Pět hvězdiček pro Citroen C8

Luxusní monospace Citroën C8 obdržel v testech nárazu od EURONCAP pět hvězdiček, což je ve své kategorii nevídaný výsledek.

Jednou z priorit vývoje C8 bylo právě použití nejlepších technologií, aby byla zaručena maximální bezpečnost uživatelů tohoto vozu. Vůz stejně tak potvrdil své výtečné výkony v oblasti přilnutí k vozovce, řízení i kvality pobytu v interiéru.

Při zachování velmi příjemného komfortu, C8 pojme až 8 cestujících ve třech řadách sedadel. Umožňuje také velmi snadný přístup do vozu díky bočním elektrickým posuvným dveřím. Interiér vítá pasažéry příjemnou atmosférou a vysokou světlostí. Tyto prvky se kombinují s ultra odolnou strukturou a souborem vybavení, jejichž účinnost právě potvrzuje 5 přidělených hvězdiček.

S C8 tedy na všech silnicích cestujete ve třídě *****!

Aktivní bezpečnost

Při vysoké silniční bezpečnosti, C8 garantuje bezpečnost uživatelům ještě tím, že přináší řidiči všechny potřebné informace a podporu nutné pro klidné řízení (tempomat, upozornění na překročení rychlosti, detekce podhuštění pneumatik), stejně tak jako všechny prvky aktivní bezpečnostní výbavy jako např. ABS, ASR, ESP, EBA, automatické zapnutí světel při prudkém brždění. Jsou to technologie skutečně užitečné, které prokazují své výsledky v každodenní praxi.

Pasivní bezpečnost

C8 zajišťuje cestujícícm nejvyšší úroveň ochrany díky posílené konstrukci, která zahrnuje v sérii i 6 airbagů (tyto chrání pasažéry od první až do třetí řady) a také třeba indikátor nezapnutých bezpečnostních pásů řidiče a spolujezdce vpředu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků