Pět indických aut propadlo v nárazových testech Global NCAP

Požadavky na extrémně nízkou cenu některých aut si vybírají svoji daň na pasivní bezpečnosti. Takto dopadla pětice indických aut.
Pět indických aut propadlo v nárazových testech Global NCAP

Organizace Global NCAP se zaměřuje na hodnocení pasivní bezpečnosti vozidel především na rozvojových trzích. Snaží se také zavést jednotný celosvětový standard pro bezpečnost aut a hodnocení v mnohém vychází z poznatků získaných při nárazových testech Euro NCAP.

Nyní se organizace Global NCAP zaměřila na pět indických aut, konkrétně šlo o modely Renault Kwid dvou generací, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio a Hyundai Eon. Ani jedno z testovaných aut nezískalo aspoň jednu hvězdičku za ochranu dospělých, všechny testované vozy naprosto propadly.

Oblíbené levné ojetiny: Jak (ne)jsou bezpečné?

Oblíbené levné ojetiny: Jak (ne)jsou bezpečné?

Ostatně, podívejte se na přiložená videa z nárazových testů Global NCAP. To, jak se celá konstrukce některých aut beznadějně hroutí, vypadá opravdu hrozivě. Jediný, kdo na to reagoval, byl Renault, a slíbil u modelu Kwid do konce května nápravu.

Renault Kwid I bez airbagu

Renault Kwid III bez airbagu

Renault Kwid III s airbagem řidiče

Mahindra Scorpio

Suzuki Maruti Eeco

Hyundai Eon

Suzuki Maruti Celerio

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků