Perodua Myvi: malajské mini v edici Wolfrace Design 7

Pro britský trh je určeno deset speciálně upravených vozů Myvi Wolfrace Design 7 malajské automobilky Perodua.

Velká Británie bývá tradičním místem, skrze které se exotické automobilky z rozvojových zemí pokoušejí vstupovat na evropské trhy. Příkladem z posledních let budiž třeba malajský Proton, ale také několik čínských automobilek v čele s koncernem Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) nabízející kdysi britskou značku MG reprezentovanou především sedanem MG6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Perodua Myvi Wolfrace Design

Na britském trhu v současnosti nabízí své produkty také malajská automobilka Perusahaan Otomobil Kedua Sdn Bhd, zkráceně Perodua. Místní zastoupení někdy před půl rokem postavilo ve spolupráci s ladičskou společností Wolfrace Design prototyp sportovně střiženého kompaktního modelu s prapodivným značením Myvi, jenž nyní pokročil do fáze omezené edice.

Perodua Myvi

Tento malajský kompakt je po technické stránce spřízněn s modely Daihatsu Sirion a Toyota Passo

Od standardních vozů Perodua Myvi se liší především sedmnáctipalcovými litými ráfky Wolfrace Brooklands a příslušnými emblémy Wolfrace Design na zadních dveřích a výklopném víku zavazadlového prostoru. Za zmínku stojí také stříbrné a červené grafické symboly v podobě pruhů pod úrovní bočního zasklení a symbolů startovacího praporu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Perodua Myvi ve svém standardním provedení

Vozů Perodua Myvi Wolfrace Design bude vyrobeno pouze deset kusů, přičemž každý z nich má mít prahové obklady s příslušným pořadovým číslem. K dispozici budou výhradně v příplatkových barevných odstínech černá Ebony a šedá Medallion. Do standardní výbavy patří například klimatizace, elektrické ovládání všech bočních oken a zpětných zrcátek nebo rádio s CD.

Za příplatek zhruba 32 000 Kč lze mít také čalounění v kombinaci kůže a Alcantary. Z výchozího prototypu se do série bohužel nedostaly červená zrcátka a spoiler nad zadním oknem, zdvojená koncovka výfuku ani snížené pérování s tlumiči Eibach. Ani zážehový čtyřválec 1,3 l se žádných úprav nedočkal.

Celkově je na sérii Perodua Myvi Wolfrace Design úprav žalostně málo, nicméně cena začínající v přepočtu na 258 000 Kč by jí měla zajistit rychlý odbyt. 
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 66 564 km
Cena: 163 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 34 034 km
Cena: 290 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 173 744 km
Cena: 100 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 47 983 km
Cena: 378 000 Kč
MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 156 911 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků