Šéf koncernu PSA Peugeot-Citroën Carlos Tavares, kterému aktuálně zamítli zvýšení platu, představil nový pětiletý plán. Ten počítá s tím, že do roku 2018 zvýší příjmy PSA o 10 % proti roku 2015 a o dalších 15 % do roku 2021. Zdůraznil také, že prozatím splnil všechny cíle, které si stanovil při příchodu do firmy v roce 2014.
Pětiletý plán a výhledy do dalších let ale nepočítají jen s prodejem nových aut. PSA se bude soustředit i na aktivity v oblasti ojetých vozů, digitalizace, vývoje nových systémů pohonu, autonomních systémů, pronájmu aut a leasingu a také servisních a jiných zákaznických služeb.
Přesto by to bez modelové ofenzivy nešlo a nový pětiletý plán se jmenuje „Push to Pass“. Cílem je rychle reagovat na měnící se požadavky zákazníků a aktuální výzvy automobilového trhu. Značky Citroën, Peugeot a DS mají za úkol každý rok představit pro každý obchodní region jeden nový model. Celkem se počítá s 26 novými modely osobních aut a osmi užitkovými vozy včetně kompaktního tunového pick-upu.
Mezi osobními vozy je v plánu i sedm hybridů a plug-in hybridů a hned čtyři sériové elektromobily. Ještě je tajné, o které modely se jedná. Navíc je to skutečně jen výhled a stanovení si cílů, takže je možné, že se v průběhu let může skutečnost od vize trochu odlišovat. Důležitým trhem nadále zůstává Čína, ale hybridy a elektromobily myslí i na Evropu a chystanou novou metodiku měření spotřeby a přísnější emisní limity.