Pět nejzajímavějších evropských motorů z Francie

7 komentářů

jarda
7. ledna • 20:07

A kde je oněch 5 motorů z Francie, ty jsem tam jaksi nenašel....

dedekMMC
2. ledna • 13:46

Motor Bugatti W16 je v úhlu 90 stupňů sesazen ze dvou vidlicových čtyřválců s rozevřením 15........... dobrá matematika 2 x 4 je přece 16 to je jasný jako facka :-D:-D:-D:-D

Jiří  Duchoň
2. ledna • 23:33 • redaktor AutoRevue.cz

To by byl aspoň krátký motor :-) Díky za upozornění na překlep, opraveno.

Vincent
30. prosince • 20:14

Tak nevím, ale Bugatti W16 je čistě německý motor. To, že ho ve Francii namontujou do německýho auta na tom nemění zhola nic.

Hony
30. prosince • 19:18

Zapomenout se určitě nedá i Peugeot/Citroen TRD Turbo - 1769cc KW - ve své době (85-94) opravdu geniální motor. Zrychlení 0-100 cca 10,5 vteřin, spotřeba 5,5 litrů, klasické vstřikování....

Zelí
30. prosince • 18:19

Jedná se o oblíbenou hříčku motorářů z VW. V tomto případě je to složenina prodloužených motorů VR6, které jsou dobře známé jako 3,2 FSI, kde je šest válců v malém rozevření v jednom bloku. Podobně byl ze dvou skvělých dvacetiventilových čtyřválců slože čtyřlitr pro RS6.....

Trikoks
30. prosince • 18:04

Jan je ten serial Megafactories cast o bugatti tak to je tam tiez celkom zaujimavo opisane, ale skor karoseria, specilane pneu atd.

Doporučujeme

Články odjinud