Personální zemětřesení ve VW pokračuje, znovu se dotýká i Škody

Personální zemětřesení ve VW pokračuje, znovu se dotýká i Škody

Technickým ředitelem Volkswagen Group se stal Francisco Javier Garcia Sanz. Osmapadesátiletý manažer nahradí ve funkci Heinze-Jakoba Neussera, který byl suspendován v reakci na aféru Dieselgate. Sanz pracuje ve Volkswagenu už od poloviny 90. let, od roku 2002 byl hlavním prokuristou celé skupiny.

Nového technického ředitele však dostala nejen skupina Volkswagen, ale i samotná značka. Tuto roli převezme Frank Welsch, který od roku 2012 zastává stejnou pozici ve Škodě Auto. Kdo ho v Mladé Boleslavi nahradí, zatím nevíme.

V souvislosti s Diesegate proběhla v koncernu už celá řada personálních změn, od těch úplně nejvyšších míst až po vedení Škody

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků