Perlička: souboj titánů - sloup vs. Ferrari Enzo

Jak během okamžiku přijít o téměř 25 mil. Kč, ukázal minulý týden švédský majitel supersportovního Ferrari Enzo. V americkém Miami předvedl, jak obstojí Enzo v crash testu, ovšem ne při "béčkových" 54 km/h, ale rovnou při necelých 260 km/h. Alespoň tolik měl jet, když se dostal do problémů, které vyvrcholily setkáním s telefonním sloupem vedle cesty. Po dokončení crash testu se ukázalo, že vývoj supersportovního vozu, který využívá mnoho prvků z Formule 1, přinesl ovoce. Po nárazu se oddělila zadní část vozu s motorem, který by mohl při nárazu mít devastující účinky pro řidiče, a kokpit zůstal téměř neporušen. Nebojte se obrázků, není to žádný krvák, majitel vozu si z hrůzně vyhlížející nehody odnesl pouze pár škrábanců.

Na obranu majitele Stefana Erikssona nutno podotknout, že dle jeho verze neřídil on, ale pro něho neznámý člověk s krycím jménem Dietrich, kterého ovšem nikdo jiný neviděl a po nehodě po něm není ani památky. Zda si Eriksson odnese z nehody pouze blokovou pokutu a volant v ruce, zdroje zatím nic neříkají.

Za pozornost jistě stojí, že cena "ojetých" Ferrari Enzo stoupla po nehodě v průměru o 2 procenta, jako by se ztratil jeden Modrý Mauritius...

Závěrem je třeba upozornit, abyste si v blízké budoucnosti dávali pozor na podvodné inzeráty, které by nabízely Ferrari Enzo za setinovou cenu s dodatkem, že dcera majitele při vyjíždění z garáže opřela vůz jemně o popelnici, a tak má mírné vady laku...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků