Perlička: souboj titánů - sloup vs. Ferrari Enzo

Jak během okamžiku přijít o téměř 25 mil. Kč, ukázal minulý týden švédský majitel supersportovního Ferrari Enzo. V americkém Miami předvedl, jak obstojí Enzo v crash testu, ovšem ne při "béčkových" 54 km/h, ale rovnou při necelých 260 km/h. Alespoň tolik měl jet, když se dostal do problémů, které vyvrcholily setkáním s telefonním sloupem vedle cesty. Po dokončení crash testu se ukázalo, že vývoj supersportovního vozu, který využívá mnoho prvků z Formule 1, přinesl ovoce. Po nárazu se oddělila zadní část vozu s motorem, který by mohl při nárazu mít devastující účinky pro řidiče, a kokpit zůstal téměř neporušen. Nebojte se obrázků, není to žádný krvák, majitel vozu si z hrůzně vyhlížející nehody odnesl pouze pár škrábanců.

Na obranu majitele Stefana Erikssona nutno podotknout, že dle jeho verze neřídil on, ale pro něho neznámý člověk s krycím jménem Dietrich, kterého ovšem nikdo jiný neviděl a po nehodě po něm není ani památky. Zda si Eriksson odnese z nehody pouze blokovou pokutu a volant v ruce, zdroje zatím nic neříkají.

Za pozornost jistě stojí, že cena "ojetých" Ferrari Enzo stoupla po nehodě v průměru o 2 procenta, jako by se ztratil jeden Modrý Mauritius...

Závěrem je třeba upozornit, abyste si v blízké budoucnosti dávali pozor na podvodné inzeráty, které by nabízely Ferrari Enzo za setinovou cenu s dodatkem, že dcera majitele při vyjíždění z garáže opřela vůz jemně o popelnici, a tak má mírné vady laku...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků