhaleno, už teď je produkce zcela vyprodaná

Ferrari LaFerrari Spider je odhaleno, už teď je produkce zcela vyprodaná

To z auta činí vůbec nejdražší automobil vyrobený v 21. století.

Aby bylo všem jasné, že jde o unikátní kousek, má na přídi italskou trikolóru a v interiéru speciální štítek. 

Auto pohání hybridní soustrojí s celkovým výkonem 963 koňských sil. S autem se dá jet rychlostí až 350 kilometrů v hodině.

Na fotografiích ve fotogalerii je jeden z kusů LaFerrari, které jsou registrované v ČR

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků