Pět povedených ojetých dieselů, které vás (snad) nikdy nezklamou

? hz
hz  |  27. 05. 2016 17:41

To si raději podřežu žíly než abych jezdil pochcanou Octavii první generace. Každý, kdo to auto koupí je buď naprostej dement nebo idiot, který si dá za zpětný zrcátko křížek toho žida.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  27. 05. 2016 18:07

Tak su asi dement nebo idiot, ale O1 mi ve firmě šlape naprosto v pohodě (až na 1x výměnu turba) a se spotřebou pod 6. Na firemní účely ideál.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  27. 05. 2016 18:46

Ne, dement je HZ. Každý soudný člověk, vč. zarputilých odpůrců koncernu VW, ví, že v Octavia I, zejména 66 kW, ale při slušném zacházení při dojezdu i 81 kW, byly výkonné, úsporné, spolehlivé a téměř nezničitelné motory. Vysvětlujte to ale řepákovi, pro kterého byly jen snem a řešil, jestli ještě Favorita na plyn, nebo už vyšší level, Korejce na plyn :)
Typické v této malé zemi, když na něco nedosáhnu, alespoň to začnu pomlouvat.

Odpovědět  |   | 
hz  |  27. 05. 2016 18:53

Rozhodně mám doma Korejce, ty tupej póvle. Kdo by nedosáhl na ojetou špínu, která stojí v každém bazaru a „bohatí“ tatínci to kupují pro své skvělé rodiny. Pak tam jebnou křížek přes celý čelní sklo a myslí si, jak jsou úžasní. Octavia první generace je sračka. Smiř se s tím, zmrde.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  27. 05. 2016 21:16

Co tě vede k takovému tónu vyjadřování?

Odpovědět  |   | 
WinNatural  |  27. 05. 2016 21:23

Já bych řekl, že ho k tomu vede "typický názor čecháčkovského kolenovrta", který si koupí hnus se zelenou slepicí na haubně, zanechává za sebou černočerný rakovinotvorný smrad a myslí si, jakej je frajer - dyť to říkal aji soused Pepa v lokále ))

Odpovědět  |   | 
Marek  |  27. 05. 2016 22:13

Čím dál víc přemýšlím o pořízení takového auta... Abych s tím mohl prudit tento typ dementů :))

Odpovědět  |   | 
space  |  27. 05. 2016 21:33

seš buď zapupínkovanej hovňous co si sám hulí brko nebo rozmazlený ubožák zbohatlých rodičů. Každopádně o životěn víš howno

Odpovědět  |   | 
hz  |  27. 05. 2016 18:54

V tom případě jsi naprostej kretén a chtěl bych vidět tu firmu, ve který děláš. To musí být naprosto dokonalá firma, která se stará o své zaměstnance. Teda pokud nemáš firmu ala jsem zasraný dělník na stavbě a cucáš čolky ostatním dělníkům.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  27. 05. 2016 22:12

Pojd mi to říct ve sprintu na letišti se svojim škopkem :))

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 05. 2016 22:33

Ty jsi opravdu omezený člověk.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  28. 05. 2016 09:17

Souhlasím s Tebou. Jednickova oktáva může mít sebelepší motor ale jízda v ní je vážně otřesná...pro mě návrat do minulosti a když v ní mám v práci někam jet tak trpím. Ale jsou lidi kterým to nevadí, tak je přece nebudeme urážet 😉

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 05. 2016 09:58

Když jsem dal v jedníčkovém RSu na zátah 1100km a 24h za volantem na dovolenou... Tak jsem si opravdu neříkal že ta jízda byla hrozna. :)) Krom trochu oltačeného zadku... uplně vpohodě :)

Odpovědět  |   | 
kErb  |  28. 05. 2016 23:55

1100 km za 24 hodin?! Tak to byla asi náramná jízda

Odpovědět  |   | 
NoName  |  28. 05. 2016 12:21

Naprosto souhlasím, jak už sem to tu jednou psal je to žebřiňák nic víc nic míň, a kdo tvrdí opak je "bezpáteřní", ujel by 1000km na cyklošovy v zátahu a eště by si to pochvaloval.

Odpovědět  |   | 
hybrid.cz  |  27. 05. 2016 18:04

vráááždááá, každej co jezdí dýzlem je sviňááá a vráááh...

Odpovědět  |   | 
martinchylek  |  27. 05. 2016 18:48

jeden z případů, kdy se vzdát 1.9 TDI v jedničkový oktávce je, když vám nějaká kráva v SUV nedá přednost.

Odpovědět  |   | 
? hz
hz  |  27. 05. 2016 18:56

Nebo když ho naši klasičtí čeští kreténi vidí v bazaru, kde má pouze 50 tisíc km.

Odpovědět  |   | 
El  |  27. 05. 2016 19:06

Tipuju, že HZ je synek s čerstvejma notama a tedy 18 let mu bude???
a vyjadřuje se tady jako prase., jako mistr světa.
Myslím, že i u počítače máš na kebuli naraženou kšiltofku přes obočí a na krku máš 5 řetězů z nerezu
Pokud máš takový názor na lidi a jsi sprostej jenom kvůli tomu, že ten je spokojenej s takovým autem, tak jsi u mě ty kluku pitomá úplně vylízanej blb.
Jinak nemám škodofku, ty kluku HZ

Odpovědět  |   | 
sokar  |  27. 05. 2016 19:54

No podle toho jak se vyjadřuje je to silná káva. Nic však nezmění na tom že O1 je držák a když končila výroba tak byla o poslední kusy doslova rvačka, protože je škodovka dálava s velkou slevou a jako firemní auto je prostě super. Sice nemám rád diesel, ale pro většinu lidí až teda na HZ , dává O1 smysl na dlouhý trasy pro zaměstnance s nízkými náklady na provoz.

Sice se to nedá ověřit, ale řekni nám HZ copak máš v garáži za skvost ty?

Odpovědět  |   | 
tomtom  |  28. 05. 2016 08:43

Jo no. Octávka 1 s 1.9TDI je super rodinný auto. Pokud teda máte rodinu v počtu dvou a méně lidí. Sedačky jsou viděly označení pohodlné možná tak z vlaku.

Ještě bych si k HZ přidal, že málo jetý diesel, který jezdí za málo, nejčastěji řeší lidé, kteří najezdí nula nula prd, takže ten motor spíš dodělají. Člověk, který v autě tráví víc času, ať už dobrovolně nebo nedobrovolně se snaží, aby si vybral auto, ve kterém mu bude dobře. Což silně chrochtající, mizerně odhlučněná Octavia I opravdu není.

Odpovědět  |   | 
Specikk  |  12. 06. 2016 10:42

Spíš bych řekl, že když vám motor vypadne ze zrezlé kastle :) Většina karoserií s těmito motory už pěkně kvete

Odpovědět  |   | 
WinNatural  |  27. 05. 2016 21:32

Co to je proboha za kec: "Nestává se často, aby bylo něco od korejských automobilek vzorem spolehlivosti." To snad platí o Xindlwagenech ne? Po jejich průserech s tdi, htp a tsi bych se k H/K vůbec neotíral. Kdyby takové sr.nce jako Hitlerwagen udělali oni, nechtěl bych zažít, jak by se to tady donekonečna rozebíralo. Jo, ale když to udělá zbožňovaný, nicméně až na půdu prolhaný vw, tak se to bude decentně přecházet, že? Ubohost nejvyššího stupně

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 05. 2016 23:42

Klikl jsem ti plus, ale musím říct, že každá automobilka má lepší a horší modely a roky. Koncern VW je zrovna ve sračkách, ale taky měli své dobré období. H/K se taky dlouho učili, ale posledních 16 let bych jim co se týká kvality už věřil. Teď tlačí na výbavu a brzo (možná) přijde sešup kvality, který odstartoval downsizing. Třeba právě ten ~100kW CRDI 2.0 se už koupit nedá.

Odpovědět  |   | 
tomtom  |  28. 05. 2016 08:45

VW měl dobré období do doby, kdy se začalo tlačit na snižování nákladů, ekologii a hlavně na to, aby vyráběli nejvíc aut na světě.

Odpovědět  |   | 
ghhshhs  |  28. 05. 2016 12:32

nesuhlasim ... kedy mali korejci vseobecne NEspolahlive modely (rozumej VYRAZNE nespolahlivejsie ako konkurencia) ? ja si vozim prdel uz vyse 20 rokov v korejcoch (nexia, lanos, accent, i30) a NIKDY som nemal ziadnu poruchu

Odpovědět  |   | 
kopol  |  30. 05. 2016 09:58

no mali.. napr 2,9 CRDI so vstrekovanim Delphi bol rovnaky pruser ako TDCI 2,0 vo Fordoch.
Ale to je vynimka.

Pravda je, ze v oblasti spolahlivosti motory 2,0 CRDI. a 1,6 CRDI nemaju konkurenciu.

1,7 CRDI mal nejake problem s klukovkou, ale to riesil Hyundai v garancii, takze uz by to malo byt ok.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  30. 05. 2016 18:22

Taky si s tebou dovolím nesouhlasit.
Nexii (1,5) jsem viděl umírat až po vrakáč a to byla po I. majiteli. Je pravda že motor by asi jel dál, nebýt zprzněné elektroniky, čerpadla apod.

Odpovědět  |   | 
fgggh  |  28. 05. 2016 12:51
LOL  |  28. 05. 2016 21:56

Máš pravdu, nějak jsem Tužkoně přehlídl..

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 05. 2016 23:47

Všimněte si, jaké motory to jsou. V té době byl objem 1.8-2.2 litru taková vyšší střední motorová třída (dnes to je skoro luxus). Ty motory byly poctivě udělané, nešetřilo se na nich a neměly tolik ekokurvítek. A pokud měly, tak ta ekokurvítka byla dostatečně dimenzovaná.

Kdo tyhle (a podobné) motory máte, opatrujte je jako oko v hlavě, protože takové se už vyrábět nebudou.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  28. 05. 2016 04:18

V době výroby těchto motorů vypravovali dědkové to samé, jak ty včerejší byly lepší a poctivější. Za pár let bude to samé o dnešních a svět se kvůli tomu nezboří a funguje dál.

Odpovědět  |   | 
space  |  28. 05. 2016 08:34

Jo, ty seš cílovka, která co 2 roky vymění auto kvůli rychlejšímu spárování se smartfounem a takový se dnes automobilky snaží vychovat...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  28. 05. 2016 12:04

To není pravda, dědkové byli zvyklí na generálky motorů, těm se o takových motorech, schopných bez protestů natočit milion km ani nezdálo.

Odpovědět  |   | 
Specikk  |  12. 06. 2016 10:46

U většiny by byl sen i 150 tis.km bez GO :)

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 05. 2016 09:59

Je to tak.

Odpovědět  |   | 
jo  |  28. 05. 2016 10:01

Doporučovat jako ojeté auto se spolehlivým motorem 20let starou popelnici??? Jako že ten motor jede je fakt, ale ty auta jsou zralá na vrakoviště. Nechápu proč pravidelne 1x za měsíc musí nějakej hňup přijít s informací že 1.9tdi s rotačním čerpadlem je držak. Všichni to dávno vědí a ta informace je k ničemu. Je to držák, ale to je i spousta dalších popelnic z téhle doby felda 1.9d je např mnohem spolehlivější a prostornejsi auto,ale kdo by to dneska kupoval? Nikdo stejně jako tu dvacetiletou octavii. A jinak mnohem spolehlivejsi je nasledna 1.9tdi pd! U rotacky neustale praska tlumic kmitu.

Odpovědět  |   | 
Kyle  |  29. 05. 2016 10:04

Jistě by kupovali až by se z nich kouřilo. Kdyby na to měli. Většina lidí v tomhle žebrákostáně má bohužel právě a jen na tu ojetinu do 100 tisíc czk. Z toho je třeba vycházet.

Odpovědět  |   | 
ST  |  29. 05. 2016 20:37

20 let staré auto nemusí být popelnice, pokud se o něj majitel řádně staral. A proč někdo vyzdvihuje 1,9 TDI s rotačním čerpadlem? Protože se ten motor opravdu povedl. Nemá problém s bionaftou a pokud se zavčas mění olej, filtry a rozvody, tak je takřka nesmrtelný. Navíc jezdí za 4-5 litrů nafty. O čem se mnohým agregátům zdá akorát v laboratoři nebo na displeji PP.
A co se týče Felicie, jistě by jí spousta lidí dalo přednost díky jednoduchosti a nízkým servisním nákladům, před dnešními elektronikou a ekokurvítky prošpikovanými vozy. A kde jste byl na tom, že 1,9 TDI PD byla spolehlivější jak předcházející model?
Můžete prosím uvést zdroj ze kterého jste čerpal? A o praskajícím tlumiči kmitu slyší poprvé. Ale o takových prasklých hlavách u motoru PD jsem již slyšel z více stran.

Odpovědět  |   | 
NoName  |  28. 05. 2016 11:13

Každý kdo jezdí v jednom z těchto zázraků, je pro mě totální prase a zaslouží si srovnání s deb*lem co pálí petky. Děkuji redakci že nám udělala krásný obrázek do jaké zádele jsme se to dostali! Pokaždé když jeden z těchto klenotů potkám na silnici, musím zapnout vnitřní okruh, vlastně když to vezmu kolem a kolem, tak už ho ani nevypínám, pač před nákupákem je to jak v traktorovém depu nobo JZD a všichni se tváří, že je to normální "wake up id*ots"!!!

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 05. 2016 11:37

Ahoj, pojd si o tom popovidat osobne. Rad poznam cloveka, co ma ve vsem jasno. Co ve stredu na cernaku? Nejak kolem 17:00?

Odpovědět  |   | 
NoName  |  29. 05. 2016 13:19

Když, přijedeš něčím benzinovým=normálním tak jo, nemělo by to smysl jestli bys přijel nějakou naftovou zmd*károu. Nebavilo by mě to tam

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 05. 2016 17:11

Neboj, mam 1,8 benal. Tak v kolik?

Odpovědět  |   | 
Kyle  |  29. 05. 2016 11:43

Proslulými českými tunery a garážovými opraváři zubožené kousky jsou jistě podobnou zátěží pro světové životní prostředí, jako EPH Daniela Křetínského . Ale u udržovaných kusů s tím zásadně nesouhlasím. Tyto prdlavky se spotřebou těsně nad 4 litry ropy na 100 neškodí víc, než neustále recyklované sráče produkované v současnosti. Sám oprašuju Golfa 1,9 TDI , i když mám i jiné vozy. Je to Brumla, mám ho z nostalgie na doby, kdy se vozy nedělaly ještě na 4 roky. Jsem vždy fascinován robustností a kvalitou zpracování interiéru a jeho trvanlivostí, tohle dnes už člověk v autech nezažije. Auto s jasnou historií má najeto poctivě přes 300 tisíc, nesmrdí a nečoudí, jeho charakter a zvuk motoru vybízí k rozvážné psychorelaxační prdlavé jízdě po krajině, což má někdy něco do sebe. Je to kámoš.

Odpovědět  |   | 
NoName  |  29. 05. 2016 13:16

Můžeš mi prosím napsat co papáte za pilulky? Když je to tak neškodné, tak postavte své dítě za tento Váš skvost a párkrát prošlápněte toto opakujte 3x denně po dobu 3 měsíců, však je to neškodné . Jestli už jste takový "pacient", který necítí ten kyselý štiplavý smrad, tak to bohužel asi uděláte! Jinak Vám přeji spoustu šťastných kilometrů a životních úspěchu s tímto "etalonem" spolehlivosti .

Odpovědět  |   | 
Kyle  |  29. 05. 2016 13:50

Neboj, nonajme. Já mám poměrně rozsáhlý vozový park, s Golfem jezdím zřídkakdy. O mé životní úspěchy neměj péči, těch mám na rozdíl od tebe, zamindrákovaný ubožáčku, dost.

Odpovědět  |   | 
NoName  |  29. 05. 2016 14:06

Pořád jste mi neodpověděl název těch prášků? Po kterých se člověk cítí jako mistr světa?

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 05. 2016 17:10

Ano z pevnych castic dieselu je rakovina plyc, z nespalenych uhlovodiku benzinaku leukemie, coz je rakovina krve, takze si nevyberes. Predpokladam, ze to co navrhujes at delaji lide s diesely svym detem delas tem svym s benzinakem, idealne studenym a tim padem nefunkcnim katalyzatorem...

Odpovědět  |   | 
NoName  |  29. 05. 2016 17:48

Fyzika z šesté třídy vezmi sirku zapal benzin zapal naftu co ti shoří dřív???
ano B) je správně naftu ani nezapálíš. Ano, pokud nefunguje kat je NOx prevít, ale sazomet smrdí permanentně ne jen po startu! Nevím jak tobě, ale už po 2km mám bezpečně provozku tudíž kat je funkční, narozdíl od fajn diselu které smrdí permanent a sou i tací "pacienti" kteří to nevnímají!

Odpovědět  |   | 
Kyle  |  29. 05. 2016 20:05

Ten lék se jmenuje úspěchy v práci a v životě. No a protože ty je nemáš, musí z tebe to tvoje zamindrákované ubožáctví ne kapat, ale přímo pršet. A smrdět z každého tvého příspěvku na sto honů.

Odpovědět  |   | 
NoName  |  29. 05. 2016 20:33

Ještě jednou prosím ten prášek? Kamaráde, měl by sis jít s někým promluvit pač brát "netovou" diskuzi takhle. Bavím se královsky jak to dokáží tady někteří brát vážně .

Teď už Víme že jsi úspěšný v práci a v životě a s prominutím pr*del si vytíráš hajzlpapírem tak jak my všichni ostatní. A až přijde na lámání chleba bude jedno jestli si byl úspěšný nebo ne prostě zmizíš jako každý!

Odpovědět  |   | 

Je mi jasné, proč s takovými názory vystupuješ pod "NoName". Nejspíš patříš mezi tu hrstku rádoby podnikatelů co si vozí prdel v posledním modelu "prestižní" značky. Jenže většina obyčejných lidí jezdí v tom, na co dokáží naškudlit za almužnu, co jim ti "podnikavci" platí !

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 05. 2016 09:06

Co přesně jsi udělal proto, abyses měl dobre a vozil si zadek v premiovce? Ja jsem pět let dřel do noci v době, kdy ty jsi uz dávno spal nebo nadával na systém v hospodě. Nikdo ti nedá peníze jen tak. Máme svobodu a demokracii. Mas právo na úspěch, ale taky mas právo na neúspěch. Záleží na tom co si sám zvolis. Ja jsem sám pracoval na Bastru za sedm tisic měsíčně. Dneska vydělávám X krát více . Platím daně DPH a nikdy jsem nikomu nic nevzal ani neukradl. Nemam jediného zákazníka v Čechách. 16 let se učím anglicky. Makam. Pořad na sobě makam. Zatímco ty umíš jen nadávat.

Odpovědět  |   | 
ST  |  29. 05. 2016 20:41

Vidím, že "eko" marketing u Vás zabodoval. Myslím, že kvůli žádnému z těchto motorů nemusíte zapínat vnitřní okruh, pokud máte v pořádku vzduchový kabinový filtr zvláště pak s aktivním uhlím.
A proč Ti lidé jezdí s těmito jak říkáte zázraky? Je to jednoduché, ty vozy nabízí za málo peněz hodně muziky a bohužel dnešní automobilový průmysl jim nemá co nabídnout.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 05. 2016 09:10

Ja jezdím v turbodieselu, dvoulitr. A pak mam třilitrovy šestiválec s 317kW výkonu. A v něm jezdím taky. Jsem teda ubožák nebo frajer?

Odpovědět  |   | 
ferro  |  28. 05. 2016 13:10

2.0 crdi ma nechal na dialnici v Chorvatsku pri najazde 33tis sa rozletelo turbo. Aj som si myslel ze to bol proste len vadny kus ale potom som sa dozvedel ze v Ziline je auto s rovnakym problemom. Nastastie vymenene v zaruke a od tej doby bez problemov.

Odpovědět  |   | 
Kulatylenin  |  29. 05. 2016 09:37

Autor určitě nedopatřením zapomněl na italské JTD ne?

Odpovědět  |   | 
michal  |  29. 05. 2016 22:30

Zapomnel. JTD (UNIJET)a JTDm (MULTIJET) jsou spolehlive a kultivovane motory, ktere jsou spolehlive prakticky v jakekoliv obsahu. Ze by zamerne vynechani?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 05. 2016 09:08

Ano. At žiji konspirační teorie.

Odpovědět  |   | 
Primos  |  30. 05. 2016 02:14

Říkejte si ci chcete, na Renaulty jste zapomněli, pro mě jsou nejlepší diesly od Renaultu 1,5dCi, jak 90PS tak 110PS. najel jsem na ních asi 300 tisíc absolutně bezproblémové, super spotřeba, celý rok průměr do 4,8l.

Odpovědět  |   | 
Jos  |  30. 05. 2016 12:46

Přesně tak na Rendlíka se taky opomenulo já mám na něm najeto cca 500.000 km a bez poruchy motoru, ale koncern je prostě TOP...to se tu bude stále stavět do nebe, jako komunismus celým spektrem.
Nevím proč jsme tak zkažení tím lidovým vozítkem a smradem jménem TDI. :(

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  30. 05. 2016 18:32

TDI = ted-dým-ignoruj

Osobně mám 17 let staré Volvo 2,5TDI (s koncernovým 5-ti křečkem).
Je pravda že smrdí, zejména když v zátěži potřebuju na 3ku předjet brzdy ve Fabiích a I-20tkách, ale jezdím s ním jen občas a najedu tak 10-12 tis. ročně. Když je zahřátý a jede si svých 100 km/h, nesmrdí. Mám ho přeci jen na dálkové trasy. Město mu vyloženě nesedí.

Odpovědět  |   | 

Jo, já mám taky 1.9dCi (88kW), najeto 220 tisíc a motor naprosto v pořádku, vše původní (včetně Turba o kterém se tvrdí, že u těchto motorů padají). A co takový motor 1.9dTi (59 a 72kW)? Je to taky rotačka, nesmrtelná, motor jako TDI od VW.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  30. 05. 2016 16:39

Zase takovej zázrak ta 1.5 není, měl jsem jí.

Odpovědět  |   | 
michal  |  30. 05. 2016 21:46

Ono s 1.5dci je to tezke. Verzi bylo tolik, byly slabsi na klice, byly dost pretezovany, navic se do toho projevily okolnosti vymeny oleje v long life intervalu a to bylo pro tento motor smrtici. V kazdem pripade pokud se majitel choval slusne a menil vcas olej tak urcite muze tento motor najet klidne 300.000km. Myslim ze 1.5dci je co se tyce spolehlivosti neco jako 1.6TDCi 80kW, ktery se montoval napr. do Focusu. Znam par pripadu, kteri nemaji problem, ale vsichni vime ze mala olejova napln + velmi nachylne vstriky jsou u tohoto motoru doslova smrtici kombinace.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  30. 05. 2016 11:15

Já bych tedy i z osobní zkušenosti řekl, že klasická 1.8D od Fordu byla a je spolehlivější než cokoliv s turbem, filtrem pevných částic apod. nesmysly navíc, které životnost a spolehlivost motorů jenom snižují. Ta 1.8D si spokojeně předla do poslední chvíle, nepotřebovala časté výměny oleje (spíš žádné - pamatuji 2, jen pro můj dobrý pocit), výměny rozvodů (nikdy, co pamatuji za 8 let každodenního ježdění do práce), ani nevyžadovala nejkvalitnější naftu, vlastně nevyžadovala údržbu vůbec žádnou! I tak by žila určitě ještě dlouho, kdyby auto kolem ní totálně neshnilo a nerozpadalo se (Escort '92). Dokonce ani neměla takový hnusný zvuk, jako mají třeba diesely od VW. Vzpomínám se slzou v oku, loni v říjnu dojela na šroťák hrdě "po svých"...

Odpovědět  |   | 
tudydudy  |  30. 05. 2016 12:34

Vyjadřovat se k iq tykve zde se vyskytujících klasických haterů nebudu. To nemá absolutně smysl. Jakožto ale spokojený majitel O1 1.9 TDI 81 kW řikám: Měl jsem tu čest už s mnoha vozy dneška (za poslední rok jich bylo 6, vždy aspoň na 800 km, byly to auta jako nový Superb, 500X, C4, Tucson,...) a vždy jsem se za volant tý svý "popelnice" rád vracel! Faajn, v pohodlí už těmhle konkurovat nemůže, ale jinak? Dynamika na pohodu, užitná hodnota to samý (místo na zadních sedačkách neřešim zatim), spotřebou je válcujeme a spolehlivost? Za 40 000 km bez problému (že mi prdla přední poloosa byla čistě moje hovadina)! A to už má holka natočeno jistě přes 300 000, ne li víc. Nazdar

Odpovědět  |   | 
David  |  16. 07. 2016 23:04

Otazka asi na autora. Pochopil jsem že 1,8 TDDi od Forda ma význam po roce 2007 po modernizaci. Jak jej poznam? Má nějaké specifické označení? Od kdy se začal dávat to S-MAXu? Do mondea tuším od března. Jednoduše jak jej poznam - označení v TP, ve VIN jiné...? Díky moc David

Odpovědět  |   | 

TDDi bych asi nedoporučil nikomu, je to sice taky rotačka, ale né úplně šťastná ...
Každopádně tady v článku bylo psáno jen o TDCi, jestli se nepletu. To už je Common-Rail.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  21. 11. 2016 11:23

No na TDDi jsem nalítal 560tisíckm a už jsem ho kvůli klice raději vyměnil. Na volnoběh přestával mazat jako většina turbomotorů po mnoho kilometrech auto jsem koupil 4leté mám ho 12 let a doufám že se dožije.Jsem vyučený automechanik a Fordy mají nejlevnější díly, když člověk ví kam sáhnout není problém.Před ním jsem měl Escorta 16d přez 30let a jezdí do dnes.Vše je o péči.Životnost vozu je 12let.potom už patří do šrotu.Jenže tomu se dá zabránit tím že kde vyleze puchýř odrezím u nového auta hned udělám nástřik dutin a podvozku prodloužím mu životnost na hodně let navíc jenže to si automobilky nemůžou dovolit.Kam by přišli.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  14. 12. 2016 17:01

Není nad klasický atmosférický benzínový motor staršího typu....,a ještě k tomu, když jezdí na LPG... Kam se hrabe ňáká "nafta"....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A