Perlička: souboj titánů - sloup vs. Ferrari Enzo

Jak během okamžiku přijít o téměř 25 mil. Kč, ukázal minulý týden švédský majitel supersportovního Ferrari Enzo. V americkém Miami předvedl, jak obstojí Enzo v crash testu, ovšem ne při "béčkových" 54 km/h, ale rovnou při necelých 260 km/h. Alespoň tolik měl jet, když se dostal do problémů, které vyvrcholily setkáním s telefonním sloupem vedle cesty. Po dokončení crash testu se ukázalo, že vývoj supersportovního vozu, který využívá mnoho prvků z Formule 1, přinesl ovoce. Po nárazu se oddělila zadní část vozu s motorem, který by mohl při nárazu mít devastující účinky pro řidiče, a kokpit zůstal téměř neporušen. Nebojte se obrázků, není to žádný krvák, majitel vozu si z hrůzně vyhlížející nehody odnesl pouze pár škrábanců.

Na obranu majitele Stefana Erikssona nutno podotknout, že dle jeho verze neřídil on, ale pro něho neznámý člověk s krycím jménem Dietrich, kterého ovšem nikdo jiný neviděl a po nehodě po něm není ani památky. Zda si Eriksson odnese z nehody pouze blokovou pokutu a volant v ruce, zdroje zatím nic neříkají.

Za pozornost jistě stojí, že cena "ojetých" Ferrari Enzo stoupla po nehodě v průměru o 2 procenta, jako by se ztratil jeden Modrý Mauritius...

Závěrem je třeba upozornit, abyste si v blízké budoucnosti dávali pozor na podvodné inzeráty, které by nabízely Ferrari Enzo za setinovou cenu s dodatkem, že dcera majitele při vyjíždění z garáže opřela vůz jemně o popelnici, a tak má mírné vady laku...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků