Pět aut, která jsou zatracovaná neprávem. Souhlasíte?

31 komentářů

lethal924
24. března • 11:27

O porsche 924 jsem snil uz kdyz mi bylo 17 a ucil jsem se ridit na felicii mych rodicu. Nikdy mi az tak neslo o znacku nebo o vzhled, ale do tech tvaru jsem se postupem casu zamiloval. kdyz jsem se v nem o 5 let pozdeji svezl, nakazilo me to a o par mesicu pozdeji bylo moje. Tohle auto dokaze pokazde vytvorit usmev za volantem. Ted jezdim v 944, a jako spravna "socka" se divam po Miate nebo MR2 a kdysi jsem si brousil zuby i na compact 325ti. Hodne se mi libil prave protoze byl lehci nez klasicka e46 coupe a nemel zadne previsy. Souhlasim se vsim co zde o tech autech bylo napsano, vcetne te necekane prakticnosti 924/944.

řízek
22. března • 7:25

kompact se mi celkem líbil a líbí a motor 1.6-rozvod řetěz taky nepatřil mezi nejhorší a na pořádnejch gumách držel jak přibitej...

marzal
21. března • 23:37

To zase pustili nějakýho troubu k počítači. Odstavec o Ferrari 456 je o trochu méně debilní, než jeho autor a je to jen další ukázka stupidní snahy vnucovat čtenářovi svoje ubohé názory, navíc podložené fakty smyslu "jeden zahraniční plátek povídal..." Blil bych z nich!!

Martin
21. března • 19:01

BMW E46 Compact skratka vzdy vyvolavat dojem, ze sa dotycny financne nezmohol ani na klasicke trojkove Bawo.
Verzia 325ti je vcelku raritna zalezitost.
Najviac sa vsak v nasich koncinach vyskytuje verzia 316ti, navyse v dost socialnych vybavach, co akurat potporuje tvrdenie z prvej vety.

stargazer
22. března • 11:55

@martin: je blbost tvrdit, že kdo si koupil E46 Compact se nezmohl na sedan nebo combi.
Kupoval ho ten, kdo chtěl 3dveřový hatchback s motorem vpředu podél a se zadním náhonem. V této konstelaci však tehdy nebylo, kromě Mercedesu CL 203 nic na výběr.
Že takových lidí moc nebylo je jiná otázka.

Martin
23. března • 11:36

Existovalo 318Ci ako "entrylevel dvojdverak".
Neviem presne, aky tam bol cenovy rozdiel, medzi 318Ci a 318ti, ale ked uz niekto kupoval novy Compact... ;-)
Navyse, ak si dobra pamatam, tak ta cena bola nizsia aj z dovodu, ze niektore casti vozidla pochadzali z E36, lebo boli oblecene do "noveho satu".

Lukas-e21
21. března • 21:11

Tak on kompakt byl myslen jako BMW pro mlade, dostupne BMW. V nasich koncinach ho dostavaly manzelky jako druhe auto do rodiny a te 1.6ka stacila( v realu 1.8). Jednicek v ruznych verzich 114-118 je taky nejvic....

Fantomas
21. března • 10:14

Hezky je na tom vidět jak velký význam a vliv má jméno a "zaškatulkování" výrobce a jeho vnímání v očích zákazníků. Výrobce může vyrobit něco dobrého, ale když tím zamíří mimo své teritorium do vod, kde kralují jiní, má to velkou šanci neuspět a zapadnout. Tak trochu ve smyslu rčení ševče, drž se svého kopyta.

Lukas-e21
20. března • 23:59

Compact E46 v kompletnim Mpaketu byl kdysi muj sen, skvely obratny auticko...

a
20. března • 23:36

Tak jste se trefili do mých tří oblíbených aut, která by mi v garáži nevadila (a začnu asi tím Kizashi). Chevy SS a F456 jsou trochu náročnější na dovoz nebo výběr z ojetin.

Bedřich
21. března • 0:25

Dík, já to auto mám v garáži. Mám ho v manuálu od minulého roku.Rozhodně se jej nemíním zbavit jem proto, že se přestalo vyrábět. Jednou se přestane vyrábět každé auto.Že to postihlo Kizashi,je smutná záležitost stejně jasko tomu bylo u dříve zmiňované Hondy a jak tomu bylo v případě dalších i BMW. ;-)Myslím si, že tak by postupoval každý,kdo si považuje poctivé práce a chce mít v garáži to, co nemá každý a udělá vše pro to, aby to auto žilo dál.

vojta
20. března • 23:15

V NASCARu je Chevrolet SS od roku 2013 jasně nejlepší vůz, tak také nechápu jak se jich mohlo prodat jen tak málo :-/ Do garáže bych bral okamžitě B-]

radovan
20. března • 20:52

presne na chlup stejna clanek vysel na www. Autickar . CZ
pred par tydny, bud jsou zde stejny autori, anebo
kunĐy novinarsky jen opisujou

dano9500
21. března • 10:48

dúfam, že si robíš srandu a nie si taký vôl

Atomas
21. března • 7:57

A podíval jsi se pod článek na uvedený zdroj?

Bedřich
20. března • 20:31

Je škoda, že takových nedoceňených aut je mnoho.Někdy je to absence dieslu v nabídce motorizací,jindy i přes solidní recenze chybí kupujícím odvaha vkročit na neznámou půdu a pokusit se lišit od ortodoxních uživatelů škodovek a W. V tom může být příkladem Kizashi.

JirkaK
21. března • 13:50

Pokud jde o Suzuki, někdy stačí k zamítnutí auta první dojem. Nedávno jsem musel parkrát v práci jet se SuzukiSX4, v motorizaci 1.5 diesel. V životě jsem nezažil hnusnější a otravnější auto. Motor při rozjezdu "táhne", respektive netáhne hůř než stará stopětka, okamžitě chcípe, k tomu necitlivý, asi elektronický plyn. Takže rozjezdy jak v autoškole, do kopce přes ručku a plný plyn aspoň ze 3000 otáček, aby ta japonská svině zase nechcípla. Rejd to nemá, volant strašně malý, páčky nesmyslně skoro nad volantem, elektronické bezklíčové zamykání, u kterého se mi vůbec nepodařilo zjistit jak a jestli vůbec funguje (absence "čudlíků" ve dveřích) . V souhrnu auto, které bych nechtěl ani zadarmo. Jestli to zmíněné Suzuki funguje podobně, ani se nedivím že to byl propadák.

Bedřich
21. března • 14:10

Je škoda, že jsi dal na první dojem. Já ho měl v benzínu 1.6 VVT a auto bylo velmi živé,pohodlné a nikdy mě nezklamalo a vyvezlo z jakéhokoli marastu i přestože jsem neměl čtyřkolku.;-) Mám kolegy, kteří ho také mají a jezdí bez poruchy a jsou spokojeni. Pravdou je, že v dieslu bych si ho nekoupil.3-[

Saj
22. března • 10:02

Snažíš se tady před sebou obhájit, že tvůj výběr aut je děsivej a nikdo to nechápe a tak vyzdvihuješ outsidery a za každou cenu rýpeš se do škoda + vw? Tak se holt příště nesnaž udělat z ho*na zlatou hroudu a kup si normální auto a budeš spokojenej

Bedřich
22. března • 14:26

Velmi pravděpodobně jsi nečetl komentáře všech, samozřejmě i mé, důsledně. Příklad škodovek a VW se přímo nabízí, protože jako téměř dokonalé nám jsou představovány. Chtěl jsem pouze ukázat, že i některá z těch nepochopených a nedoceněných aut někteří mají a jsou opravdu dobrá. A takových přehlížených aut bude přibývat uměrně s množstvím aut nabízených.Nedávno na těchto stránkách vyšel článek o 10 největších propadácích automobilového průmyslu. Některé z nich trh nepřijal i přestože byly velmi dobré. Škodovku má můj syn a někteří kamarádi mají VW, netroufl bych si hanit kvalitu těchto značek - to tam ani nikde nebylo, jen jsem chtěl sdělit,že by lidé mohli dát šanci obhájit se každému autu, které bylo vyrobeno a jehož kvality mohou být srovnatelné těmto značkám. Chce to odvahu skočit do neprobádaných vod, ale někdy se to může vyplatit. Doufám, že jsem jisté "nedorozumění" napravil.Víš, viditelné množství hvězd nad našími hlavani je asi 6000, ale i za něma existují hvězdy fascinujících barev a ohromných velikostí. Stačí si vzíd dobrý dalekohled.:-))

Kuznec
20. března • 22:08

tohle přesně mi vrtá hlavou u Accorda

Bedřich
20. března • 22:44

Velmi zajímavé auto, které svými liniemi dělalo automobilce čest. Škoda, že bylo staženo z evropského trhu.Nevím v čem byl problém, že si nenašlo své obdivovatele?Žeby drahý servis a náhradní díly?Nevyrovnalo se snad jízdími vlastnostmi čistícím prostředkům v průhledných láhvích Š+VW? Odpověď by pravděpodobně zněla "v mnoha směrech toto auto bylo lepší".
Nenašlo v očích lidí pochopení a ocenění, stejně jako před staletími tvrzení "a přece se točí a země je kulatá- ne plochá". :-))

Mino
21. března • 22:21

Drahý servis a nahradni dily to nebudou, když se předchozí generace prodávala hodně slušně a nepředpokládám, že u poslední generace by tomu bylo nějak výrazně jinak. Navíc servis Hondy nemusí být nutně drahý, alespoň ne takový ten běžný pravidelný (já jezdím s ojetým Accordem do autorizáku, protože mi přijde být poměrně levný - rozuměj ve srovnání se servisováním bývalé 15leté Primery u garážníků mi to nepřijde být nějak dramaticky horší, ale je pravda, že jsem zatím neměnil žádnou "pikantnost").To auto je dobré, ale prostě má pár neduhů. Slabší místo vzadu, kombík je po předchozím stěhováku uvnitř velmi malý (takže bývalé majitele A7G to moc často neoslovilo a přiznejme si, velký úspěch A7G byl právě kvůli kombíku), cenová politika by také mohla být kapánek lepší, silnější diesel se objevil až druhým rokem bez toho, aniž by o tom někdo nějak moc věděl (proč to nebylo hned první rok, proč jej nedali do Civicu nebo CR-V, aby se o něm vědělo?), takže dodnes spousta lidí neví, že se do toho montoval 132kW diesel a jako hlavní nevýhodu Accordu považují slabý diesel, což není pravda. Nevšiml jsem si nějaké propagace dvoulitrového benzinu, který proti předchůdci na první pohled vypadá, že "má jen o 1 kW více" a Honda se na motor úplně vykvákla, přitom jde o úplně jiný motor, který při podobném výkonu žere o zhruba 1-1,2 litru méně. Mazda dělá se Skyactivem velké halo, Honda na poměrně úsporné R motory s Atkinsonem nic.

Tom
20. března • 20:53

Hmmm, ze by v cele Evrope byli jen skodovkari?

Bedřich
20. března • 21:37

Škodovkáři určitě ne,ale je to jak v období hlubokého totalismu. Tří pokojový byt,plechová kuchyňská linka, obývací stěna a sedeací souprava. Kdysi nebyl prostor k individualizaci.V dnešní době, kdy člověk na poli autoprůmyslu má neskutečné možnosti výběru se trapně uchyluje k oné plechové smaltované kuchyňské lince, místo aby byl odvážný...a třeba i trochu zariskoval. I v tom je krása a jedinečnost. A rozhodně to nemusí být nákladné.;-)

mex
21. března • 6:14

Protoze lidi jsou retardovaný ovce, nechtějí vycnivat za žádnou cenu.

Čendoslav
21. března • 9:15

A nebo se jednoduše rozhodli, že to auto není tak skvělé, aby svými vlastnostmi vykompenzovalo náklady na devítilitrovou spotřebu...:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bedřich
21. března • 11:38

Znám jednoho automobilového závodníka, který s rodinným autem jezdí za 12 litrů a jeho manželka,jelikož není postižená syndromem závodění jezdí s tímtéž autem za 7 l.
Mnohdy to je o řidiči a ne autu. A náklady se dají vždycky snížit,třeba přestavbou na LPG.Koneckonců celý svět hledá alternatívbní zdroje energie . Není snad auto, které jsem neviděl přestavěné na CNG nebo LPG.;-)

jirka
21. března • 22:03

Zrovna do kizashi se při dodržování servisu lpg nevyplatí dávat..

Bedřich
22. března • 16:53

Mohl bys mi říci, proč ne? Já osobně ho předělané mám. Koupil jsem ho z předváděčky již s LPG přestavbou . :-O

Jyrki
20. března • 20:06

Netušil jsem, že Ferrari 456 je zatracované. Já jej považuji za jedno z vůbec nejhezčích Ferrari vůbec. Minimálně z těch novodobých.

Doporučujeme

Články odjinud