Pět hvězdiček pro Citroen C8

Luxusní monospace Citroën C8 obdržel v testech nárazu od EURONCAP pět hvězdiček, což je ve své kategorii nevídaný výsledek.

Jednou z priorit vývoje C8 bylo právě použití nejlepších technologií, aby byla zaručena maximální bezpečnost uživatelů tohoto vozu. Vůz stejně tak potvrdil své výtečné výkony v oblasti přilnutí k vozovce, řízení i kvality pobytu v interiéru.

Při zachování velmi příjemného komfortu, C8 pojme až 8 cestujících ve třech řadách sedadel. Umožňuje také velmi snadný přístup do vozu díky bočním elektrickým posuvným dveřím. Interiér vítá pasažéry příjemnou atmosférou a vysokou světlostí. Tyto prvky se kombinují s ultra odolnou strukturou a souborem vybavení, jejichž účinnost právě potvrzuje 5 přidělených hvězdiček.

S C8 tedy na všech silnicích cestujete ve třídě *****!

Aktivní bezpečnost

Při vysoké silniční bezpečnosti, C8 garantuje bezpečnost uživatelům ještě tím, že přináší řidiči všechny potřebné informace a podporu nutné pro klidné řízení (tempomat, upozornění na překročení rychlosti, detekce podhuštění pneumatik), stejně tak jako všechny prvky aktivní bezpečnostní výbavy jako např. ABS, ASR, ESP, EBA, automatické zapnutí světel při prudkém brždění. Jsou to technologie skutečně užitečné, které prokazují své výsledky v každodenní praxi.

Pasivní bezpečnost

C8 zajišťuje cestujícícm nejvyšší úroveň ochrany díky posílené konstrukci, která zahrnuje v sérii i 6 airbagů (tyto chrání pasažéry od první až do třetí řady) a také třeba indikátor nezapnutých bezpečnostních pásů řidiče a spolujezdce vpředu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků