Perlička: Volkswagen New Beetle s proudovým motorem a grilem

Pokud se vám zdají výkony běžných vozů slabé a ani Veyron nedokáže uspokojit vaše požadavky, je třeba, abyste se poohlédli někde jinde. Jeden tuner to vzal pořádně od podlahy a do svého "brouka" instaloval proudový motor o výkonu 1000 kW (1360 k). Tímto ovšem přišel o hlavní přednost německých vozů, tedy velký prostor pro posádku na zadních sedadlech a také o zavazadelník. Na druhou stranu získal auto, které dokáže zrychlit na 400 km/h během 5 sekund - redakce neměla možnost ověření. Výhodou je také, že lze tohoto brouka kdykoli přeměnit na grilovací stánek, a tak není problém udělat kdykoli a téměř kdekoli správný piknik s buřtíky a kuřátkem pro kamarády.

Majitel pouze žádá, abyste v případě, že ho někde potkáte a shodou okolností nepojedete v azbestovém obleku, dodržovali bezpečnou vzdálenost minimálně 20 s za vozidlem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Grilujeme s VW New Beetle

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků