Najväčší experti sú v magazíne Auto. Tam je skoro každý druhý motor inteligentný, a každé auto používa inteligentné riešenia. V jednom článku sa aj 3x zopakuje, aké ohromne inteligentné riešenia auto používa. A najväčší problém je slabé audio.Príklad: "Sofistikovaný držiak nápojov" :)
Někdy to jsou opravdu blbosti, ale pár "perel" se vám z dovolením pokusím objasnit. ;-)"Jak asi vypadá nepraktický provoz?"Nikdy jste neviděl nagelovaného blbečka v tuningovaném Golfu, za zvuku tuc tuc objíždět náměstí? To je podle mě pěkný příklad nepraktického provozu."konzistentní použití řezů písma, barev, osvícení ..."V některých autech (typicky některé starší Toyoty) dokázal výrobce použít až tři různé displaye každý s jinou grafikou. To bylo nekonzistentní (vzhledově nesoudržné) no a opak je konzistentní. Chápeme?"...svobodná volba pohonné jednotky je něčím, co vám konkurence rozhodně nenabídne"Máme čtyři typy pohonné jednotky: zážehovou, vznětovou, hybridní a elektrickou. Většina konkurence nabízí jen dvě z nich, Toyota tři. Co je na tom nepochopitelného nevím....Dál mě to už nebaví. Jen ještě otázečku. Studoval jste vůbec žurnalistiku?
Sice se ty plky nedají moc číst, ale přijdou mi celkem srozumitelné.Tedy až na "výkonné kolo" Mazdy6, to mi hlava nepobírá.
fakt mi uniká pointa článku ... autor brečí nad tím, že mu unikají některé významy nebo přenesené významy slov nebo nad tou drzostí, že si někdo dovolik použít slovo mimo rozsah středoškolské učebnice češtiny a tím ho asi mate? Opravdu mi to není jasné.Vzhledem k tomu, že ty termíny nemají popisovat nic exaktního, ale právě a jen vyvolávat pocity a dojmy, je jejich použití myslím celkem v pohodě. Většina lidí má jistě nějaký (i když třeba vágní) pocit, který si spojí se slovy jako kynetický, stabilní, sofistikovaný, konzistentní, ... což je myslím účel ... tohle není matematika. Asi nejpodivnější je pravda ten statutární vzhled, ale i tam pokud jde o pocit to nějaký vyvolá, což je účel.
K Fordu, kinetický = pohybový, proč do toho motáte definici kinetické energie to netuším. Myslím že Ford se k tomuhle směru vyjádřil tak, že auto má evokovat pohyb i když stojí. Nic mě na tom neznepokojuje, neuráží ani nemate, dál sem nečetl.
asi tak - autor zná jeden význam slova (nebo se tváří, že jiný neexistuje) a nevím proč - zda kvůli snaze o lacinou senzaci - z toho dělá děsné téma ... jako kdyby to byla kdovíjaká novota, že se za přívlastky a přídavná jména používají slova, která měla původně možná jinné a možná i užší využití.
:-DVelmi zajímavé, že kriticky se tento článek staví jen a jen ke konkurentům Škody, o níž zde není ( a přitom by mohlo zcela určitě být) ani jedno kritické slovo.Je to obyčejný placený reklamní článek na objednávku Škody Auto !!
Tak jste si odplivl. Je vám líp? Milý pane, zatímco z reklamních sloganů Škodovky se mi zvracet nechce, výplody demagogického oddělení firmy Hyundai mi dávivý reflex vytvářejí zcela spolehlivě. A nemá to nic společného s kvalitou či nekvalitou aut. Je to ryze o reklamních blábolech. A o reklamě, ne o autech, byl i článek, pokud jste si sám nevšiml.
No, jestli vám připadá jednoduché a chytré kvůli škrabce na led obcházet celé auto, pak skutečně marketing škodovky je OK. Já si pro ni raději sáhnu do kapsy u dveří...
Hmm, pak je mi vás líto. Když otevřete dveře, napadá vám na sedadlo sníh. Když otevřete klapku nádrže, což lze bez otevření dveří, pak si tou škrabkou dveře před otevřením očistíte. Asi složité na pochopení, co?
Akurat tou skrabkou dost tazko (ked vobec) odstranis sneh nad dverami - na taketo odstranovanie sluzia metlicky ...Navyse ta skrabka bude celkom zaujimavym artilkom pre roznych asocialov resp. pre nevychovane a nudiace sa deti.
Ano, některé výrazy a slovní spojení jsou přinejmenším podivné. Na druhou stranu na různé zajímavosti se dá narazit i v článcích zde na Autorevue.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.