Pět nejzajímavějších sportovních modelů ze Ženevy. Hlasujte!

Vybrali jsme pro vás pět nejpůsobivějších ženevských premiér na poli sportovních automobilů. Který z nich je tím vaším favoritem?

Audi TT quattro sport

Tento koncept zastínil premiéru nové generace Audi TT. Má totiž prakticky shodnou techniku a velmi podobný design, ovšem to nejdůležitější se skrývá pod jeho kapotou: prakticky sériový čtyřválec 2,0 TFSI, ovšem naladěný na 420 koní (309 kW) a točivý moment 450 Nm přenášený na kola obou náprav.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi TT quattro sport je skoro stejné jako nové Audi TT, jen o mnoho, o mnoho rychlejší...

Honda Civic Type-R

Dvoulitrový čtyřválec dopovaný turbodmychadlem má v tomto japonském provedení dosahovat výkonu „přes 280 koní“, ale točivý moment bude přenášen jen na kola přední nápravy. V rozmáchlém bodykitu vyniká zvláště enormní křídlo na zádi, jež dokonce hostí části zadních svítilen.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic Type-R: to křídlo prostě nepřehlédnete...

Koenigsegg One:1

Toto auto je ještě daleko brutálnější, než vypadá: jeho dvojnásobně přeplňovaný osmiválec 5,0 l dosahuje výkonu 1 360 koní, tedy rovných 1 000 kW! Nejvyšší rychlost tohoto malosériového monstra přesáhne 440 km/h, přičemž i na běžných pneumatikách prý zvládne příčné zrychlení až 2 g…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
S něčím takto brutálním, přesto po všech stránkách vyváženým, se mnohokrát za svůj život nesetkáte

Lamborghini Huracan LP 610-4

Nový Huracan má v odbytu navázat na Gallardo, nejprodávanější model značky Lamborghini v jejích dějinách. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 s a z 0 na 200 km/h za 9,9 s by k tomu při spotřebě 12,5 l/100 km mohlo stačit, co myslíte?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Huracan má navázat na vítězné tažení Gallarda. Vybaven je k tomu dobře...

Maserati Alfieri

V abecedním pořadí poslední, přesto podle mnohých hlavní hvězda letošního ženevského autosalonu: to je studie Maserati Alfieri. Stojí na mechanických skupinách sériového GranTurisma MC Stradale, připomíná 100. výročí založení značky a v designu své karosérie i jejího interiéru brilantním stylem kombinuje to nejlepší z tradic s moderními trendy a… vlastním názorem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Maserati Alfieri je podle mnohých vůbec nejzářivější hvězdou letošního autosalonu v Ženevě

 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků