Personální zemětřesení ve VW pokračuje, znovu se dotýká i Škody

Personální zemětřesení ve VW pokračuje, znovu se dotýká i Škody

Technickým ředitelem Volkswagen Group se stal Francisco Javier Garcia Sanz. Osmapadesátiletý manažer nahradí ve funkci Heinze-Jakoba Neussera, který byl suspendován v reakci na aféru Dieselgate. Sanz pracuje ve Volkswagenu už od poloviny 90. let, od roku 2002 byl hlavním prokuristou celé skupiny.

Nového technického ředitele však dostala nejen skupina Volkswagen, ale i samotná značka. Tuto roli převezme Frank Welsch, který od roku 2012 zastává stejnou pozici ve Škodě Auto. Kdo ho v Mladé Boleslavi nahradí, zatím nevíme.

V souvislosti s Diesegate proběhla v koncernu už celá řada personálních změn, od těch úplně nejvyšších míst až po vedení Škody

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků