Pětidveřový Ford Focus nově i v provedení N1

Český importér vozů Ford přichází od dubna 2008 s nabídkou pětidveřového modelu Ford Focus kategorie N1 s odpočtem DPH. To jistě ocení zejména zákazníci, kteří své auto používají jak pro firemní, tak i soukromé účely.

Nový Ford Focus 5D je nyní jako užitkový vůz N1 k dispozici ve všech výbavách a se všemi motory, s nimiž se dodává původní osobní varianta. Jedná se o zážehové jednotky 1,4 Duratec (59 kW / 80 k), 1,6 Duratec (74 kW / 100 k), 1,6 Duratec Ti-VCT (85 kW / 115 k), 1,8 Duratec FFV (92 kW / 125 k), 2,0 Duratec (107 kW / 145 k), 2,5 Duratec (165 kW / 225 k) a vznětové čtyřválce 1,8 Duratorq TDCi (85 kW / 115 k) a 2,0 Duratorq TDCi (100 kW / 136 k).

Základem úpravy nového Fordu Focus 5dv. pro kategorii N1 je i tentokrát instalace posuvné přepážky oddělující prostor pro posádku a náklad a dále nalepení dvou fólií, zakrývajících zadní boční okna v nákladovém prostoru: bezpečnostní a neprůhledné. Při přestavbě, která mimo jiné znamená i to, že se z pětimístného vozu stává automobil čtyřmístný, se dále odstraňuje střední hlavová opěrka a střední bezpečnostní pás zadní řady. Cena přepážky včetně montáže je 16 900 Kč bez DPH.

Pětidveřovou variantu nového Fordu Focus s motorem 1,4 Duratec (59 kW / 80 k) lze v této úpravě díky kombinaci akční nabídky Focus Trend Celebration a odpočtu DPH získat za ceny již od 327 816 Kč bez DPH.

Klepněte pro větší obrázek  

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

  • 6. 4. 2008 17:26 petrik :-O
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků