Perlička: Volkswagen New Beetle s proudovým motorem a grilem

Pokud se vám zdají výkony běžných vozů slabé a ani Veyron nedokáže uspokojit vaše požadavky, je třeba, abyste se poohlédli někde jinde. Jeden tuner to vzal pořádně od podlahy a do svého "brouka" instaloval proudový motor o výkonu 1000 kW (1360 k). Tímto ovšem přišel o hlavní přednost německých vozů, tedy velký prostor pro posádku na zadních sedadlech a také o zavazadelník. Na druhou stranu získal auto, které dokáže zrychlit na 400 km/h během 5 sekund - redakce neměla možnost ověření. Výhodou je také, že lze tohoto brouka kdykoli přeměnit na grilovací stánek, a tak není problém udělat kdykoli a téměř kdekoli správný piknik s buřtíky a kuřátkem pro kamarády.

Majitel pouze žádá, abyste v případě, že ho někde potkáte a shodou okolností nepojedete v azbestovém obleku, dodržovali bezpečnou vzdálenost minimálně 20 s za vozidlem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Grilujeme s VW New Beetle

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků