Pět hvězdiček pro Civic coupé

Honda Civic coupé sedmé generace je jedním z prvních osobních vozů, který dosáhl špičkového pětihvězdičkového hodnocení bezpečnosti řidiče a cestujících v případě čelního a bočního nárazu, vydaného vládou...
Pět hvězdiček pro Civic coupé
Honda Civic coupé sedmé generace je jedním z prvních osobních vozů, který dosáhl špičkového pětihvězdičkového hodnocení bezpečnosti řidiče a cestujících v případě čelního a bočního nárazu, vydaného vládou Spojených států amerických.

Testy čelního a bočního nárazu jsou součástí programu pro testování nových vozidel (New Car Assessment Program - NCAP) Bezpečnostní správy dálniční dopravy (National Highway Traffic Safety Administration – NHTSA), který zákazníkům poskytuje důležité informace o bezpečnosti při nárazu ve dvou nejčastějších případech zaviňujících vážná zranění. Při čelních nárazech vozy narážejí rychlostí 35 mil/hod (cca 56 km/hod) do pevných bariér. Boční náraz je prováděn pomocí pohyblivé deformovatelné bariéry, narážející do vozu z bočního úhlu při rychlosti 38,5 mil/hod (cca 62 km/hod).

Automobily jsou klasifikovány stupnicí od jedné do pěti hvězdiček, přičemž pět hvězdiček ukazuje nejvyšší stupeň ochrany při nárazu.

Uvedení Civicu coupé je na český a slovenský trh je plánováno v průběhu února 2001, po něm bude na jaře následovat pětidveřová verze a celou modelovou řadu – včetně Civicu sedan, uvedeného na trh již v minulém roce – doplní na podzim třídveřová karoserie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků