Perlička: Volkswagen New Beetle s proudovým motorem a grilem

Pokud se vám zdají výkony běžných vozů slabé a ani Veyron nedokáže uspokojit vaše požadavky, je třeba, abyste se poohlédli někde jinde. Jeden tuner to vzal pořádně od podlahy a do svého "brouka" instaloval proudový motor o výkonu 1000 kW (1360 k). Tímto ovšem přišel o hlavní přednost německých vozů, tedy velký prostor pro posádku na zadních sedadlech a také o zavazadelník. Na druhou stranu získal auto, které dokáže zrychlit na 400 km/h během 5 sekund - redakce neměla možnost ověření. Výhodou je také, že lze tohoto brouka kdykoli přeměnit na grilovací stánek, a tak není problém udělat kdykoli a téměř kdekoli správný piknik s buřtíky a kuřátkem pro kamarády.

Majitel pouze žádá, abyste v případě, že ho někde potkáte a shodou okolností nepojedete v azbestovém obleku, dodržovali bezpečnou vzdálenost minimálně 20 s za vozidlem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Grilujeme s VW New Beetle

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků