Perlička: Volkswagen New Beetle s proudovým motorem a grilem

Pokud se vám zdají výkony běžných vozů slabé a ani Veyron nedokáže uspokojit vaše požadavky, je třeba, abyste se poohlédli někde jinde. Jeden tuner to vzal pořádně od podlahy a do svého "brouka" instaloval proudový motor o výkonu 1000 kW (1360 k). Tímto ovšem přišel o hlavní přednost německých vozů, tedy velký prostor pro posádku na zadních sedadlech a také o zavazadelník. Na druhou stranu získal auto, které dokáže zrychlit na 400 km/h během 5 sekund - redakce neměla možnost ověření. Výhodou je také, že lze tohoto brouka kdykoli přeměnit na grilovací stánek, a tak není problém udělat kdykoli a téměř kdekoli správný piknik s buřtíky a kuřátkem pro kamarády.

Majitel pouze žádá, abyste v případě, že ho někde potkáte a shodou okolností nepojedete v azbestovém obleku, dodržovali bezpečnou vzdálenost minimálně 20 s za vozidlem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Grilujeme s VW New Beetle

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků