Pět nejzajímavějších sportovních modelů ze Ženevy. Hlasujte!

Vybrali jsme pro vás pět nejpůsobivějších ženevských premiér na poli sportovních automobilů. Který z nich je tím vaším favoritem?

Audi TT quattro sport

Tento koncept zastínil premiéru nové generace Audi TT. Má totiž prakticky shodnou techniku a velmi podobný design, ovšem to nejdůležitější se skrývá pod jeho kapotou: prakticky sériový čtyřválec 2,0 TFSI, ovšem naladěný na 420 koní (309 kW) a točivý moment 450 Nm přenášený na kola obou náprav.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi TT quattro sport je skoro stejné jako nové Audi TT, jen o mnoho, o mnoho rychlejší...

Honda Civic Type-R

Dvoulitrový čtyřválec dopovaný turbodmychadlem má v tomto japonském provedení dosahovat výkonu „přes 280 koní“, ale točivý moment bude přenášen jen na kola přední nápravy. V rozmáchlém bodykitu vyniká zvláště enormní křídlo na zádi, jež dokonce hostí části zadních svítilen.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic Type-R: to křídlo prostě nepřehlédnete...

Koenigsegg One:1

Toto auto je ještě daleko brutálnější, než vypadá: jeho dvojnásobně přeplňovaný osmiválec 5,0 l dosahuje výkonu 1 360 koní, tedy rovných 1 000 kW! Nejvyšší rychlost tohoto malosériového monstra přesáhne 440 km/h, přičemž i na běžných pneumatikách prý zvládne příčné zrychlení až 2 g…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
S něčím takto brutálním, přesto po všech stránkách vyváženým, se mnohokrát za svůj život nesetkáte

Lamborghini Huracan LP 610-4

Nový Huracan má v odbytu navázat na Gallardo, nejprodávanější model značky Lamborghini v jejích dějinách. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 s a z 0 na 200 km/h za 9,9 s by k tomu při spotřebě 12,5 l/100 km mohlo stačit, co myslíte?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Huracan má navázat na vítězné tažení Gallarda. Vybaven je k tomu dobře...

Maserati Alfieri

V abecedním pořadí poslední, přesto podle mnohých hlavní hvězda letošního ženevského autosalonu: to je studie Maserati Alfieri. Stojí na mechanických skupinách sériového GranTurisma MC Stradale, připomíná 100. výročí založení značky a v designu své karosérie i jejího interiéru brilantním stylem kombinuje to nejlepší z tradic s moderními trendy a… vlastním názorem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Maserati Alfieri je podle mnohých vůbec nejzářivější hvězdou letošního autosalonu v Ženevě

 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků