Perodua Myvi: malajské mini v edici Wolfrace Design 7

Pro britský trh je určeno deset speciálně upravených vozů Myvi Wolfrace Design 7 malajské automobilky Perodua.

Velká Británie bývá tradičním místem, skrze které se exotické automobilky z rozvojových zemí pokoušejí vstupovat na evropské trhy. Příkladem z posledních let budiž třeba malajský Proton, ale také několik čínských automobilek v čele s koncernem Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) nabízející kdysi britskou značku MG reprezentovanou především sedanem MG6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Perodua Myvi Wolfrace Design

Na britském trhu v současnosti nabízí své produkty také malajská automobilka Perusahaan Otomobil Kedua Sdn Bhd, zkráceně Perodua. Místní zastoupení někdy před půl rokem postavilo ve spolupráci s ladičskou společností Wolfrace Design prototyp sportovně střiženého kompaktního modelu s prapodivným značením Myvi, jenž nyní pokročil do fáze omezené edice.

Perodua Myvi

Tento malajský kompakt je po technické stránce spřízněn s modely Daihatsu Sirion a Toyota Passo

Od standardních vozů Perodua Myvi se liší především sedmnáctipalcovými litými ráfky Wolfrace Brooklands a příslušnými emblémy Wolfrace Design na zadních dveřích a výklopném víku zavazadlového prostoru. Za zmínku stojí také stříbrné a červené grafické symboly v podobě pruhů pod úrovní bočního zasklení a symbolů startovacího praporu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Perodua Myvi ve svém standardním provedení

Vozů Perodua Myvi Wolfrace Design bude vyrobeno pouze deset kusů, přičemž každý z nich má mít prahové obklady s příslušným pořadovým číslem. K dispozici budou výhradně v příplatkových barevných odstínech černá Ebony a šedá Medallion. Do standardní výbavy patří například klimatizace, elektrické ovládání všech bočních oken a zpětných zrcátek nebo rádio s CD.

Za příplatek zhruba 32 000 Kč lze mít také čalounění v kombinaci kůže a Alcantary. Z výchozího prototypu se do série bohužel nedostaly červená zrcátka a spoiler nad zadním oknem, zdvojená koncovka výfuku ani snížené pérování s tlumiči Eibach. Ani zážehový čtyřválec 1,3 l se žádných úprav nedočkal.

Celkově je na sérii Perodua Myvi Wolfrace Design úprav žalostně málo, nicméně cena začínající v přepočtu na 258 000 Kč by jí měla zajistit rychlý odbyt. 
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 459 km
Cena: 125 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Mini One 1.397
Rok výroby: 2007
Stav: 146 383 km
Cena: 110 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků